WaterCar Panther

Stworzenie pojazdu, który świetnie sprawdza się zarówno na lądzie jak i na wodzie nie jest proste

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Wielozadaniowa amfibia

Obraz
© zdjęcie producenta

Amfibie cały czas należą do marzeń fanów motoryzacji. Stworzenie pojazdu, który świetnie sprawdza się zarówno na lądzie jak i na wodzie nie jest proste. Amerykańska firma WaterCar zaprezentowałą taki samochód, który zdaniem jego twórców jest przydatny w każdej sytuacji.

Zacznijmy jednak od strony technicznej i stylistycznej. Model nazwany Panther swoim wyglądem bardzo mocno przypomina Jeepa Wranglera, choć nie ma z nim nic wspólnego. Samochód opiera się na lekkim podwoziu, które zostało obudowane włóknem szklanym. Za napęd odpowiada silnik V6 Hondy o pojemności 3,7 l. Pozwala on na osiągnięcie 130 km/h na asfalcie, albo 70 km/h na wodzie. O przeniesienie napędu dba specjalna przekładnia, która oprócz 4 biegów napędzających koła pozwala na przełączenie napędu na wodnoodrzutowy (nazwany Panther Jet). Przełączenie pomiędzy trybem lądowym i wodnym zajmuje około 15 sekund.

/ 10Wielozadaniowa amfibia

Obraz
© zdjęcie producenta

Amfibie cały czas należą do marzeń fanów motoryzacji. Stworzenie pojazdu, który świetnie sprawdza się zarówno na lądzie jak i na wodzie nie jest proste. Amerykańska firma WaterCar zaprezentowałą taki samochód, który zdaniem jego twórców jest przydatny w każdej sytuacji.

Zacznijmy jednak od strony technicznej i stylistycznej. Model nazwany Panther swoim wyglądem bardzo mocno przypomina Jeepa Wranglera, choć nie ma z nim nic wspólnego. Samochód opiera się na lekkim podwoziu, które zostało obudowane włóknem szklanym. Za napęd odpowiada silnik V6 Hondy o pojemności 3,7 l. Pozwala on na osiągnięcie 130 km/h na asfalcie, albo 70 km/h na wodzie. O przeniesienie napędu dba specjalna przekładnia, która oprócz 4 biegów napędzających koła pozwala na przełączenie napędu na wodnoodrzutowy (nazwany Panther Jet). Przełączenie pomiędzy trybem lądowym i wodnym zajmuje około 15 sekund.

/ 10Wielozadaniowa amfibia

Obraz
© zdjęcie producenta

Amfibie cały czas należą do marzeń fanów motoryzacji. Stworzenie pojazdu, który świetnie sprawdza się zarówno na lądzie jak i na wodzie nie jest proste. Amerykańska firma WaterCar zaprezentowałą taki samochód, który zdaniem jego twórców jest przydatny w każdej sytuacji.

Zacznijmy jednak od strony technicznej i stylistycznej. Model nazwany Panther swoim wyglądem bardzo mocno przypomina Jeepa Wranglera, choć nie ma z nim nic wspólnego. Samochód opiera się na lekkim podwoziu, które zostało obudowane włóknem szklanym. Za napęd odpowiada silnik V6 Hondy o pojemności 3,7 l. Pozwala on na osiągnięcie 130 km/h na asfalcie, albo 70 km/h na wodzie. O przeniesienie napędu dba specjalna przekładnia, która oprócz 4 biegów napędzających koła pozwala na przełączenie napędu na wodnoodrzutowy (nazwany Panther Jet). Przełączenie pomiędzy trybem lądowym i wodnym zajmuje około 15 sekund.

/ 10Wielozadaniowa amfibia

Obraz
© zdjęcie producenta

Amfibie cały czas należą do marzeń fanów motoryzacji. Stworzenie pojazdu, który świetnie sprawdza się zarówno na lądzie jak i na wodzie nie jest proste. Amerykańska firma WaterCar zaprezentowałą taki samochód, który zdaniem jego twórców jest przydatny w każdej sytuacji.

Zacznijmy jednak od strony technicznej i stylistycznej. Model nazwany Panther swoim wyglądem bardzo mocno przypomina Jeepa Wranglera, choć nie ma z nim nic wspólnego. Samochód opiera się na lekkim podwoziu, które zostało obudowane włóknem szklanym. Za napęd odpowiada silnik V6 Hondy o pojemności 3,7 l. Pozwala on na osiągnięcie 130 km/h na asfalcie, albo 70 km/h na wodzie. O przeniesienie napędu dba specjalna przekładnia, która oprócz 4 biegów napędzających koła pozwala na przełączenie napędu na wodnoodrzutowy (nazwany Panther Jet). Przełączenie pomiędzy trybem lądowym i wodnym zajmuje około 15 sekund.

/ 10Wielozadaniowa amfibia

Obraz
© zdjęcie producenta

Amfibie cały czas należą do marzeń fanów motoryzacji. Stworzenie pojazdu, który świetnie sprawdza się zarówno na lądzie jak i na wodzie nie jest proste. Amerykańska firma WaterCar zaprezentowałą taki samochód, który zdaniem jego twórców jest przydatny w każdej sytuacji.

Zacznijmy jednak od strony technicznej i stylistycznej. Model nazwany Panther swoim wyglądem bardzo mocno przypomina Jeepa Wranglera, choć nie ma z nim nic wspólnego. Samochód opiera się na lekkim podwoziu, które zostało obudowane włóknem szklanym. Za napęd odpowiada silnik V6 Hondy o pojemności 3,7 l. Pozwala on na osiągnięcie 130 km/h na asfalcie, albo 70 km/h na wodzie. O przeniesienie napędu dba specjalna przekładnia, która oprócz 4 biegów napędzających koła pozwala na przełączenie napędu na wodnoodrzutowy (nazwany Panther Jet). Przełączenie pomiędzy trybem lądowym i wodnym zajmuje około 15 sekund.

/ 10Wielozadaniowa amfibia

Obraz
© zdjęcie producenta

Amfibie cały czas należą do marzeń fanów motoryzacji. Stworzenie pojazdu, który świetnie sprawdza się zarówno na lądzie jak i na wodzie nie jest proste. Amerykańska firma WaterCar zaprezentowałą taki samochód, który zdaniem jego twórców jest przydatny w każdej sytuacji.

Zacznijmy jednak od strony technicznej i stylistycznej. Model nazwany Panther swoim wyglądem bardzo mocno przypomina Jeepa Wranglera, choć nie ma z nim nic wspólnego. Samochód opiera się na lekkim podwoziu, które zostało obudowane włóknem szklanym. Za napęd odpowiada silnik V6 Hondy o pojemności 3,7 l. Pozwala on na osiągnięcie 130 km/h na asfalcie, albo 70 km/h na wodzie. O przeniesienie napędu dba specjalna przekładnia, która oprócz 4 biegów napędzających koła pozwala na przełączenie napędu na wodnoodrzutowy (nazwany Panther Jet). Przełączenie pomiędzy trybem lądowym i wodnym zajmuje około 15 sekund.

/ 10Wielozadaniowa amfibia

Obraz
© zdjęcie producenta

Amfibie cały czas należą do marzeń fanów motoryzacji. Stworzenie pojazdu, który świetnie sprawdza się zarówno na lądzie jak i na wodzie nie jest proste. Amerykańska firma WaterCar zaprezentowałą taki samochód, który zdaniem jego twórców jest przydatny w każdej sytuacji.

Zacznijmy jednak od strony technicznej i stylistycznej. Model nazwany Panther swoim wyglądem bardzo mocno przypomina Jeepa Wranglera, choć nie ma z nim nic wspólnego. Samochód opiera się na lekkim podwoziu, które zostało obudowane włóknem szklanym. Za napęd odpowiada silnik V6 Hondy o pojemności 3,7 l. Pozwala on na osiągnięcie 130 km/h na asfalcie, albo 70 km/h na wodzie. O przeniesienie napędu dba specjalna przekładnia, która oprócz 4 biegów napędzających koła pozwala na przełączenie napędu na wodnoodrzutowy (nazwany Panther Jet). Przełączenie pomiędzy trybem lądowym i wodnym zajmuje około 15 sekund.

/ 10Wielozadaniowa amfibia

Obraz
© zdjęcie producenta

Amfibie cały czas należą do marzeń fanów motoryzacji. Stworzenie pojazdu, który świetnie sprawdza się zarówno na lądzie jak i na wodzie nie jest proste. Amerykańska firma WaterCar zaprezentowałą taki samochód, który zdaniem jego twórców jest przydatny w każdej sytuacji.

Zacznijmy jednak od strony technicznej i stylistycznej. Model nazwany Panther swoim wyglądem bardzo mocno przypomina Jeepa Wranglera, choć nie ma z nim nic wspólnego. Samochód opiera się na lekkim podwoziu, które zostało obudowane włóknem szklanym. Za napęd odpowiada silnik V6 Hondy o pojemności 3,7 l. Pozwala on na osiągnięcie 130 km/h na asfalcie, albo 70 km/h na wodzie. O przeniesienie napędu dba specjalna przekładnia, która oprócz 4 biegów napędzających koła pozwala na przełączenie napędu na wodnoodrzutowy (nazwany Panther Jet). Przełączenie pomiędzy trybem lądowym i wodnym zajmuje około 15 sekund.

/ 10Wielozadaniowa amfibia

Obraz
© zdjęcie producenta

Amfibie cały czas należą do marzeń fanów motoryzacji. Stworzenie pojazdu, który świetnie sprawdza się zarówno na lądzie jak i na wodzie nie jest proste. Amerykańska firma WaterCar zaprezentowałą taki samochód, który zdaniem jego twórców jest przydatny w każdej sytuacji.

Zacznijmy jednak od strony technicznej i stylistycznej. Model nazwany Panther swoim wyglądem bardzo mocno przypomina Jeepa Wranglera, choć nie ma z nim nic wspólnego. Samochód opiera się na lekkim podwoziu, które zostało obudowane włóknem szklanym. Za napęd odpowiada silnik V6 Hondy o pojemności 3,7 l. Pozwala on na osiągnięcie 130 km/h na asfalcie, albo 70 km/h na wodzie. O przeniesienie napędu dba specjalna przekładnia, która oprócz 4 biegów napędzających koła pozwala na przełączenie napędu na wodnoodrzutowy (nazwany Panther Jet). Przełączenie pomiędzy trybem lądowym i wodnym zajmuje około 15 sekund.

10 / 10Wielozadaniowa amfibia

Obraz
© zdjęcie producenta

Amfibie cały czas należą do marzeń fanów motoryzacji. Stworzenie pojazdu, który świetnie sprawdza się zarówno na lądzie jak i na wodzie nie jest proste. Amerykańska firma WaterCar zaprezentowałą taki samochód, który zdaniem jego twórców jest przydatny w każdej sytuacji.

Zacznijmy jednak od strony technicznej i stylistycznej. Model nazwany Panther swoim wyglądem bardzo mocno przypomina Jeepa Wranglera, choć nie ma z nim nic wspólnego. Samochód opiera się na lekkim podwoziu, które zostało obudowane włóknem szklanym. Za napęd odpowiada silnik V6 Hondy o pojemności 3,7 l. Pozwala on na osiągnięcie 130 km/h na asfalcie, albo 70 km/h na wodzie. O przeniesienie napędu dba specjalna przekładnia, która oprócz 4 biegów napędzających koła pozwala na przełączenie napędu na wodnoodrzutowy (nazwany Panther Jet). Przełączenie pomiędzy trybem lądowym i wodnym zajmuje około 15 sekund.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka