Goodyear startuje z nową akcją „My Feel Good Place”, w której internauci z całego świata mogą publikować zdjęcia swoich ulubionych miejsc. Kampania jest połączona z konkursem, w którym nagrodą główną jest bilet lotniczy dookoła świata.
W ramach akcji uruchomiono specjalną platformę, na której będą zbierane zdjęcia uczestników. W projekcie może wziąć udział każdy. Jego zasady są proste – wystarczy opublikować na Instagramie fotografie ulubionych, inspirujących miejsc z całego świata i oznaczyć je hashtagiem #MyFeelGoodPlace. Zdjęcia będą automatycznie umieszczane na interaktywnej mapie. Platformę można znaleźć TUTAJ.
* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Prosty gest może okazać się początkiem wspaniałej przygody, bowiem dzieląc się zdjęciem internauci biorą udział w konkursie. Do wygrania są dwa bilety lotnicze na podróż dookoła świata. Dzięki tej nagrodzie szczęśliwcy będą mogli odnaleźć kolejne zakątki świata, w których czują się naprawdę dobrze.
Kampania My Feel Good Place powstała w nawiązaniu do flagowego hasła Goodyeara – Made to Feel Good. Marka rozszerza bowiem swoją misję, by nie tylko zapewniajć wygodną i bezpieczną podróż, ale także dostarczać inspirujące, a może nawet zmieniające życie doświadczenia.
Źródło: Goodyear
ll/moto.wp.pl