VW Touareg

Mimo, że Volkswagen nie ma łatki premium, to Touareg robi wszystko, aby dosięgnąć renomy BMW X5 i Mercedesa ML. Teraz postawił kolejny krok w tym trudnym do osiągnięcia celu - lifting.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 17W stronę luksusu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

/ 17a

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

/ 17a

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

/ 17a

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

/ 17a

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

/ 17a

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

/ 17a

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

/ 17a

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

/ 17a

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

10 / 17a

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

11 / 17a

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

12 / 17a

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

13 / 17a

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

14 / 17a

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

15 / 17a

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

16 / 17a

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

17 / 17a

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Volkswagen stworzył samochód wszechstronny, zdolny pełnić rodzinnego środka transportu, jak i reprezentacyjnego auta firmowego. Potrafi się pobrudzić, ale też dynamicznie pokonać kilkaset kilometrów autostrady. Mimo sporych gabarytów, poprzez system kamer i czujników, manewrowanie w ciasnych uliczkach wcale nie należy do niewykonalnych zadań. Na przeszkodzie staje tylko cena. Niższa, niż w przypadku X5 czy Klasy ML, ale wciąż wysoka jak na pojazd z Wolfsburga. Na 228 tysięcy wyceniono podstawowy wariant z 204-konnym dieslem. Za dobrze wyposażoną wersję Perfectline R-Style zapłacimy blisko 300 tysięcy, otrzymując w zamian mocniejszego ropniaka V6 i niemal kompletne zaopatrzenie w podnoszącą komfort zaawansowaną elektronikę i pneumatykę. W przyszłości do oferty trafi także odmiana hybrydowa. Więcej szczegółów wkrótce.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro