VW Polo vs Ford Fiesta
None
VW Polo
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie
Ford Fiesta
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej
VW Polo
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie
Ford Fiesta
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej
VW Polo
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie
Ford Fiesta
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej
VW Polo
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie
Ford Fiesta
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej
VW Polo
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie
Ford Fiesta
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej
VW Polo
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie
Ford Fiesta
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej
VW Polo
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie
Ford Fiesta
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej
VW Polo
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie
Ford Fiesta
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej
VW Polo
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie
Ford Fiesta
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej
VW Polo
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie
Ford Fiesta
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej
VW Polo
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie
Ford Fiesta
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej
VW Polo
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie
Ford Fiesta
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej
VW Polo
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie
Ford Fiesta
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej
VW Polo
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie
Ford Fiesta
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej
VW Polo
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie
Ford Fiesta
Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s
- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3
Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej