VW Polo vs Ford Fiesta

None

Obraz

/ 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

/ 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

/ 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

/ 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

/ 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

/ 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

/ 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

/ 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

/ 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

10 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

11 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

12 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

13 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

14 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

15 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

16 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

17 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

18 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

19 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

20 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

21 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

22 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

23 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

24 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

25 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

26 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

27 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

28 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

29 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

30 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka