VW Polo vs Ford Fiesta

None

Obraz

/ 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

/ 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

/ 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

/ 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

/ 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

/ 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

/ 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

/ 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

/ 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

10 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

11 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

12 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

13 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

14 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

15 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

16 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

17 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

18 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

19 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

20 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

21 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

22 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

23 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

24 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

25 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

26 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

27 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

28 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

29 / 30VW Polo

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 85/ 5000
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 132/ 3800
Skrzynia biegów: Manualna, pięciobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 177
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11,9 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 8/ 4,7/ 5,9
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5/ 6,4

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 280/952
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3970/1682/1462
Cena wersji podstawowej w zł: 50390
Cena testowanego modelu w zł: 62610
Plusy: Niskie spalanie, bardzo dobre materiały wykończeniowe
Minusy: Mało elastyczny silnik, twarde zawieszenie

30 / 30Ford Fiesta

Obraz
© Mikołaj Urbański

Typ silnika: R4 benzynowy
Pojemność silnika (w cm3): 1 390
Moc (KM / przy obr./min): 96
Maksymalny moment obrotowy (Nm / przy obr./min.): 125
Skrzynia biegów: Manualna, pięcobiegowa
Prędkość maksymalna (km/h): 175
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12,2 s

- Dane producenta (miasto/trasa/średnie): 7,5/ 4,6/ 5,7
- Dane z testu (miasto/trasa/średnie): 8/ 5,2/ 6,3

Pojemność bagażnika (min./max. / l): 295/979
Wymiary (dł./szer./wys.) w mm: 3950/1722/1433
Cena wersji podstawowej w zł: 52100
Cena testowanego modelu w zł: 59850
Plusy: Niskie spalanie, rewelacyjne zawieszenie
Minusy: Przekombinowany kształt konsoli środkowej

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła