VW Golf Mk1 Cabrio

None

Obraz

/ 14W sam raz na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: SILNIK: 1,8 8V DX, 112 KM i 153 Nm momentu obrotowego.
ZAWIESZENIE: seryjne, rozpórka na przednich kielichach Jom.
KOŁA: aluminiowe 16-calowe obręcze BBS RS.
NADWOZIE: BRA na masce, kilka elementów karoserii odświeżonych, nowe materiałowe poszycie dachu.
WNĘTRZE: elektrycznie regulowane fotele z Golfa II GTI z od nowa wykonanym poszyciem, kierownica Nardi wykończona drewnem i skórą; korbki, rygielki i regulatory lusterek z Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Paweł z Krakowa.

/ 14W sam raz na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: SILNIK: 1,8 8V DX, 112 KM i 153 Nm momentu obrotowego.
ZAWIESZENIE: seryjne, rozpórka na przednich kielichach Jom.
KOŁA: aluminiowe 16-calowe obręcze BBS RS.
NADWOZIE: BRA na masce, kilka elementów karoserii odświeżonych, nowe materiałowe poszycie dachu.
WNĘTRZE: elektrycznie regulowane fotele z Golfa II GTI z od nowa wykonanym poszyciem, kierownica Nardi wykończona drewnem i skórą; korbki, rygielki i regulatory lusterek z Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Paweł z Krakowa.

/ 14W sam raz na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: SILNIK: 1,8 8V DX, 112 KM i 153 Nm momentu obrotowego.
ZAWIESZENIE: seryjne, rozpórka na przednich kielichach Jom.
KOŁA: aluminiowe 16-calowe obręcze BBS RS.
NADWOZIE: BRA na masce, kilka elementów karoserii odświeżonych, nowe materiałowe poszycie dachu.
WNĘTRZE: elektrycznie regulowane fotele z Golfa II GTI z od nowa wykonanym poszyciem, kierownica Nardi wykończona drewnem i skórą; korbki, rygielki i regulatory lusterek z Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Paweł z Krakowa.

/ 14W sam raz na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: SILNIK: 1,8 8V DX, 112 KM i 153 Nm momentu obrotowego.
ZAWIESZENIE: seryjne, rozpórka na przednich kielichach Jom.
KOŁA: aluminiowe 16-calowe obręcze BBS RS.
NADWOZIE: BRA na masce, kilka elementów karoserii odświeżonych, nowe materiałowe poszycie dachu.
WNĘTRZE: elektrycznie regulowane fotele z Golfa II GTI z od nowa wykonanym poszyciem, kierownica Nardi wykończona drewnem i skórą; korbki, rygielki i regulatory lusterek z Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Paweł z Krakowa.

/ 14W sam raz na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: SILNIK: 1,8 8V DX, 112 KM i 153 Nm momentu obrotowego.
ZAWIESZENIE: seryjne, rozpórka na przednich kielichach Jom.
KOŁA: aluminiowe 16-calowe obręcze BBS RS.
NADWOZIE: BRA na masce, kilka elementów karoserii odświeżonych, nowe materiałowe poszycie dachu.
WNĘTRZE: elektrycznie regulowane fotele z Golfa II GTI z od nowa wykonanym poszyciem, kierownica Nardi wykończona drewnem i skórą; korbki, rygielki i regulatory lusterek z Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Paweł z Krakowa.

/ 14W sam raz na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: SILNIK: 1,8 8V DX, 112 KM i 153 Nm momentu obrotowego.
ZAWIESZENIE: seryjne, rozpórka na przednich kielichach Jom.
KOŁA: aluminiowe 16-calowe obręcze BBS RS.
NADWOZIE: BRA na masce, kilka elementów karoserii odświeżonych, nowe materiałowe poszycie dachu.
WNĘTRZE: elektrycznie regulowane fotele z Golfa II GTI z od nowa wykonanym poszyciem, kierownica Nardi wykończona drewnem i skórą; korbki, rygielki i regulatory lusterek z Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Paweł z Krakowa.

/ 14W sam raz na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: SILNIK: 1,8 8V DX, 112 KM i 153 Nm momentu obrotowego.
ZAWIESZENIE: seryjne, rozpórka na przednich kielichach Jom.
KOŁA: aluminiowe 16-calowe obręcze BBS RS.
NADWOZIE: BRA na masce, kilka elementów karoserii odświeżonych, nowe materiałowe poszycie dachu.
WNĘTRZE: elektrycznie regulowane fotele z Golfa II GTI z od nowa wykonanym poszyciem, kierownica Nardi wykończona drewnem i skórą; korbki, rygielki i regulatory lusterek z Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Paweł z Krakowa.

/ 14W sam raz na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: SILNIK: 1,8 8V DX, 112 KM i 153 Nm momentu obrotowego.
ZAWIESZENIE: seryjne, rozpórka na przednich kielichach Jom.
KOŁA: aluminiowe 16-calowe obręcze BBS RS.
NADWOZIE: BRA na masce, kilka elementów karoserii odświeżonych, nowe materiałowe poszycie dachu.
WNĘTRZE: elektrycznie regulowane fotele z Golfa II GTI z od nowa wykonanym poszyciem, kierownica Nardi wykończona drewnem i skórą; korbki, rygielki i regulatory lusterek z Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Paweł z Krakowa.

/ 14W sam raz na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: SILNIK: 1,8 8V DX, 112 KM i 153 Nm momentu obrotowego.
ZAWIESZENIE: seryjne, rozpórka na przednich kielichach Jom.
KOŁA: aluminiowe 16-calowe obręcze BBS RS.
NADWOZIE: BRA na masce, kilka elementów karoserii odświeżonych, nowe materiałowe poszycie dachu.
WNĘTRZE: elektrycznie regulowane fotele z Golfa II GTI z od nowa wykonanym poszyciem, kierownica Nardi wykończona drewnem i skórą; korbki, rygielki i regulatory lusterek z Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Paweł z Krakowa.

10 / 14W sam raz na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: SILNIK: 1,8 8V DX, 112 KM i 153 Nm momentu obrotowego.
ZAWIESZENIE: seryjne, rozpórka na przednich kielichach Jom.
KOŁA: aluminiowe 16-calowe obręcze BBS RS.
NADWOZIE: BRA na masce, kilka elementów karoserii odświeżonych, nowe materiałowe poszycie dachu.
WNĘTRZE: elektrycznie regulowane fotele z Golfa II GTI z od nowa wykonanym poszyciem, kierownica Nardi wykończona drewnem i skórą; korbki, rygielki i regulatory lusterek z Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Paweł z Krakowa.

11 / 14W sam raz na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: SILNIK: 1,8 8V DX, 112 KM i 153 Nm momentu obrotowego.
ZAWIESZENIE: seryjne, rozpórka na przednich kielichach Jom.
KOŁA: aluminiowe 16-calowe obręcze BBS RS.
NADWOZIE: BRA na masce, kilka elementów karoserii odświeżonych, nowe materiałowe poszycie dachu.
WNĘTRZE: elektrycznie regulowane fotele z Golfa II GTI z od nowa wykonanym poszyciem, kierownica Nardi wykończona drewnem i skórą; korbki, rygielki i regulatory lusterek z Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Paweł z Krakowa.

12 / 14W sam raz na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: SILNIK: 1,8 8V DX, 112 KM i 153 Nm momentu obrotowego.
ZAWIESZENIE: seryjne, rozpórka na przednich kielichach Jom.
KOŁA: aluminiowe 16-calowe obręcze BBS RS.
NADWOZIE: BRA na masce, kilka elementów karoserii odświeżonych, nowe materiałowe poszycie dachu.
WNĘTRZE: elektrycznie regulowane fotele z Golfa II GTI z od nowa wykonanym poszyciem, kierownica Nardi wykończona drewnem i skórą; korbki, rygielki i regulatory lusterek z Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Paweł z Krakowa.

13 / 14W sam raz na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: SILNIK: 1,8 8V DX, 112 KM i 153 Nm momentu obrotowego.
ZAWIESZENIE: seryjne, rozpórka na przednich kielichach Jom.
KOŁA: aluminiowe 16-calowe obręcze BBS RS.
NADWOZIE: BRA na masce, kilka elementów karoserii odświeżonych, nowe materiałowe poszycie dachu.
WNĘTRZE: elektrycznie regulowane fotele z Golfa II GTI z od nowa wykonanym poszyciem, kierownica Nardi wykończona drewnem i skórą; korbki, rygielki i regulatory lusterek z Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Paweł z Krakowa.

14 / 14W sam raz na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: SILNIK: 1,8 8V DX, 112 KM i 153 Nm momentu obrotowego.
ZAWIESZENIE: seryjne, rozpórka na przednich kielichach Jom.
KOŁA: aluminiowe 16-calowe obręcze BBS RS.
NADWOZIE: BRA na masce, kilka elementów karoserii odświeżonych, nowe materiałowe poszycie dachu.
WNĘTRZE: elektrycznie regulowane fotele z Golfa II GTI z od nowa wykonanym poszyciem, kierownica Nardi wykończona drewnem i skórą; korbki, rygielki i regulatory lusterek z Wolfsburg Edition.
WŁAŚCICIEL: Paweł z Krakowa.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka