Gruntownie odmieniony
DANE & FAKTY:
SILNIK: pierwotnie 2,0 115 KM i 166 Nm; swap na VR6, 2792 ccm, 174 KM przy 5800 obr./min i 235 Nm przy 4200 obr./min; kolektor ssÄ
cy i przepustnica z silnika 2,9 l, sportowy kolektor wydechowy z polerowanej stali kwasoodpornej, stoĆŒkowy filtr powietrza K & N, ukĆad wydechowy ze stali nierdzewnej o Ćrednicy 76 mm, podwĂłjna koĆcĂłwka wydechu wypolerowana na lustro.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw H & R, gumy zastÄ
pione poliuretanowymi odpowiednikami, rozpĂłrki na przednich i tylnych kielichach.
KOĆA: 17-calowe obrÄcze RH z oponami w rozmiarze 225/40.
NADWOZIE: nowy lakier z amerykaĆskiej palety General Motors, wygĆadzone zderzaki, w bĆotniku wlot powietrza z Mercedesa Sprintera, klapa bagaĆŒnika pozbawiona wycieraczki i oznaczeĆ, listwy boczne w kolorze nadwozia, BRA na masce, obrysĂłwki z amerykaĆskiej wersji, przednie lampy czarne, soczewkowe Angel Eyes z biksenonowymi ĆwiatĆami, klosze kierunkowskazĂłw od poprzednika, tylne lampy dymione, wszystkie ĆŒarĂłwki diodowe.
WNÄTRZE: fotele Recaro z szelkowymi pasami Schroth i deska rozdzielcza obszyte kremowÄ
skĂłrÄ
, rajdowa kierownica BMS o Ćrednicy 28 cm; rygielki, korbki, pokrÄtĆa do sterowania lusterek, dywaniki i gaĆka zmiany biegĂłw firmy JOM z serii Wolfsburg Edition.
WĆAĆCICIEL: Karol.