VW Garbus 1972

None

Obraz

/ 11DANE & FAKTY

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: 1,8 z Golfa II, moc ok. 100 KM (72 Nm)
V MAX: 160 km/h
NADWOZIE: wymiana wszystkich błotników na szersze, usunięcie klamek i miejsc do mocowania oryginalnych lusterek, wstawienie szerszych wlotów powietrza w tylne błotniki, tylne słupki C (pod spojler), wlot powietrza w przednim pasie, motocyklowy wlew paliwa, zmodyfikowany tylny pas pod rury wydechowe.
FELGI: aluminiowe ATS 15 cali.
HAMULCE: tarczowe z przodu, tylne seryjne.
WNĘTRZE: przeróbka i montaż foteli od Golfa GTI, sportowy fotel kierowcy firmy Bimarco, pasy bezpieczeństwa Schrott, wymiana wszystkich boczków i dywaników na ryflowaną blachę, montaż dodatkowych wskaźników, sportowej kierownicy, gałki biegów, dźwigni hamulca ręcznego, nowe nakładki na pedały.

/ 11DANE & FAKTY

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: 1,8 z Golfa II, moc ok. 100 KM (72 Nm)
V MAX: 160 km/h
NADWOZIE: wymiana wszystkich błotników na szersze, usunięcie klamek i miejsc do mocowania oryginalnych lusterek, wstawienie szerszych wlotów powietrza w tylne błotniki, tylne słupki C (pod spojler), wlot powietrza w przednim pasie, motocyklowy wlew paliwa, zmodyfikowany tylny pas pod rury wydechowe.
FELGI: aluminiowe ATS 15 cali.
HAMULCE: tarczowe z przodu, tylne seryjne.
WNĘTRZE: przeróbka i montaż foteli od Golfa GTI, sportowy fotel kierowcy firmy Bimarco, pasy bezpieczeństwa Schrott, wymiana wszystkich boczków i dywaników na ryflowaną blachę, montaż dodatkowych wskaźników, sportowej kierownicy, gałki biegów, dźwigni hamulca ręcznego, nowe nakładki na pedały.

/ 11DANE & FAKTY

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: 1,8 z Golfa II, moc ok. 100 KM (72 Nm)
V MAX: 160 km/h
NADWOZIE: wymiana wszystkich błotników na szersze, usunięcie klamek i miejsc do mocowania oryginalnych lusterek, wstawienie szerszych wlotów powietrza w tylne błotniki, tylne słupki C (pod spojler), wlot powietrza w przednim pasie, motocyklowy wlew paliwa, zmodyfikowany tylny pas pod rury wydechowe.
FELGI: aluminiowe ATS 15 cali.
HAMULCE: tarczowe z przodu, tylne seryjne.
WNĘTRZE: przeróbka i montaż foteli od Golfa GTI, sportowy fotel kierowcy firmy Bimarco, pasy bezpieczeństwa Schrott, wymiana wszystkich boczków i dywaników na ryflowaną blachę, montaż dodatkowych wskaźników, sportowej kierownicy, gałki biegów, dźwigni hamulca ręcznego, nowe nakładki na pedały.

/ 11DANE & FAKTY

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: 1,8 z Golfa II, moc ok. 100 KM (72 Nm)
V MAX: 160 km/h
NADWOZIE: wymiana wszystkich błotników na szersze, usunięcie klamek i miejsc do mocowania oryginalnych lusterek, wstawienie szerszych wlotów powietrza w tylne błotniki, tylne słupki C (pod spojler), wlot powietrza w przednim pasie, motocyklowy wlew paliwa, zmodyfikowany tylny pas pod rury wydechowe.
FELGI: aluminiowe ATS 15 cali.
HAMULCE: tarczowe z przodu, tylne seryjne.
WNĘTRZE: przeróbka i montaż foteli od Golfa GTI, sportowy fotel kierowcy firmy Bimarco, pasy bezpieczeństwa Schrott, wymiana wszystkich boczków i dywaników na ryflowaną blachę, montaż dodatkowych wskaźników, sportowej kierownicy, gałki biegów, dźwigni hamulca ręcznego, nowe nakładki na pedały.

/ 11DANE & FAKTY

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: 1,8 z Golfa II, moc ok. 100 KM (72 Nm)
V MAX: 160 km/h
NADWOZIE: wymiana wszystkich błotników na szersze, usunięcie klamek i miejsc do mocowania oryginalnych lusterek, wstawienie szerszych wlotów powietrza w tylne błotniki, tylne słupki C (pod spojler), wlot powietrza w przednim pasie, motocyklowy wlew paliwa, zmodyfikowany tylny pas pod rury wydechowe.
FELGI: aluminiowe ATS 15 cali.
HAMULCE: tarczowe z przodu, tylne seryjne.
WNĘTRZE: przeróbka i montaż foteli od Golfa GTI, sportowy fotel kierowcy firmy Bimarco, pasy bezpieczeństwa Schrott, wymiana wszystkich boczków i dywaników na ryflowaną blachę, montaż dodatkowych wskaźników, sportowej kierownicy, gałki biegów, dźwigni hamulca ręcznego, nowe nakładki na pedały.

/ 11DANE & FAKTY

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: 1,8 z Golfa II, moc ok. 100 KM (72 Nm)
V MAX: 160 km/h
NADWOZIE: wymiana wszystkich błotników na szersze, usunięcie klamek i miejsc do mocowania oryginalnych lusterek, wstawienie szerszych wlotów powietrza w tylne błotniki, tylne słupki C (pod spojler), wlot powietrza w przednim pasie, motocyklowy wlew paliwa, zmodyfikowany tylny pas pod rury wydechowe.
FELGI: aluminiowe ATS 15 cali.
HAMULCE: tarczowe z przodu, tylne seryjne.
WNĘTRZE: przeróbka i montaż foteli od Golfa GTI, sportowy fotel kierowcy firmy Bimarco, pasy bezpieczeństwa Schrott, wymiana wszystkich boczków i dywaników na ryflowaną blachę, montaż dodatkowych wskaźników, sportowej kierownicy, gałki biegów, dźwigni hamulca ręcznego, nowe nakładki na pedały.

/ 11DANE & FAKTY

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: 1,8 z Golfa II, moc ok. 100 KM (72 Nm)
V MAX: 160 km/h
NADWOZIE: wymiana wszystkich błotników na szersze, usunięcie klamek i miejsc do mocowania oryginalnych lusterek, wstawienie szerszych wlotów powietrza w tylne błotniki, tylne słupki C (pod spojler), wlot powietrza w przednim pasie, motocyklowy wlew paliwa, zmodyfikowany tylny pas pod rury wydechowe.
FELGI: aluminiowe ATS 15 cali.
HAMULCE: tarczowe z przodu, tylne seryjne.
WNĘTRZE: przeróbka i montaż foteli od Golfa GTI, sportowy fotel kierowcy firmy Bimarco, pasy bezpieczeństwa Schrott, wymiana wszystkich boczków i dywaników na ryflowaną blachę, montaż dodatkowych wskaźników, sportowej kierownicy, gałki biegów, dźwigni hamulca ręcznego, nowe nakładki na pedały.

/ 11DANE & FAKTY

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: 1,8 z Golfa II, moc ok. 100 KM (72 Nm)
V MAX: 160 km/h
NADWOZIE: wymiana wszystkich błotników na szersze, usunięcie klamek i miejsc do mocowania oryginalnych lusterek, wstawienie szerszych wlotów powietrza w tylne błotniki, tylne słupki C (pod spojler), wlot powietrza w przednim pasie, motocyklowy wlew paliwa, zmodyfikowany tylny pas pod rury wydechowe.
FELGI: aluminiowe ATS 15 cali.
HAMULCE: tarczowe z przodu, tylne seryjne.
WNĘTRZE: przeróbka i montaż foteli od Golfa GTI, sportowy fotel kierowcy firmy Bimarco, pasy bezpieczeństwa Schrott, wymiana wszystkich boczków i dywaników na ryflowaną blachę, montaż dodatkowych wskaźników, sportowej kierownicy, gałki biegów, dźwigni hamulca ręcznego, nowe nakładki na pedały.

/ 11DANE & FAKTY

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: 1,8 z Golfa II, moc ok. 100 KM (72 Nm)
V MAX: 160 km/h
NADWOZIE: wymiana wszystkich błotników na szersze, usunięcie klamek i miejsc do mocowania oryginalnych lusterek, wstawienie szerszych wlotów powietrza w tylne błotniki, tylne słupki C (pod spojler), wlot powietrza w przednim pasie, motocyklowy wlew paliwa, zmodyfikowany tylny pas pod rury wydechowe.
FELGI: aluminiowe ATS 15 cali.
HAMULCE: tarczowe z przodu, tylne seryjne.
WNĘTRZE: przeróbka i montaż foteli od Golfa GTI, sportowy fotel kierowcy firmy Bimarco, pasy bezpieczeństwa Schrott, wymiana wszystkich boczków i dywaników na ryflowaną blachę, montaż dodatkowych wskaźników, sportowej kierownicy, gałki biegów, dźwigni hamulca ręcznego, nowe nakładki na pedały.

10 / 11DANE & FAKTY

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: 1,8 z Golfa II, moc ok. 100 KM (72 Nm)
V MAX: 160 km/h
NADWOZIE: wymiana wszystkich błotników na szersze, usunięcie klamek i miejsc do mocowania oryginalnych lusterek, wstawienie szerszych wlotów powietrza w tylne błotniki, tylne słupki C (pod spojler), wlot powietrza w przednim pasie, motocyklowy wlew paliwa, zmodyfikowany tylny pas pod rury wydechowe.
FELGI: aluminiowe ATS 15 cali.
HAMULCE: tarczowe z przodu, tylne seryjne.
WNĘTRZE: przeróbka i montaż foteli od Golfa GTI, sportowy fotel kierowcy firmy Bimarco, pasy bezpieczeństwa Schrott, wymiana wszystkich boczków i dywaników na ryflowaną blachę, montaż dodatkowych wskaźników, sportowej kierownicy, gałki biegów, dźwigni hamulca ręcznego, nowe nakładki na pedały.

11 / 11DANE & FAKTY

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: 1,8 z Golfa II, moc ok. 100 KM (72 Nm)
V MAX: 160 km/h
NADWOZIE: wymiana wszystkich błotników na szersze, usunięcie klamek i miejsc do mocowania oryginalnych lusterek, wstawienie szerszych wlotów powietrza w tylne błotniki, tylne słupki C (pod spojler), wlot powietrza w przednim pasie, motocyklowy wlew paliwa, zmodyfikowany tylny pas pod rury wydechowe.
FELGI: aluminiowe ATS 15 cali.
HAMULCE: tarczowe z przodu, tylne seryjne.
WNĘTRZE: przeróbka i montaż foteli od Golfa GTI, sportowy fotel kierowcy firmy Bimarco, pasy bezpieczeństwa Schrott, wymiana wszystkich boczków i dywaników na ryflowaną blachę, montaż dodatkowych wskaźników, sportowej kierownicy, gałki biegów, dźwigni hamulca ręcznego, nowe nakładki na pedały.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka