VW Caddy Typ 14d
Odpicowany Dostawczak
None
DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.