VW Caddy Typ 14d

None

Obraz

/ 16Odpicowany Dostawczak

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.

/ 16Odpicowany Dostawczak

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.

/ 16Odpicowany Dostawczak

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.

/ 16Odpicowany Dostawczak

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.

/ 16Odpicowany Dostawczak

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.

/ 16Odpicowany Dostawczak

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.

/ 16Odpicowany Dostawczak

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.

/ 16Odpicowany Dostawczak

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.

/ 16Odpicowany Dostawczak

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.

10 / 16Odpicowany Dostawczak

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.

11 / 16Odpicowany Dostawczak

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.

12 / 16Odpicowany Dostawczak

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.

13 / 16Odpicowany Dostawczak

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.

14 / 16Odpicowany Dostawczak

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.

15 / 16Odpicowany Dostawczak

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.

16 / 16Odpicowany Dostawczak

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY:
SILNIK: swap na 1,8 16V KR (pierwotnie 1,6 D o mocy 54 KM i 100 Nm); 139 KM przy 6100 obr./min i 168 Nm przy 4600 obr./min, digifant 1 z G60, akumulator przeniesiony za fotel kierowcy, instalacja elektryczna schowana pod błotnikiem, stożkowy filtr powietrza, wypolerowane i pozłocone wszelkie możliwe elementy.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw z przodu, „przeklepane” resory z tyłu, belka przeniesiona nad resory.
KOŁA: 16-calowe aluminiowe felgi z Porsche 928 Gullideckel 7J et 65 wypolerowane na lustro, opony w rozmiarze 165/40, adaptery z przodu 35 mm i z tyłu 45 mm.
NADWOZIE: brązowy lakier z palety Saaba, chromowane listwy, klamki, przedni zderzak i obwódka wokół grilla, czerwone tylne lampy, skrzynia ładunkowa wyłożona drewnem bambusowym.
WNĘTRZE: fotele Recaro z Golfa III, kierownica z Golfa GTI, podsufitka i boczki obszyte jasnym materiałem, zestaw zegarów VDO.
WŁAŚCICIEL: Damian.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025