VUHL 05 

Za napęd modelu 05 odpowiada 2-litrowy silnik Forda EcoBoost. Po kuracji wzmacniającej czterocylindrowiec dostarcza 285 KM i 420 Nm

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Sportowiec z Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham, Ariel Atom i KTM X-Bow to samochody ekstremalne, które nie nadają się do codziennego użytkowania. Mimo to bez problemu znajdują nabywców. VŪHL 05 jest podobny. Z wyglądu nieco mniej ekstremalny, ale nadal daleki od „normalnego” samochodu. Otwarte nadwozie kryje konstrukcję, która w całości waży 695 kg. Trochę więcej niż u konkurentów, jednak mniej niż tradycyjne auta.

Za napęd modelu 05 odpowiada 2-litrowy silnik Forda EcoBoost. Po kuracji wzmacniającej czterocylindrowiec dostarcza 285 KM i 420 Nm. Dzięki temu stosunek mocy do masy wynosi 400 KM na tonę. Efekt jest imponujący. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,7 s, a prędkość maksymalna wynosi 245 km/h. Moc przekazywana jest na koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej.

/ 12Sportowiec z Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham, Ariel Atom i KTM X-Bow to samochody ekstremalne, które nie nadają się do codziennego użytkowania. Mimo to bez problemu znajdują nabywców. VŪHL 05 jest podobny. Z wyglądu nieco mniej ekstremalny, ale nadal daleki od „normalnego” samochodu. Otwarte nadwozie kryje konstrukcję, która w całości waży 695 kg. Trochę więcej niż u konkurentów, jednak mniej niż tradycyjne auta.

Za napęd modelu 05 odpowiada 2-litrowy silnik Forda EcoBoost. Po kuracji wzmacniającej czterocylindrowiec dostarcza 285 KM i 420 Nm. Dzięki temu stosunek mocy do masy wynosi 400 KM na tonę. Efekt jest imponujący. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,7 s, a prędkość maksymalna wynosi 245 km/h. Moc przekazywana jest na koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej.

/ 12Sportowiec z Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham, Ariel Atom i KTM X-Bow to samochody ekstremalne, które nie nadają się do codziennego użytkowania. Mimo to bez problemu znajdują nabywców. VŪHL 05 jest podobny. Z wyglądu nieco mniej ekstremalny, ale nadal daleki od „normalnego” samochodu. Otwarte nadwozie kryje konstrukcję, która w całości waży 695 kg. Trochę więcej niż u konkurentów, jednak mniej niż tradycyjne auta.

Za napęd modelu 05 odpowiada 2-litrowy silnik Forda EcoBoost. Po kuracji wzmacniającej czterocylindrowiec dostarcza 285 KM i 420 Nm. Dzięki temu stosunek mocy do masy wynosi 400 KM na tonę. Efekt jest imponujący. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,7 s, a prędkość maksymalna wynosi 245 km/h. Moc przekazywana jest na koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej.

/ 12Sportowiec z Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham, Ariel Atom i KTM X-Bow to samochody ekstremalne, które nie nadają się do codziennego użytkowania. Mimo to bez problemu znajdują nabywców. VŪHL 05 jest podobny. Z wyglądu nieco mniej ekstremalny, ale nadal daleki od „normalnego” samochodu. Otwarte nadwozie kryje konstrukcję, która w całości waży 695 kg. Trochę więcej niż u konkurentów, jednak mniej niż tradycyjne auta.

Za napęd modelu 05 odpowiada 2-litrowy silnik Forda EcoBoost. Po kuracji wzmacniającej czterocylindrowiec dostarcza 285 KM i 420 Nm. Dzięki temu stosunek mocy do masy wynosi 400 KM na tonę. Efekt jest imponujący. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,7 s, a prędkość maksymalna wynosi 245 km/h. Moc przekazywana jest na koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej.

/ 12Sportowiec z Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham, Ariel Atom i KTM X-Bow to samochody ekstremalne, które nie nadają się do codziennego użytkowania. Mimo to bez problemu znajdują nabywców. VŪHL 05 jest podobny. Z wyglądu nieco mniej ekstremalny, ale nadal daleki od „normalnego” samochodu. Otwarte nadwozie kryje konstrukcję, która w całości waży 695 kg. Trochę więcej niż u konkurentów, jednak mniej niż tradycyjne auta.

Za napęd modelu 05 odpowiada 2-litrowy silnik Forda EcoBoost. Po kuracji wzmacniającej czterocylindrowiec dostarcza 285 KM i 420 Nm. Dzięki temu stosunek mocy do masy wynosi 400 KM na tonę. Efekt jest imponujący. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,7 s, a prędkość maksymalna wynosi 245 km/h. Moc przekazywana jest na koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej.

/ 12Sportowiec z Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham, Ariel Atom i KTM X-Bow to samochody ekstremalne, które nie nadają się do codziennego użytkowania. Mimo to bez problemu znajdują nabywców. VŪHL 05 jest podobny. Z wyglądu nieco mniej ekstremalny, ale nadal daleki od „normalnego” samochodu. Otwarte nadwozie kryje konstrukcję, która w całości waży 695 kg. Trochę więcej niż u konkurentów, jednak mniej niż tradycyjne auta.

Za napęd modelu 05 odpowiada 2-litrowy silnik Forda EcoBoost. Po kuracji wzmacniającej czterocylindrowiec dostarcza 285 KM i 420 Nm. Dzięki temu stosunek mocy do masy wynosi 400 KM na tonę. Efekt jest imponujący. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,7 s, a prędkość maksymalna wynosi 245 km/h. Moc przekazywana jest na koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej.

/ 12Sportowiec z Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham, Ariel Atom i KTM X-Bow to samochody ekstremalne, które nie nadają się do codziennego użytkowania. Mimo to bez problemu znajdują nabywców. VŪHL 05 jest podobny. Z wyglądu nieco mniej ekstremalny, ale nadal daleki od „normalnego” samochodu. Otwarte nadwozie kryje konstrukcję, która w całości waży 695 kg. Trochę więcej niż u konkurentów, jednak mniej niż tradycyjne auta.

Za napęd modelu 05 odpowiada 2-litrowy silnik Forda EcoBoost. Po kuracji wzmacniającej czterocylindrowiec dostarcza 285 KM i 420 Nm. Dzięki temu stosunek mocy do masy wynosi 400 KM na tonę. Efekt jest imponujący. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,7 s, a prędkość maksymalna wynosi 245 km/h. Moc przekazywana jest na koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej.

/ 12Sportowiec z Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham, Ariel Atom i KTM X-Bow to samochody ekstremalne, które nie nadają się do codziennego użytkowania. Mimo to bez problemu znajdują nabywców. VŪHL 05 jest podobny. Z wyglądu nieco mniej ekstremalny, ale nadal daleki od „normalnego” samochodu. Otwarte nadwozie kryje konstrukcję, która w całości waży 695 kg. Trochę więcej niż u konkurentów, jednak mniej niż tradycyjne auta.

Za napęd modelu 05 odpowiada 2-litrowy silnik Forda EcoBoost. Po kuracji wzmacniającej czterocylindrowiec dostarcza 285 KM i 420 Nm. Dzięki temu stosunek mocy do masy wynosi 400 KM na tonę. Efekt jest imponujący. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,7 s, a prędkość maksymalna wynosi 245 km/h. Moc przekazywana jest na koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej.

/ 12Sportowiec z Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham, Ariel Atom i KTM X-Bow to samochody ekstremalne, które nie nadają się do codziennego użytkowania. Mimo to bez problemu znajdują nabywców. VŪHL 05 jest podobny. Z wyglądu nieco mniej ekstremalny, ale nadal daleki od „normalnego” samochodu. Otwarte nadwozie kryje konstrukcję, która w całości waży 695 kg. Trochę więcej niż u konkurentów, jednak mniej niż tradycyjne auta.

Za napęd modelu 05 odpowiada 2-litrowy silnik Forda EcoBoost. Po kuracji wzmacniającej czterocylindrowiec dostarcza 285 KM i 420 Nm. Dzięki temu stosunek mocy do masy wynosi 400 KM na tonę. Efekt jest imponujący. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,7 s, a prędkość maksymalna wynosi 245 km/h. Moc przekazywana jest na koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej.

10 / 12Sportowiec z Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham, Ariel Atom i KTM X-Bow to samochody ekstremalne, które nie nadają się do codziennego użytkowania. Mimo to bez problemu znajdują nabywców. VŪHL 05 jest podobny. Z wyglądu nieco mniej ekstremalny, ale nadal daleki od „normalnego” samochodu. Otwarte nadwozie kryje konstrukcję, która w całości waży 695 kg. Trochę więcej niż u konkurentów, jednak mniej niż tradycyjne auta.

Za napęd modelu 05 odpowiada 2-litrowy silnik Forda EcoBoost. Po kuracji wzmacniającej czterocylindrowiec dostarcza 285 KM i 420 Nm. Dzięki temu stosunek mocy do masy wynosi 400 KM na tonę. Efekt jest imponujący. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,7 s, a prędkość maksymalna wynosi 245 km/h. Moc przekazywana jest na koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej.

11 / 12Sportowiec z Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham, Ariel Atom i KTM X-Bow to samochody ekstremalne, które nie nadają się do codziennego użytkowania. Mimo to bez problemu znajdują nabywców. VŪHL 05 jest podobny. Z wyglądu nieco mniej ekstremalny, ale nadal daleki od „normalnego” samochodu. Otwarte nadwozie kryje konstrukcję, która w całości waży 695 kg. Trochę więcej niż u konkurentów, jednak mniej niż tradycyjne auta.

Za napęd modelu 05 odpowiada 2-litrowy silnik Forda EcoBoost. Po kuracji wzmacniającej czterocylindrowiec dostarcza 285 KM i 420 Nm. Dzięki temu stosunek mocy do masy wynosi 400 KM na tonę. Efekt jest imponujący. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,7 s, a prędkość maksymalna wynosi 245 km/h. Moc przekazywana jest na koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej.

12 / 12Sportowiec z Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham, Ariel Atom i KTM X-Bow to samochody ekstremalne, które nie nadają się do codziennego użytkowania. Mimo to bez problemu znajdują nabywców. VŪHL 05 jest podobny. Z wyglądu nieco mniej ekstremalny, ale nadal daleki od „normalnego” samochodu. Otwarte nadwozie kryje konstrukcję, która w całości waży 695 kg. Trochę więcej niż u konkurentów, jednak mniej niż tradycyjne auta.

Za napęd modelu 05 odpowiada 2-litrowy silnik Forda EcoBoost. Po kuracji wzmacniającej czterocylindrowiec dostarcza 285 KM i 420 Nm. Dzięki temu stosunek mocy do masy wynosi 400 KM na tonę. Efekt jest imponujący. Pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,7 s, a prędkość maksymalna wynosi 245 km/h. Moc przekazywana jest na koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro