Volvo XC70 Ocean Race

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 15Skandynawski jacht

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas niedawnego liftingu, producent zaopatrzył swoje flagowe kombi w bardziej interesujący wystrój oraz szereg systemów elektronicznych, wspomagających kierowcę w trudnych dla niego chwilach. Wśród nich odnajdziemy aktywny tempomat, system City Safety zmniejszający skutki lub zapobiegający kolizji przy prędkościach do 30 km/h, a także Pedestrian Detection, który zatrzyma auto w przypadku ryzyka najechania na pieszego lub rowerzystę.

163-konny diesel sprawnie radzi sobie z blisko dwutonowym pojazdem, mimo sprzęgnięcia z automatyczną przekładnią. O ile na trasach o najwyższym standardzie z niewielkim zagęszczeniem ruchu, praca skrzyni nie pozostawiała wiele do życzenia, tak w miejscach, gdzie trzeba liczyć się z częstym wyprzedzaniem już tak.

Volvo XC70 w specyfikacji Ocean Race wyróżnia się delikatnie zmodyfikowanym wzorem tapicerki, charakterystycznymi obręczami ze stopów lekkich i żeglarską liną na rolecie w bagażniku.

/ 15Skandynawski jacht

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas niedawnego liftingu, producent zaopatrzył swoje flagowe kombi w bardziej interesujący wystrój oraz szereg systemów elektronicznych, wspomagających kierowcę w trudnych dla niego chwilach. Wśród nich odnajdziemy aktywny tempomat, system City Safety zmniejszający skutki lub zapobiegający kolizji przy prędkościach do 30 km/h, a także Pedestrian Detection, który zatrzyma auto w przypadku ryzyka najechania na pieszego lub rowerzystę.

163-konny diesel sprawnie radzi sobie z blisko dwutonowym pojazdem, mimo sprzęgnięcia z automatyczną przekładnią. O ile na trasach o najwyższym standardzie z niewielkim zagęszczeniem ruchu, praca skrzyni nie pozostawiała wiele do życzenia, tak w miejscach, gdzie trzeba liczyć się z częstym wyprzedzaniem już tak.

Volvo XC70 w specyfikacji Ocean Race wyróżnia się delikatnie zmodyfikowanym wzorem tapicerki, charakterystycznymi obręczami ze stopów lekkich i żeglarską liną na rolecie w bagażniku.

/ 15Skandynawski jacht

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas niedawnego liftingu, producent zaopatrzył swoje flagowe kombi w bardziej interesujący wystrój oraz szereg systemów elektronicznych, wspomagających kierowcę w trudnych dla niego chwilach. Wśród nich odnajdziemy aktywny tempomat, system City Safety zmniejszający skutki lub zapobiegający kolizji przy prędkościach do 30 km/h, a także Pedestrian Detection, który zatrzyma auto w przypadku ryzyka najechania na pieszego lub rowerzystę.

163-konny diesel sprawnie radzi sobie z blisko dwutonowym pojazdem, mimo sprzęgnięcia z automatyczną przekładnią. O ile na trasach o najwyższym standardzie z niewielkim zagęszczeniem ruchu, praca skrzyni nie pozostawiała wiele do życzenia, tak w miejscach, gdzie trzeba liczyć się z częstym wyprzedzaniem już tak.

Volvo XC70 w specyfikacji Ocean Race wyróżnia się delikatnie zmodyfikowanym wzorem tapicerki, charakterystycznymi obręczami ze stopów lekkich i żeglarską liną na rolecie w bagażniku.

/ 15Skandynawski jacht

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas niedawnego liftingu, producent zaopatrzył swoje flagowe kombi w bardziej interesujący wystrój oraz szereg systemów elektronicznych, wspomagających kierowcę w trudnych dla niego chwilach. Wśród nich odnajdziemy aktywny tempomat, system City Safety zmniejszający skutki lub zapobiegający kolizji przy prędkościach do 30 km/h, a także Pedestrian Detection, który zatrzyma auto w przypadku ryzyka najechania na pieszego lub rowerzystę.

163-konny diesel sprawnie radzi sobie z blisko dwutonowym pojazdem, mimo sprzęgnięcia z automatyczną przekładnią. O ile na trasach o najwyższym standardzie z niewielkim zagęszczeniem ruchu, praca skrzyni nie pozostawiała wiele do życzenia, tak w miejscach, gdzie trzeba liczyć się z częstym wyprzedzaniem już tak.

Volvo XC70 w specyfikacji Ocean Race wyróżnia się delikatnie zmodyfikowanym wzorem tapicerki, charakterystycznymi obręczami ze stopów lekkich i żeglarską liną na rolecie w bagażniku.

/ 15Skandynawski jacht

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas niedawnego liftingu, producent zaopatrzył swoje flagowe kombi w bardziej interesujący wystrój oraz szereg systemów elektronicznych, wspomagających kierowcę w trudnych dla niego chwilach. Wśród nich odnajdziemy aktywny tempomat, system City Safety zmniejszający skutki lub zapobiegający kolizji przy prędkościach do 30 km/h, a także Pedestrian Detection, który zatrzyma auto w przypadku ryzyka najechania na pieszego lub rowerzystę.

163-konny diesel sprawnie radzi sobie z blisko dwutonowym pojazdem, mimo sprzęgnięcia z automatyczną przekładnią. O ile na trasach o najwyższym standardzie z niewielkim zagęszczeniem ruchu, praca skrzyni nie pozostawiała wiele do życzenia, tak w miejscach, gdzie trzeba liczyć się z częstym wyprzedzaniem już tak.

Volvo XC70 w specyfikacji Ocean Race wyróżnia się delikatnie zmodyfikowanym wzorem tapicerki, charakterystycznymi obręczami ze stopów lekkich i żeglarską liną na rolecie w bagażniku.

/ 15Skandynawski jacht

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas niedawnego liftingu, producent zaopatrzył swoje flagowe kombi w bardziej interesujący wystrój oraz szereg systemów elektronicznych, wspomagających kierowcę w trudnych dla niego chwilach. Wśród nich odnajdziemy aktywny tempomat, system City Safety zmniejszający skutki lub zapobiegający kolizji przy prędkościach do 30 km/h, a także Pedestrian Detection, który zatrzyma auto w przypadku ryzyka najechania na pieszego lub rowerzystę.

163-konny diesel sprawnie radzi sobie z blisko dwutonowym pojazdem, mimo sprzęgnięcia z automatyczną przekładnią. O ile na trasach o najwyższym standardzie z niewielkim zagęszczeniem ruchu, praca skrzyni nie pozostawiała wiele do życzenia, tak w miejscach, gdzie trzeba liczyć się z częstym wyprzedzaniem już tak.

Volvo XC70 w specyfikacji Ocean Race wyróżnia się delikatnie zmodyfikowanym wzorem tapicerki, charakterystycznymi obręczami ze stopów lekkich i żeglarską liną na rolecie w bagażniku.

/ 15Skandynawski jacht

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas niedawnego liftingu, producent zaopatrzył swoje flagowe kombi w bardziej interesujący wystrój oraz szereg systemów elektronicznych, wspomagających kierowcę w trudnych dla niego chwilach. Wśród nich odnajdziemy aktywny tempomat, system City Safety zmniejszający skutki lub zapobiegający kolizji przy prędkościach do 30 km/h, a także Pedestrian Detection, który zatrzyma auto w przypadku ryzyka najechania na pieszego lub rowerzystę.

163-konny diesel sprawnie radzi sobie z blisko dwutonowym pojazdem, mimo sprzęgnięcia z automatyczną przekładnią. O ile na trasach o najwyższym standardzie z niewielkim zagęszczeniem ruchu, praca skrzyni nie pozostawiała wiele do życzenia, tak w miejscach, gdzie trzeba liczyć się z częstym wyprzedzaniem już tak.

Volvo XC70 w specyfikacji Ocean Race wyróżnia się delikatnie zmodyfikowanym wzorem tapicerki, charakterystycznymi obręczami ze stopów lekkich i żeglarską liną na rolecie w bagażniku.

/ 15Skandynawski jacht

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas niedawnego liftingu, producent zaopatrzył swoje flagowe kombi w bardziej interesujący wystrój oraz szereg systemów elektronicznych, wspomagających kierowcę w trudnych dla niego chwilach. Wśród nich odnajdziemy aktywny tempomat, system City Safety zmniejszający skutki lub zapobiegający kolizji przy prędkościach do 30 km/h, a także Pedestrian Detection, który zatrzyma auto w przypadku ryzyka najechania na pieszego lub rowerzystę.

163-konny diesel sprawnie radzi sobie z blisko dwutonowym pojazdem, mimo sprzęgnięcia z automatyczną przekładnią. O ile na trasach o najwyższym standardzie z niewielkim zagęszczeniem ruchu, praca skrzyni nie pozostawiała wiele do życzenia, tak w miejscach, gdzie trzeba liczyć się z częstym wyprzedzaniem już tak.

Volvo XC70 w specyfikacji Ocean Race wyróżnia się delikatnie zmodyfikowanym wzorem tapicerki, charakterystycznymi obręczami ze stopów lekkich i żeglarską liną na rolecie w bagażniku.

/ 15Skandynawski jacht

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas niedawnego liftingu, producent zaopatrzył swoje flagowe kombi w bardziej interesujący wystrój oraz szereg systemów elektronicznych, wspomagających kierowcę w trudnych dla niego chwilach. Wśród nich odnajdziemy aktywny tempomat, system City Safety zmniejszający skutki lub zapobiegający kolizji przy prędkościach do 30 km/h, a także Pedestrian Detection, który zatrzyma auto w przypadku ryzyka najechania na pieszego lub rowerzystę.

163-konny diesel sprawnie radzi sobie z blisko dwutonowym pojazdem, mimo sprzęgnięcia z automatyczną przekładnią. O ile na trasach o najwyższym standardzie z niewielkim zagęszczeniem ruchu, praca skrzyni nie pozostawiała wiele do życzenia, tak w miejscach, gdzie trzeba liczyć się z częstym wyprzedzaniem już tak.

Volvo XC70 w specyfikacji Ocean Race wyróżnia się delikatnie zmodyfikowanym wzorem tapicerki, charakterystycznymi obręczami ze stopów lekkich i żeglarską liną na rolecie w bagażniku.

10 / 15Skandynawski jacht

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas niedawnego liftingu, producent zaopatrzył swoje flagowe kombi w bardziej interesujący wystrój oraz szereg systemów elektronicznych, wspomagających kierowcę w trudnych dla niego chwilach. Wśród nich odnajdziemy aktywny tempomat, system City Safety zmniejszający skutki lub zapobiegający kolizji przy prędkościach do 30 km/h, a także Pedestrian Detection, który zatrzyma auto w przypadku ryzyka najechania na pieszego lub rowerzystę.

163-konny diesel sprawnie radzi sobie z blisko dwutonowym pojazdem, mimo sprzęgnięcia z automatyczną przekładnią. O ile na trasach o najwyższym standardzie z niewielkim zagęszczeniem ruchu, praca skrzyni nie pozostawiała wiele do życzenia, tak w miejscach, gdzie trzeba liczyć się z częstym wyprzedzaniem już tak.

Volvo XC70 w specyfikacji Ocean Race wyróżnia się delikatnie zmodyfikowanym wzorem tapicerki, charakterystycznymi obręczami ze stopów lekkich i żeglarską liną na rolecie w bagażniku.

11 / 15Skandynawski jacht

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas niedawnego liftingu, producent zaopatrzył swoje flagowe kombi w bardziej interesujący wystrój oraz szereg systemów elektronicznych, wspomagających kierowcę w trudnych dla niego chwilach. Wśród nich odnajdziemy aktywny tempomat, system City Safety zmniejszający skutki lub zapobiegający kolizji przy prędkościach do 30 km/h, a także Pedestrian Detection, który zatrzyma auto w przypadku ryzyka najechania na pieszego lub rowerzystę.

163-konny diesel sprawnie radzi sobie z blisko dwutonowym pojazdem, mimo sprzęgnięcia z automatyczną przekładnią. O ile na trasach o najwyższym standardzie z niewielkim zagęszczeniem ruchu, praca skrzyni nie pozostawiała wiele do życzenia, tak w miejscach, gdzie trzeba liczyć się z częstym wyprzedzaniem już tak.

Volvo XC70 w specyfikacji Ocean Race wyróżnia się delikatnie zmodyfikowanym wzorem tapicerki, charakterystycznymi obręczami ze stopów lekkich i żeglarską liną na rolecie w bagażniku.

12 / 15Skandynawski jacht

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas niedawnego liftingu, producent zaopatrzył swoje flagowe kombi w bardziej interesujący wystrój oraz szereg systemów elektronicznych, wspomagających kierowcę w trudnych dla niego chwilach. Wśród nich odnajdziemy aktywny tempomat, system City Safety zmniejszający skutki lub zapobiegający kolizji przy prędkościach do 30 km/h, a także Pedestrian Detection, który zatrzyma auto w przypadku ryzyka najechania na pieszego lub rowerzystę.

163-konny diesel sprawnie radzi sobie z blisko dwutonowym pojazdem, mimo sprzęgnięcia z automatyczną przekładnią. O ile na trasach o najwyższym standardzie z niewielkim zagęszczeniem ruchu, praca skrzyni nie pozostawiała wiele do życzenia, tak w miejscach, gdzie trzeba liczyć się z częstym wyprzedzaniem już tak.

Volvo XC70 w specyfikacji Ocean Race wyróżnia się delikatnie zmodyfikowanym wzorem tapicerki, charakterystycznymi obręczami ze stopów lekkich i żeglarską liną na rolecie w bagażniku.

13 / 15Skandynawski jacht

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas niedawnego liftingu, producent zaopatrzył swoje flagowe kombi w bardziej interesujący wystrój oraz szereg systemów elektronicznych, wspomagających kierowcę w trudnych dla niego chwilach. Wśród nich odnajdziemy aktywny tempomat, system City Safety zmniejszający skutki lub zapobiegający kolizji przy prędkościach do 30 km/h, a także Pedestrian Detection, który zatrzyma auto w przypadku ryzyka najechania na pieszego lub rowerzystę.

163-konny diesel sprawnie radzi sobie z blisko dwutonowym pojazdem, mimo sprzęgnięcia z automatyczną przekładnią. O ile na trasach o najwyższym standardzie z niewielkim zagęszczeniem ruchu, praca skrzyni nie pozostawiała wiele do życzenia, tak w miejscach, gdzie trzeba liczyć się z częstym wyprzedzaniem już tak.

Volvo XC70 w specyfikacji Ocean Race wyróżnia się delikatnie zmodyfikowanym wzorem tapicerki, charakterystycznymi obręczami ze stopów lekkich i żeglarską liną na rolecie w bagażniku.

14 / 15Skandynawski jacht

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas niedawnego liftingu, producent zaopatrzył swoje flagowe kombi w bardziej interesujący wystrój oraz szereg systemów elektronicznych, wspomagających kierowcę w trudnych dla niego chwilach. Wśród nich odnajdziemy aktywny tempomat, system City Safety zmniejszający skutki lub zapobiegający kolizji przy prędkościach do 30 km/h, a także Pedestrian Detection, który zatrzyma auto w przypadku ryzyka najechania na pieszego lub rowerzystę.

163-konny diesel sprawnie radzi sobie z blisko dwutonowym pojazdem, mimo sprzęgnięcia z automatyczną przekładnią. O ile na trasach o najwyższym standardzie z niewielkim zagęszczeniem ruchu, praca skrzyni nie pozostawiała wiele do życzenia, tak w miejscach, gdzie trzeba liczyć się z częstym wyprzedzaniem już tak.

Volvo XC70 w specyfikacji Ocean Race wyróżnia się delikatnie zmodyfikowanym wzorem tapicerki, charakterystycznymi obręczami ze stopów lekkich i żeglarską liną na rolecie w bagażniku.

15 / 15Skandynawski jacht

Obraz
© Piotr Mokwiński

Podczas niedawnego liftingu, producent zaopatrzył swoje flagowe kombi w bardziej interesujący wystrój oraz szereg systemów elektronicznych, wspomagających kierowcę w trudnych dla niego chwilach. Wśród nich odnajdziemy aktywny tempomat, system City Safety zmniejszający skutki lub zapobiegający kolizji przy prędkościach do 30 km/h, a także Pedestrian Detection, który zatrzyma auto w przypadku ryzyka najechania na pieszego lub rowerzystę.

163-konny diesel sprawnie radzi sobie z blisko dwutonowym pojazdem, mimo sprzęgnięcia z automatyczną przekładnią. O ile na trasach o najwyższym standardzie z niewielkim zagęszczeniem ruchu, praca skrzyni nie pozostawiała wiele do życzenia, tak w miejscach, gdzie trzeba liczyć się z częstym wyprzedzaniem już tak.

Volvo XC70 w specyfikacji Ocean Race wyróżnia się delikatnie zmodyfikowanym wzorem tapicerki, charakterystycznymi obręczami ze stopów lekkich i żeglarską liną na rolecie w bagażniku.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka