Volvo XC70

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

10 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

11 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

12 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

13 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

14 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

15 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

16 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

17 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

18 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3