Volvo XC70

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

/ 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

10 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

11 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

12 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

13 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

14 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

15 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

16 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

17 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

18 / 18Pożeracz szos

Obraz
© Piotr Mokwiński

Modne w ostatnich latach SUV-y i Crossovery nie każdemu przypadły do gustu. Część klientów z zasobnymi portfelami woli bardziej konserwatywny i mniej rzucający się w oczy środek transportu. Właśnie z myślą o nich, Volvo już od kilkunastu lat oferuje podwyższone kombi z napędem na cztery koła i niezwykle komfortowym wnętrzem.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, Volvo przygotowało szereg jednostek zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Wśród diesli najciekawiej przedstawia się silnik oznaczony symbolem D5. To motor o pojemności 2.4 litra rozwijający 215 koni mechanicznych i 440 Nm dostępnych już od 1500 obr./min. Flagowy "ropniak" otrzymał pięć cylindrów i charakteryzuje się wyjątkową kulturą pracy.

Środek stanowi typowy dla Szwedów wyznacznik sztuki przemysłowej. Bardzo przestronne wnętrze utrzymano w luksusowym klimacie. Skórzana tapicerka i dobrej jakości materiały wykończeniowe potęgują to wrażenie. Poza tym, do wystroju kabiny użyto zróżnicowanych kolorów i tworzyw, przez co nikt nie będzie narzekał na nudę.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka