Volvo V40

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje nowe kompaktowe kombi

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

10 / 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

11 / 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

12 / 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

13 / 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

14 / 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

15 / 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

16 / 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła