Volvo V40

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje nowe kompaktowe kombi

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

/ 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

10 / 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

11 / 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

12 / 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

13 / 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

14 / 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

15 / 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

16 / 16Kompaktowa klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 Volvo zaprezentuje kompaktowe kombi V40. Samochód ten pokazuje, że szwedzka marka ostatecznie zerwała z kanciastymi nadwoziami i staje się przykładem jak skutecznie łączyć nowoczesną linię z wymaganiami lekko konserwatywnych klientów.

Szczególnie przednia część nadwozia prezentuje się bardzo dobrze. Dynamiczne linie i liczne przetłoczenia nie są nudna, a zarazem projektanci wiedzieli kiedy zakończyć swoją pracę. Tył za to jest połączeniem dotychczasowego stylu SUV-ów i kombi Volvo oraz kształtów znanych z kompaktowych samochodów innych producentów. Już na pierwszy rzut oka widać, że w przypadku samochodu segmentu C Volvo pozwoliło sobie na nieco więcej luzu.

Wnętrze natomiast to już typowe Volvo. Wszystkie elementy sterowania, przełączniki i ekran komputera zostały przeniesione z innych modeli marki. Charakterystyczny centralny panel i chromowane elementy wnętrza sprawią, że każdy fan Volvo poczuje się jak w domu.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro