Volvo S80 D4 Summum

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

10 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

11 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

12 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

13 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

14 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

15 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

16 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

17 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

18 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka