Volvo S80 D4 Summum

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

/ 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

10 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

11 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

12 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

13 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

14 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

15 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

16 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

17 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

18 / 18Wiek mu służy

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

To jedyny przedstawiciel na rynku z tak bogatym stażem. Od 2009 roku przeprowadzono w nim niewiele zmian, a wciąż wygląda bardzo elegancko i wnętrze oferuje wysoki komfort. Wielkością dorównuje BMW Serii 5 i Audi A6, jednak technologicznie nie jest równie mocno zaawansowany. Kusi natomiast rozsądnie skalkulowaną ceną i oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi. Dni S80 są już policzone, bowiem w przyszłym roku pojawi się S90 wykorzystujące technologie XC90 drugiej generacji.

Flagowa limuzyna Volvo skutecznie walczy z upływającym czasem. Kanciasta sylwetka naznaczona nielicznymi krągłościami wygląda niemal identycznie, co model z 2009. Patrząc jednak na używane egzemplarze jeżdżące po drogach, to niewątpliwy atut. Wystarczy dobrać odpowiedni lakier, klasyczny deseń aluminiowych obręczy o średnicy 18 cali i pakiet srebrnych listew wokół szyb. To wszystko podkreśla szwedzką elegancję i czyni najstarszy w ofercie Szwedów model wciąż atrakcyjnym. 484-centrymetrowe może dodatkowo zostać wyposażone w biksenonowe oświetlenie skrętne i przyciemnione szyby boczne.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła