Volvo S60/V60 Polestar

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

/ 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

/ 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

/ 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

/ 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

/ 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

/ 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

/ 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

/ 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

10 / 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

11 / 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

12 / 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

13 / 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

14 / 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

15 / 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

16 / 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

17 / 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

18 / 18Polestar zmienia oblicze Volvo

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nieco ponad 4 sekundy do setki, napęd na cztery koła i komfortowe wnętrze zdolne pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Tak w skrócie przedstawia się najmłodsze dziecko będące owocem współpracy Volvo oraz inżynierów Polestar. Oficjalny debiut nastąpi w wakacje, a dość rozsądnie skalkulowana cena pozwala przypuszczać, że edycja limitowana do 1500 sztuk, szybko znajdzie chętnych.

Dzięki zastosowaniu mniejszego silnika, za Polestara zapłacimy blisko 30 tysięcy złotych mniej, niż za poprzednika z 3.0 R6 pod maską. Nowy model jest lżejszy o 50 kilogramów, jego wydech brzmi równie basowo, a zestrojenie układu jezdnego pozwala na wiele kontrolowanych szaleństw. W cenie 288 tysięcy złotych otrzymamy topową specyfikację opartą na S60. Do bardziej praktycznego kombi trzeba będzie dopłacić około 4 tysięcy złotych.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka