Volvo S60 DRIVe

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

/ 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

/ 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

/ 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

/ 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

/ 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

/ 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

/ 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

/ 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

10 / 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

11 / 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

12 / 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

13 / 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

14 / 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

15 / 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

16 / 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

17 / 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

18 / 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

19 / 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

20 / 20Duch pozostał

Obraz
© Szymon Jasina

Volvo powinno być kanciaste i praktyczne? Niekoniecznie. Model S60 łamie część stereotypów, ale innym się podporządkowuje i w ten sposób tworzy nowy wizerunek marki. Ciekawa stylistyka, wysokie bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy to najmocniejsze strony tego samochodu.

Na pewno znajdą się konserwatywni fani klasycznych Volvo, którzy będą narzekać na wygląd S60, ale to właśnie stylistyka jest jedną z najmocniejszych stron tego modelu. Druga generacja S60 wyróżnia się nie tylko na tle innych samochodów Volvo, ale też bez problemu pokonuje nudną konkurencję.

Odmiana DRIVe została wyposażona w ekonomiczny i ekologiczny silnik Diesla. Ma on zaledwie 1,6 l pojemności i 115 KM mocy. Pewnym ratunkiem jest maksymalny moment obrotowy równy 270 Nm, ale dostępny jedynie w przedziale 1750-2500 obr./min. Efekt pracy takiej jednostki jest łatwy do przewidzenia - samochód ważący prawie półtorej tony nie może pochwalić się imponującymi osiągami. Również spalanie nie jest tak niskie jak obiecuje producent.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy