Volvo Polestar

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

10 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

11 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

12 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

13 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

14 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

15 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

16 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

17 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

18 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy