Volvo Polestar

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

/ 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

10 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

11 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

12 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

13 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

14 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

15 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

16 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

17 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

18 / 18Mocniej, szybciej, efektywniej

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wzmocnione silniki, sportowe zawieszenia, zewnętrzne pakiety i dźwięk wydechu, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Tak w skrócie przedstawia się specyfikacja pakietów Polestar. Wkrótce trafią do wybranych modeli Volvo: S/V60, XC60 i V40. Jako jedni z pierwszych na świecie postanowiliśmy sprawdzić, czy trafią w gusta dynamicznie usposobionych kierowców.

Polestar od kilku dekad przygotowuje auta do wyścigów. Od niedawna natomiast do seryjnych samochodów szwedzkiego producenta trafiają wybrane produkty inżynierów odpowiedzialnych za wyczynowe pojazdy. Teraz przyszedł czas na zaspokojenie potrzeb rynku i masową ofertę. Każdy, kto zdecyduje się na kupno serii 60, V40 lub XC60, może doposażyć swój egzemplarz w kompleksowy pakiet tuningowy. Z zewnątrz, łatwo dostrzec 19 lub 21-calowe (tylko w XC60) aluminiowe obręcze zarezerwowane dla powyższych modeli, wydatny dyfuzor, lusterka utrzymane w ciemnej tonacji i dyskretny spojler przytwierdzony do klapy bagażnika. Zestaw uzupełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z dwiema, niezależnie poprowadzonymi owalnymi końcówkami.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro