Volkswageny 4Motion

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

10 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

11 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

12 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

13 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

14 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

15 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

16 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

17 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

18 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

19 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

20 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

21 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

22 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy