Volkswageny 4Motion

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

/ 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

10 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

11 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

12 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

13 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

14 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

15 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

16 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

17 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

18 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

19 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

20 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

21 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

22 / 22Samochody do zadań specjalnych

Obraz
© Michał Grygier

Amarok naprawdę potrafi wiele. Śmiało go można porównać do (zdecydowanie bardziej topornego w obejściu) Hiluxa, co jest wielkim komplementem. I właśnie tym przede wszystkim Amarok zaskakuje - potrafi wjechać tam, gdzie wjechać się nie da, ale jest przy tym tak bardzo „osobowy” i komfortowy, a przeszkody sprawiają wrażenie, że są jedynie pozimowymi dziurami na naszych wiosennych drogach.

W ofercie Volkswagena są także pozostałe modele permanentnie napędzane na cztery koła: Crafterm T5 w najróżniejszych wersjach (Transporter, Multivan, California, Rockton), czy mały Caddy, któremu do możliwości pozostałych wiele brakuje, ale i tak potrafi wjechać dalej niż zwykłe auto osobowe. Historia napędu na cztery koła w autach użytkowych Volkswagena sięga 1975 roku, to wtedy powstała idea i odbywały się pierwsze udane testy.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka