Trwa ładowanie...

Volkswagen up! GTI wkracza na polski rynek. Znamy ceny

Miejski model Volkswagena doczekał się usportowionej wersji GTI. Poza mocnym silnikiem wyróżnia się agresywniejszą stylistyką, obniżonym zawieszeniem i sześciostopniową skrzynią biegów. Cennik nowego modelu pojawił się w polskim konfiguratorze Volkswagena.

Volkswagen up! GTI wkracza na polski rynek. Znamy cenyŹródło: Materiały prasowe, fot: Volkswagen
d18tafa
d18tafa

Up! GTI będzie dostępny w dwóch wersjach nadwoziowych. Tańsza, trzydrzwiowa zaczyna się od 62 390 zł, zaś druga para drzwi wymaga dopłaty 1450 zł. Niezależnie od odmiany, samochód napędza trzycylindrowy silnik 1,0 o mocy 115 KM. Mały volkswagen rozpędza się do 100 km/h w 8,8 s, a prędkość maksymalna wynosi 196 km/h.

Volkswagen up! GTI Materiały prasowe
Volkswagen up! GTI Źródło: Materiały prasowe, fot: Volkswagen

Chociaż podana kwota to sporo za miejski samochód, Volkswagen przygotował solidny zestaw wyposażenia standardowego. Na uwagę zasługują aluminiowe felgi o średnicy 17", skórzana kierownica, podgrzewane fotele przednie, zestaw 6 głośników oraz dostęp bezkluczykowy. Producent zadbał też o bezpieczeństwo: bez dopłaty oferuje cztery poduszki powietrzne, ESP oraz wentylowane hamulce tarczowe z przodu.

Volkswagen up! GTI Materiały prasowe
Volkswagen up! GTI Źródło: Materiały prasowe, fot: Volkswagen

Lista dodatków rozpoczyna się od opcjonalnych kolorów, ale do wyboru jest tylko jedna tapicerka Clark i jeden wzór felg. Koniecznością zdaje się być regulacja na wysokość fotela kierowcy i pasażera za 390 zł. Oprócz tego dostępna jest klimatyzacja automatyczna za 1250 zł, elektrycznie otwierany szklany dach za 3270 zł czy kamera cofania wyceniona na 800 zł.

Volkswagen up! GTI Materiały prasowe
Volkswagen up! GTI Źródło: Materiały prasowe, fot: Volkswagen

Jak up! GTI wypada na tle konkurencji? Najbliżej mu do Renault Twingo GT, którego cennik otwiera 56 000 zł. Co prawda oferuje bogatsze wyposażenie, ale nie każdemu będzie odpowiadał silnik umieszczony z tyłu. Francuz na papierze jest też wolniejszy od volkswagena, ma też pięciostopniową skrzynię biegów.

d18tafa
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d18tafa
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj