WAŻNE
TERAZ

Czarne chmury nad Wąsikiem i Kamińskim. Jest ruch prokuratury

Volkswagen up!

Niemiecka marka przedstawiła pięciodrzwiową odmianę swojego miejskiego samochodu

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Debiutuje wersja pięciodrzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Małe wymiary, ale stosunkowo przestronne i przemyślane wnętrze to największe zalety Volkswagena up! Dzięki nim bardzo szybko zyskał uznanie niemieckich klientów i za zachodnią granicą stał się liderem swojej klasy. Teraz Volkswagen prezentuje odmianę pięciodrzwiową.

Volkswagen zakłada, że ponad połowa klientów up! w przyszłości zdecyduje się na wariant pięciodrzwiowy. Będzie on miał identyczne silniki (niezbyt dynamiczne o mocach 60 KM i 75 KM), wersje wyposażenia i wymiary, jak auto trzydrzwiowe. Pięciodrzwiowy up! z ESP będzie kosztował 32 350 zł, zatem będzie droższy od trzydrzwiowego o 1060 zł.

Pięcioro drzwi zmienia sylwetkę modelu up! W trzydrzwiowym dolna krawędź okien wznosi się w okolicy słupków C, natomiast w pięciodrzwiowym tworzy prostą linię - tak jak w Skodzie Citigo i Seacie Mii. Bagażnik o pojemności 251 litrów, po złożeniu oparcia tylnej kanapy można powiększyć do 951 litrów.

Wśród opcji znalazła się funkcja awaryjnego hamowania w mieście. Volkswagen up! jest pierwszym samochodem w swojej klasie, który dzięki temu systemowi jest w stanie samodzielnie zahamować przy prędkości między 5 km/h a 30 km/h.

/ 10Debiutuje wersja pięciodrzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Małe wymiary, ale stosunkowo przestronne i przemyślane wnętrze to największe zalety Volkswagena up! Dzięki nim bardzo szybko zyskał uznanie niemieckich klientów i za zachodnią granicą stał się liderem swojej klasy. Teraz Volkswagen prezentuje odmianę pięciodrzwiową.

Volkswagen zakłada, że ponad połowa klientów up! w przyszłości zdecyduje się na wariant pięciodrzwiowy. Będzie on miał identyczne silniki (niezbyt dynamiczne o mocach 60 KM i 75 KM), wersje wyposażenia i wymiary, jak auto trzydrzwiowe. Pięciodrzwiowy up! z ESP będzie kosztował 32 350 zł, zatem będzie droższy od trzydrzwiowego o 1060 zł.

Pięcioro drzwi zmienia sylwetkę modelu up! W trzydrzwiowym dolna krawędź okien wznosi się w okolicy słupków C, natomiast w pięciodrzwiowym tworzy prostą linię - tak jak w Skodzie Citigo i Seacie Mii. Bagażnik o pojemności 251 litrów, po złożeniu oparcia tylnej kanapy można powiększyć do 951 litrów.

Wśród opcji znalazła się funkcja awaryjnego hamowania w mieście. Volkswagen up! jest pierwszym samochodem w swojej klasie, który dzięki temu systemowi jest w stanie samodzielnie zahamować przy prędkości między 5 km/h a 30 km/h.

/ 10Debiutuje wersja pięciodrzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Małe wymiary, ale stosunkowo przestronne i przemyślane wnętrze to największe zalety Volkswagena up! Dzięki nim bardzo szybko zyskał uznanie niemieckich klientów i za zachodnią granicą stał się liderem swojej klasy. Teraz Volkswagen prezentuje odmianę pięciodrzwiową.

Volkswagen zakłada, że ponad połowa klientów up! w przyszłości zdecyduje się na wariant pięciodrzwiowy. Będzie on miał identyczne silniki (niezbyt dynamiczne o mocach 60 KM i 75 KM), wersje wyposażenia i wymiary, jak auto trzydrzwiowe. Pięciodrzwiowy up! z ESP będzie kosztował 32 350 zł, zatem będzie droższy od trzydrzwiowego o 1060 zł.

Pięcioro drzwi zmienia sylwetkę modelu up! W trzydrzwiowym dolna krawędź okien wznosi się w okolicy słupków C, natomiast w pięciodrzwiowym tworzy prostą linię - tak jak w Skodzie Citigo i Seacie Mii. Bagażnik o pojemności 251 litrów, po złożeniu oparcia tylnej kanapy można powiększyć do 951 litrów.

Wśród opcji znalazła się funkcja awaryjnego hamowania w mieście. Volkswagen up! jest pierwszym samochodem w swojej klasie, który dzięki temu systemowi jest w stanie samodzielnie zahamować przy prędkości między 5 km/h a 30 km/h.

/ 10Debiutuje wersja pięciodrzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Małe wymiary, ale stosunkowo przestronne i przemyślane wnętrze to największe zalety Volkswagena up! Dzięki nim bardzo szybko zyskał uznanie niemieckich klientów i za zachodnią granicą stał się liderem swojej klasy. Teraz Volkswagen prezentuje odmianę pięciodrzwiową.

Volkswagen zakłada, że ponad połowa klientów up! w przyszłości zdecyduje się na wariant pięciodrzwiowy. Będzie on miał identyczne silniki (niezbyt dynamiczne o mocach 60 KM i 75 KM), wersje wyposażenia i wymiary, jak auto trzydrzwiowe. Pięciodrzwiowy up! z ESP będzie kosztował 32 350 zł, zatem będzie droższy od trzydrzwiowego o 1060 zł.

Pięcioro drzwi zmienia sylwetkę modelu up! W trzydrzwiowym dolna krawędź okien wznosi się w okolicy słupków C, natomiast w pięciodrzwiowym tworzy prostą linię - tak jak w Skodzie Citigo i Seacie Mii. Bagażnik o pojemności 251 litrów, po złożeniu oparcia tylnej kanapy można powiększyć do 951 litrów.

Wśród opcji znalazła się funkcja awaryjnego hamowania w mieście. Volkswagen up! jest pierwszym samochodem w swojej klasie, który dzięki temu systemowi jest w stanie samodzielnie zahamować przy prędkości między 5 km/h a 30 km/h.

/ 10Debiutuje wersja pięciodrzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Małe wymiary, ale stosunkowo przestronne i przemyślane wnętrze to największe zalety Volkswagena up! Dzięki nim bardzo szybko zyskał uznanie niemieckich klientów i za zachodnią granicą stał się liderem swojej klasy. Teraz Volkswagen prezentuje odmianę pięciodrzwiową.

Volkswagen zakłada, że ponad połowa klientów up! w przyszłości zdecyduje się na wariant pięciodrzwiowy. Będzie on miał identyczne silniki (niezbyt dynamiczne o mocach 60 KM i 75 KM), wersje wyposażenia i wymiary, jak auto trzydrzwiowe. Pięciodrzwiowy up! z ESP będzie kosztował 32 350 zł, zatem będzie droższy od trzydrzwiowego o 1060 zł.

Pięcioro drzwi zmienia sylwetkę modelu up! W trzydrzwiowym dolna krawędź okien wznosi się w okolicy słupków C, natomiast w pięciodrzwiowym tworzy prostą linię - tak jak w Skodzie Citigo i Seacie Mii. Bagażnik o pojemności 251 litrów, po złożeniu oparcia tylnej kanapy można powiększyć do 951 litrów.

Wśród opcji znalazła się funkcja awaryjnego hamowania w mieście. Volkswagen up! jest pierwszym samochodem w swojej klasie, który dzięki temu systemowi jest w stanie samodzielnie zahamować przy prędkości między 5 km/h a 30 km/h.

/ 10Debiutuje wersja pięciodrzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Małe wymiary, ale stosunkowo przestronne i przemyślane wnętrze to największe zalety Volkswagena up! Dzięki nim bardzo szybko zyskał uznanie niemieckich klientów i za zachodnią granicą stał się liderem swojej klasy. Teraz Volkswagen prezentuje odmianę pięciodrzwiową.

Volkswagen zakłada, że ponad połowa klientów up! w przyszłości zdecyduje się na wariant pięciodrzwiowy. Będzie on miał identyczne silniki (niezbyt dynamiczne o mocach 60 KM i 75 KM), wersje wyposażenia i wymiary, jak auto trzydrzwiowe. Pięciodrzwiowy up! z ESP będzie kosztował 32 350 zł, zatem będzie droższy od trzydrzwiowego o 1060 zł.

Pięcioro drzwi zmienia sylwetkę modelu up! W trzydrzwiowym dolna krawędź okien wznosi się w okolicy słupków C, natomiast w pięciodrzwiowym tworzy prostą linię - tak jak w Skodzie Citigo i Seacie Mii. Bagażnik o pojemności 251 litrów, po złożeniu oparcia tylnej kanapy można powiększyć do 951 litrów.

Wśród opcji znalazła się funkcja awaryjnego hamowania w mieście. Volkswagen up! jest pierwszym samochodem w swojej klasie, który dzięki temu systemowi jest w stanie samodzielnie zahamować przy prędkości między 5 km/h a 30 km/h.

/ 10Debiutuje wersja pięciodrzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Małe wymiary, ale stosunkowo przestronne i przemyślane wnętrze to największe zalety Volkswagena up! Dzięki nim bardzo szybko zyskał uznanie niemieckich klientów i za zachodnią granicą stał się liderem swojej klasy. Teraz Volkswagen prezentuje odmianę pięciodrzwiową.

Volkswagen zakłada, że ponad połowa klientów up! w przyszłości zdecyduje się na wariant pięciodrzwiowy. Będzie on miał identyczne silniki (niezbyt dynamiczne o mocach 60 KM i 75 KM), wersje wyposażenia i wymiary, jak auto trzydrzwiowe. Pięciodrzwiowy up! z ESP będzie kosztował 32 350 zł, zatem będzie droższy od trzydrzwiowego o 1060 zł.

Pięcioro drzwi zmienia sylwetkę modelu up! W trzydrzwiowym dolna krawędź okien wznosi się w okolicy słupków C, natomiast w pięciodrzwiowym tworzy prostą linię - tak jak w Skodzie Citigo i Seacie Mii. Bagażnik o pojemności 251 litrów, po złożeniu oparcia tylnej kanapy można powiększyć do 951 litrów.

Wśród opcji znalazła się funkcja awaryjnego hamowania w mieście. Volkswagen up! jest pierwszym samochodem w swojej klasie, który dzięki temu systemowi jest w stanie samodzielnie zahamować przy prędkości między 5 km/h a 30 km/h.

/ 10Debiutuje wersja pięciodrzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Małe wymiary, ale stosunkowo przestronne i przemyślane wnętrze to największe zalety Volkswagena up! Dzięki nim bardzo szybko zyskał uznanie niemieckich klientów i za zachodnią granicą stał się liderem swojej klasy. Teraz Volkswagen prezentuje odmianę pięciodrzwiową.

Volkswagen zakłada, że ponad połowa klientów up! w przyszłości zdecyduje się na wariant pięciodrzwiowy. Będzie on miał identyczne silniki (niezbyt dynamiczne o mocach 60 KM i 75 KM), wersje wyposażenia i wymiary, jak auto trzydrzwiowe. Pięciodrzwiowy up! z ESP będzie kosztował 32 350 zł, zatem będzie droższy od trzydrzwiowego o 1060 zł.

Pięcioro drzwi zmienia sylwetkę modelu up! W trzydrzwiowym dolna krawędź okien wznosi się w okolicy słupków C, natomiast w pięciodrzwiowym tworzy prostą linię - tak jak w Skodzie Citigo i Seacie Mii. Bagażnik o pojemności 251 litrów, po złożeniu oparcia tylnej kanapy można powiększyć do 951 litrów.

Wśród opcji znalazła się funkcja awaryjnego hamowania w mieście. Volkswagen up! jest pierwszym samochodem w swojej klasie, który dzięki temu systemowi jest w stanie samodzielnie zahamować przy prędkości między 5 km/h a 30 km/h.

/ 10Debiutuje wersja pięciodrzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Małe wymiary, ale stosunkowo przestronne i przemyślane wnętrze to największe zalety Volkswagena up! Dzięki nim bardzo szybko zyskał uznanie niemieckich klientów i za zachodnią granicą stał się liderem swojej klasy. Teraz Volkswagen prezentuje odmianę pięciodrzwiową.

Volkswagen zakłada, że ponad połowa klientów up! w przyszłości zdecyduje się na wariant pięciodrzwiowy. Będzie on miał identyczne silniki (niezbyt dynamiczne o mocach 60 KM i 75 KM), wersje wyposażenia i wymiary, jak auto trzydrzwiowe. Pięciodrzwiowy up! z ESP będzie kosztował 32 350 zł, zatem będzie droższy od trzydrzwiowego o 1060 zł.

Pięcioro drzwi zmienia sylwetkę modelu up! W trzydrzwiowym dolna krawędź okien wznosi się w okolicy słupków C, natomiast w pięciodrzwiowym tworzy prostą linię - tak jak w Skodzie Citigo i Seacie Mii. Bagażnik o pojemności 251 litrów, po złożeniu oparcia tylnej kanapy można powiększyć do 951 litrów.

Wśród opcji znalazła się funkcja awaryjnego hamowania w mieście. Volkswagen up! jest pierwszym samochodem w swojej klasie, który dzięki temu systemowi jest w stanie samodzielnie zahamować przy prędkości między 5 km/h a 30 km/h.

10 / 10Debiutuje wersja pięciodrzwiowa

Obraz
© zdjęcie producenta

Małe wymiary, ale stosunkowo przestronne i przemyślane wnętrze to największe zalety Volkswagena up! Dzięki nim bardzo szybko zyskał uznanie niemieckich klientów i za zachodnią granicą stał się liderem swojej klasy. Teraz Volkswagen prezentuje odmianę pięciodrzwiową.

Volkswagen zakłada, że ponad połowa klientów up! w przyszłości zdecyduje się na wariant pięciodrzwiowy. Będzie on miał identyczne silniki (niezbyt dynamiczne o mocach 60 KM i 75 KM), wersje wyposażenia i wymiary, jak auto trzydrzwiowe. Pięciodrzwiowy up! z ESP będzie kosztował 32 350 zł, zatem będzie droższy od trzydrzwiowego o 1060 zł.

Pięcioro drzwi zmienia sylwetkę modelu up! W trzydrzwiowym dolna krawędź okien wznosi się w okolicy słupków C, natomiast w pięciodrzwiowym tworzy prostą linię - tak jak w Skodzie Citigo i Seacie Mii. Bagażnik o pojemności 251 litrów, po złożeniu oparcia tylnej kanapy można powiększyć do 951 litrów.

Wśród opcji znalazła się funkcja awaryjnego hamowania w mieście. Volkswagen up! jest pierwszym samochodem w swojej klasie, który dzięki temu systemowi jest w stanie samodzielnie zahamować przy prędkości między 5 km/h a 30 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła