Volkswagen Touran

zewnątrz Touran drugiej generacji niczym się nie wyróżnia i prezentuje typowy dla niemieckiej marki konserwatywny styl. Jednak już w środku czeka nas spore zaskoczenie.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

10 / 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

11 / 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

12 / 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

13 / 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

14 / 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

15 / 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka