Volkswagen Touran

zewnątrz Touran drugiej generacji niczym się nie wyróżnia i prezentuje typowy dla niemieckiej marki konserwatywny styl. Jednak już w środku czeka nas spore zaskoczenie.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

/ 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

10 / 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

11 / 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

12 / 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

13 / 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

14 / 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

15 / 15Klasyczna alternatywa dla SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Nadwozie rodzinnego Volkswagena mierzy 4527 mm długości, 1829 mm szerokości i 1659 mm wysokości, ale zarówno z zewnątrz, jak i w środku, sprawia wrażenie zdecydowanie większego. Miejsca nie zabraknie nie tylko w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, ale też w dużym, liczącym 743 l, bagażniku. Po dodatkowym złożeniu trzech niezależnych foteli uzyskać można aż 1980 l. W obu przypadkach to sporo oraz – co najważniejsze – zdecydowanie więcej niż w SUV-ach o podobnych wymiarach. Dodatkowo, co jest już standardem w tej klasie, Touran może być wyposażony w dwa dodatkowe siedzenia, które kosztem przestrzeni bagażowej pozwolą w awaryjnej sytuacji przewieźć dodatkowych pasażerów.

Nowy Touran może być napędzany jednym z trzech silników benzynowych (110, 150 i 180 KM) lub jednym z trzech diesli (110, 150 i 190 KM). W obu przypadkach rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami i ceną jest opcja 150-konna, która zapewni odpowiednią dynamikę, ale pozwoli zaoszczędzić zarówno przy zakupie, jak i podczas tankowania. Wybór między rodzajami paliwa w baku natomiast powinien zależeć jedynie od liczby pokonywanych kilometrów.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę