Volkswagen T-Roc

Na Salonie Samochodowym w Genewie, Volkswagen prezentuje studyjny model T-ROC. Auto koncepcyjne wielkości Golfa z nowoczesną, zaskakującą, ciekawą stylistyką. Tego po Niemcach nikt się nie spodziewał. Czy nadchodzi era ładnych samochodów?

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 14Nowy SUV z Wolfsburga

Obraz
© WP.PL

Na Salonie Samochodowym w Genewie, Volkswagen prezentuje studyjny model T-ROC. Auto koncepcyjne wielkości Golfa z nowoczesną, zaskakującą, ciekawą stylistyką. Tego po Niemcach nikt się nie spodziewał. Czy nadchodzi era ładnych samochodów? O tym przekonamy się już wkrótce, gdy do produkcji wejdzie nowy SUV Volkswagena, bazujący na prezentowanym dziś koncepcie. Concept Car T-ROC łączy w sobie lekkość kabrioletu oraz napędzanego na wszystkie koła SUVa, który nie podda się skalistym bezdrożom. Środkowa część dachu składa się z dwóch części, które można zdemontować kilkoma ruchami rąk i schować do bagażnika. Dach typu "Targa", podobny do tego stosowanego w Porsche 911, a także Nissanie 300 ZX i 100 NX jest niewątpliwie dużą atrakcją. Pod maską zamontowano ekologiczny, wysokoprężny, 2-litrowy silnik TDI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka generuje moc 184 KM i maksymalny moment obrotowy 380 Nm. Średnie spalanie to - według producenta - 4,9 l/100 km.
Koncepcyjny VW T-ROC powstał na platformie MQB, znanej z nowego Golfa. To odpowiedź Volkswagena na nowego Nissana Juke?a. Szykuje się ostra walka o pozycję lidera coraz większego rynku, coraz popularniejszych, kompaktowych SUVów.
Oprócz T-ROCa, na targach w Genewie swoje światowe premiery mają także: Golf GTE z systemem hybrydowym plug-in, zmodyfikowany Scirocco oraz trzy warianty Polo: Polo BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo.

mw/ moto.wp.pl

/ 14Nowy SUV z Wolfsburga

Obraz
© WP.PL

Na Salonie Samochodowym w Genewie, Volkswagen prezentuje studyjny model T-ROC. Auto koncepcyjne wielkości Golfa z nowoczesną, zaskakującą, ciekawą stylistyką. Tego po Niemcach nikt się nie spodziewał. Czy nadchodzi era ładnych samochodów? O tym przekonamy się już wkrótce, gdy do produkcji wejdzie nowy SUV Volkswagena, bazujący na prezentowanym dziś koncepcie. Concept Car T-ROC łączy w sobie lekkość kabrioletu oraz napędzanego na wszystkie koła SUVa, który nie podda się skalistym bezdrożom. Środkowa część dachu składa się z dwóch części, które można zdemontować kilkoma ruchami rąk i schować do bagażnika. Dach typu "Targa", podobny do tego stosowanego w Porsche 911, a także Nissanie 300 ZX i 100 NX jest niewątpliwie dużą atrakcją. Pod maską zamontowano ekologiczny, wysokoprężny, 2-litrowy silnik TDI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka generuje moc 184 KM i maksymalny moment obrotowy 380 Nm. Średnie spalanie to - według producenta - 4,9 l/100 km.
Koncepcyjny VW T-ROC powstał na platformie MQB, znanej z nowego Golfa. To odpowiedź Volkswagena na nowego Nissana Juke?a. Szykuje się ostra walka o pozycję lidera coraz większego rynku, coraz popularniejszych, kompaktowych SUVów.
Oprócz T-ROCa, na targach w Genewie swoje światowe premiery mają także: Golf GTE z systemem hybrydowym plug-in, zmodyfikowany Scirocco oraz trzy warianty Polo: Polo BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo.

mw/ moto.wp.pl

/ 14Nowy SUV z Wolfsburga

Obraz
© WP.PL

Na Salonie Samochodowym w Genewie, Volkswagen prezentuje studyjny model T-ROC. Auto koncepcyjne wielkości Golfa z nowoczesną, zaskakującą, ciekawą stylistyką. Tego po Niemcach nikt się nie spodziewał. Czy nadchodzi era ładnych samochodów? O tym przekonamy się już wkrótce, gdy do produkcji wejdzie nowy SUV Volkswagena, bazujący na prezentowanym dziś koncepcie. Concept Car T-ROC łączy w sobie lekkość kabrioletu oraz napędzanego na wszystkie koła SUVa, który nie podda się skalistym bezdrożom. Środkowa część dachu składa się z dwóch części, które można zdemontować kilkoma ruchami rąk i schować do bagażnika. Dach typu "Targa", podobny do tego stosowanego w Porsche 911, a także Nissanie 300 ZX i 100 NX jest niewątpliwie dużą atrakcją. Pod maską zamontowano ekologiczny, wysokoprężny, 2-litrowy silnik TDI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka generuje moc 184 KM i maksymalny moment obrotowy 380 Nm. Średnie spalanie to - według producenta - 4,9 l/100 km.
Koncepcyjny VW T-ROC powstał na platformie MQB, znanej z nowego Golfa. To odpowiedź Volkswagena na nowego Nissana Juke?a. Szykuje się ostra walka o pozycję lidera coraz większego rynku, coraz popularniejszych, kompaktowych SUVów.
Oprócz T-ROCa, na targach w Genewie swoje światowe premiery mają także: Golf GTE z systemem hybrydowym plug-in, zmodyfikowany Scirocco oraz trzy warianty Polo: Polo BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo.

mw/ moto.wp.pl

/ 14Nowy SUV z Wolfsburga

Obraz
© WP.PL

Na Salonie Samochodowym w Genewie, Volkswagen prezentuje studyjny model T-ROC. Auto koncepcyjne wielkości Golfa z nowoczesną, zaskakującą, ciekawą stylistyką. Tego po Niemcach nikt się nie spodziewał. Czy nadchodzi era ładnych samochodów? O tym przekonamy się już wkrótce, gdy do produkcji wejdzie nowy SUV Volkswagena, bazujący na prezentowanym dziś koncepcie. Concept Car T-ROC łączy w sobie lekkość kabrioletu oraz napędzanego na wszystkie koła SUVa, który nie podda się skalistym bezdrożom. Środkowa część dachu składa się z dwóch części, które można zdemontować kilkoma ruchami rąk i schować do bagażnika. Dach typu "Targa", podobny do tego stosowanego w Porsche 911, a także Nissanie 300 ZX i 100 NX jest niewątpliwie dużą atrakcją. Pod maską zamontowano ekologiczny, wysokoprężny, 2-litrowy silnik TDI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka generuje moc 184 KM i maksymalny moment obrotowy 380 Nm. Średnie spalanie to - według producenta - 4,9 l/100 km.
Koncepcyjny VW T-ROC powstał na platformie MQB, znanej z nowego Golfa. To odpowiedź Volkswagena na nowego Nissana Juke?a. Szykuje się ostra walka o pozycję lidera coraz większego rynku, coraz popularniejszych, kompaktowych SUVów.
Oprócz T-ROCa, na targach w Genewie swoje światowe premiery mają także: Golf GTE z systemem hybrydowym plug-in, zmodyfikowany Scirocco oraz trzy warianty Polo: Polo BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo.

mw/ moto.wp.pl

/ 14Nowy SUV z Wolfsburga

Obraz
© WP.PL

Na Salonie Samochodowym w Genewie, Volkswagen prezentuje studyjny model T-ROC. Auto koncepcyjne wielkości Golfa z nowoczesną, zaskakującą, ciekawą stylistyką. Tego po Niemcach nikt się nie spodziewał. Czy nadchodzi era ładnych samochodów? O tym przekonamy się już wkrótce, gdy do produkcji wejdzie nowy SUV Volkswagena, bazujący na prezentowanym dziś koncepcie. Concept Car T-ROC łączy w sobie lekkość kabrioletu oraz napędzanego na wszystkie koła SUVa, który nie podda się skalistym bezdrożom. Środkowa część dachu składa się z dwóch części, które można zdemontować kilkoma ruchami rąk i schować do bagażnika. Dach typu "Targa", podobny do tego stosowanego w Porsche 911, a także Nissanie 300 ZX i 100 NX jest niewątpliwie dużą atrakcją. Pod maską zamontowano ekologiczny, wysokoprężny, 2-litrowy silnik TDI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka generuje moc 184 KM i maksymalny moment obrotowy 380 Nm. Średnie spalanie to - według producenta - 4,9 l/100 km.
Koncepcyjny VW T-ROC powstał na platformie MQB, znanej z nowego Golfa. To odpowiedź Volkswagena na nowego Nissana Juke?a. Szykuje się ostra walka o pozycję lidera coraz większego rynku, coraz popularniejszych, kompaktowych SUVów.
Oprócz T-ROCa, na targach w Genewie swoje światowe premiery mają także: Golf GTE z systemem hybrydowym plug-in, zmodyfikowany Scirocco oraz trzy warianty Polo: Polo BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo.

mw/ moto.wp.pl

/ 14Nowy SUV z Wolfsburga

Obraz
© WP.PL

Na Salonie Samochodowym w Genewie, Volkswagen prezentuje studyjny model T-ROC. Auto koncepcyjne wielkości Golfa z nowoczesną, zaskakującą, ciekawą stylistyką. Tego po Niemcach nikt się nie spodziewał. Czy nadchodzi era ładnych samochodów? O tym przekonamy się już wkrótce, gdy do produkcji wejdzie nowy SUV Volkswagena, bazujący na prezentowanym dziś koncepcie. Concept Car T-ROC łączy w sobie lekkość kabrioletu oraz napędzanego na wszystkie koła SUVa, który nie podda się skalistym bezdrożom. Środkowa część dachu składa się z dwóch części, które można zdemontować kilkoma ruchami rąk i schować do bagażnika. Dach typu "Targa", podobny do tego stosowanego w Porsche 911, a także Nissanie 300 ZX i 100 NX jest niewątpliwie dużą atrakcją. Pod maską zamontowano ekologiczny, wysokoprężny, 2-litrowy silnik TDI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka generuje moc 184 KM i maksymalny moment obrotowy 380 Nm. Średnie spalanie to - według producenta - 4,9 l/100 km.
Koncepcyjny VW T-ROC powstał na platformie MQB, znanej z nowego Golfa. To odpowiedź Volkswagena na nowego Nissana Juke?a. Szykuje się ostra walka o pozycję lidera coraz większego rynku, coraz popularniejszych, kompaktowych SUVów.
Oprócz T-ROCa, na targach w Genewie swoje światowe premiery mają także: Golf GTE z systemem hybrydowym plug-in, zmodyfikowany Scirocco oraz trzy warianty Polo: Polo BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo.

mw/ moto.wp.pl

/ 14Nowy SUV z Wolfsburga

Obraz
© WP.PL

Na Salonie Samochodowym w Genewie, Volkswagen prezentuje studyjny model T-ROC. Auto koncepcyjne wielkości Golfa z nowoczesną, zaskakującą, ciekawą stylistyką. Tego po Niemcach nikt się nie spodziewał. Czy nadchodzi era ładnych samochodów? O tym przekonamy się już wkrótce, gdy do produkcji wejdzie nowy SUV Volkswagena, bazujący na prezentowanym dziś koncepcie. Concept Car T-ROC łączy w sobie lekkość kabrioletu oraz napędzanego na wszystkie koła SUVa, który nie podda się skalistym bezdrożom. Środkowa część dachu składa się z dwóch części, które można zdemontować kilkoma ruchami rąk i schować do bagażnika. Dach typu "Targa", podobny do tego stosowanego w Porsche 911, a także Nissanie 300 ZX i 100 NX jest niewątpliwie dużą atrakcją. Pod maską zamontowano ekologiczny, wysokoprężny, 2-litrowy silnik TDI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka generuje moc 184 KM i maksymalny moment obrotowy 380 Nm. Średnie spalanie to - według producenta - 4,9 l/100 km.
Koncepcyjny VW T-ROC powstał na platformie MQB, znanej z nowego Golfa. To odpowiedź Volkswagena na nowego Nissana Juke?a. Szykuje się ostra walka o pozycję lidera coraz większego rynku, coraz popularniejszych, kompaktowych SUVów.
Oprócz T-ROCa, na targach w Genewie swoje światowe premiery mają także: Golf GTE z systemem hybrydowym plug-in, zmodyfikowany Scirocco oraz trzy warianty Polo: Polo BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo.

mw/ moto.wp.pl

/ 14Nowy SUV z Wolfsburga

Obraz
© WP.PL

Na Salonie Samochodowym w Genewie, Volkswagen prezentuje studyjny model T-ROC. Auto koncepcyjne wielkości Golfa z nowoczesną, zaskakującą, ciekawą stylistyką. Tego po Niemcach nikt się nie spodziewał. Czy nadchodzi era ładnych samochodów? O tym przekonamy się już wkrótce, gdy do produkcji wejdzie nowy SUV Volkswagena, bazujący na prezentowanym dziś koncepcie. Concept Car T-ROC łączy w sobie lekkość kabrioletu oraz napędzanego na wszystkie koła SUVa, który nie podda się skalistym bezdrożom. Środkowa część dachu składa się z dwóch części, które można zdemontować kilkoma ruchami rąk i schować do bagażnika. Dach typu "Targa", podobny do tego stosowanego w Porsche 911, a także Nissanie 300 ZX i 100 NX jest niewątpliwie dużą atrakcją. Pod maską zamontowano ekologiczny, wysokoprężny, 2-litrowy silnik TDI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka generuje moc 184 KM i maksymalny moment obrotowy 380 Nm. Średnie spalanie to - według producenta - 4,9 l/100 km.
Koncepcyjny VW T-ROC powstał na platformie MQB, znanej z nowego Golfa. To odpowiedź Volkswagena na nowego Nissana Juke?a. Szykuje się ostra walka o pozycję lidera coraz większego rynku, coraz popularniejszych, kompaktowych SUVów.
Oprócz T-ROCa, na targach w Genewie swoje światowe premiery mają także: Golf GTE z systemem hybrydowym plug-in, zmodyfikowany Scirocco oraz trzy warianty Polo: Polo BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo.

mw/ moto.wp.pl

/ 14Nowy SUV z Wolfsburga

Obraz
© WP.PL

Na Salonie Samochodowym w Genewie, Volkswagen prezentuje studyjny model T-ROC. Auto koncepcyjne wielkości Golfa z nowoczesną, zaskakującą, ciekawą stylistyką. Tego po Niemcach nikt się nie spodziewał. Czy nadchodzi era ładnych samochodów? O tym przekonamy się już wkrótce, gdy do produkcji wejdzie nowy SUV Volkswagena, bazujący na prezentowanym dziś koncepcie. Concept Car T-ROC łączy w sobie lekkość kabrioletu oraz napędzanego na wszystkie koła SUVa, który nie podda się skalistym bezdrożom. Środkowa część dachu składa się z dwóch części, które można zdemontować kilkoma ruchami rąk i schować do bagażnika. Dach typu "Targa", podobny do tego stosowanego w Porsche 911, a także Nissanie 300 ZX i 100 NX jest niewątpliwie dużą atrakcją. Pod maską zamontowano ekologiczny, wysokoprężny, 2-litrowy silnik TDI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka generuje moc 184 KM i maksymalny moment obrotowy 380 Nm. Średnie spalanie to - według producenta - 4,9 l/100 km.
Koncepcyjny VW T-ROC powstał na platformie MQB, znanej z nowego Golfa. To odpowiedź Volkswagena na nowego Nissana Juke?a. Szykuje się ostra walka o pozycję lidera coraz większego rynku, coraz popularniejszych, kompaktowych SUVów.
Oprócz T-ROCa, na targach w Genewie swoje światowe premiery mają także: Golf GTE z systemem hybrydowym plug-in, zmodyfikowany Scirocco oraz trzy warianty Polo: Polo BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo.

mw/ moto.wp.pl

10 / 14Nowy SUV z Wolfsburga

Obraz
© WP.PL

Na Salonie Samochodowym w Genewie, Volkswagen prezentuje studyjny model T-ROC. Auto koncepcyjne wielkości Golfa z nowoczesną, zaskakującą, ciekawą stylistyką. Tego po Niemcach nikt się nie spodziewał. Czy nadchodzi era ładnych samochodów? O tym przekonamy się już wkrótce, gdy do produkcji wejdzie nowy SUV Volkswagena, bazujący na prezentowanym dziś koncepcie. Concept Car T-ROC łączy w sobie lekkość kabrioletu oraz napędzanego na wszystkie koła SUVa, który nie podda się skalistym bezdrożom. Środkowa część dachu składa się z dwóch części, które można zdemontować kilkoma ruchami rąk i schować do bagażnika. Dach typu "Targa", podobny do tego stosowanego w Porsche 911, a także Nissanie 300 ZX i 100 NX jest niewątpliwie dużą atrakcją. Pod maską zamontowano ekologiczny, wysokoprężny, 2-litrowy silnik TDI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka generuje moc 184 KM i maksymalny moment obrotowy 380 Nm. Średnie spalanie to - według producenta - 4,9 l/100 km.
Koncepcyjny VW T-ROC powstał na platformie MQB, znanej z nowego Golfa. To odpowiedź Volkswagena na nowego Nissana Juke?a. Szykuje się ostra walka o pozycję lidera coraz większego rynku, coraz popularniejszych, kompaktowych SUVów.
Oprócz T-ROCa, na targach w Genewie swoje światowe premiery mają także: Golf GTE z systemem hybrydowym plug-in, zmodyfikowany Scirocco oraz trzy warianty Polo: Polo BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo.

mw/ moto.wp.pl

11 / 14Nowy SUV z Wolfsburga

Obraz
© WP.PL

Na Salonie Samochodowym w Genewie, Volkswagen prezentuje studyjny model T-ROC. Auto koncepcyjne wielkości Golfa z nowoczesną, zaskakującą, ciekawą stylistyką. Tego po Niemcach nikt się nie spodziewał. Czy nadchodzi era ładnych samochodów? O tym przekonamy się już wkrótce, gdy do produkcji wejdzie nowy SUV Volkswagena, bazujący na prezentowanym dziś koncepcie. Concept Car T-ROC łączy w sobie lekkość kabrioletu oraz napędzanego na wszystkie koła SUVa, który nie podda się skalistym bezdrożom. Środkowa część dachu składa się z dwóch części, które można zdemontować kilkoma ruchami rąk i schować do bagażnika. Dach typu "Targa", podobny do tego stosowanego w Porsche 911, a także Nissanie 300 ZX i 100 NX jest niewątpliwie dużą atrakcją. Pod maską zamontowano ekologiczny, wysokoprężny, 2-litrowy silnik TDI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka generuje moc 184 KM i maksymalny moment obrotowy 380 Nm. Średnie spalanie to - według producenta - 4,9 l/100 km.
Koncepcyjny VW T-ROC powstał na platformie MQB, znanej z nowego Golfa. To odpowiedź Volkswagena na nowego Nissana Juke?a. Szykuje się ostra walka o pozycję lidera coraz większego rynku, coraz popularniejszych, kompaktowych SUVów.
Oprócz T-ROCa, na targach w Genewie swoje światowe premiery mają także: Golf GTE z systemem hybrydowym plug-in, zmodyfikowany Scirocco oraz trzy warianty Polo: Polo BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo.

mw/ moto.wp.pl

12 / 14Nowy SUV z Wolfsburga

Obraz
© WP.PL

Na Salonie Samochodowym w Genewie, Volkswagen prezentuje studyjny model T-ROC. Auto koncepcyjne wielkości Golfa z nowoczesną, zaskakującą, ciekawą stylistyką. Tego po Niemcach nikt się nie spodziewał. Czy nadchodzi era ładnych samochodów? O tym przekonamy się już wkrótce, gdy do produkcji wejdzie nowy SUV Volkswagena, bazujący na prezentowanym dziś koncepcie. Concept Car T-ROC łączy w sobie lekkość kabrioletu oraz napędzanego na wszystkie koła SUVa, który nie podda się skalistym bezdrożom. Środkowa część dachu składa się z dwóch części, które można zdemontować kilkoma ruchami rąk i schować do bagażnika. Dach typu "Targa", podobny do tego stosowanego w Porsche 911, a także Nissanie 300 ZX i 100 NX jest niewątpliwie dużą atrakcją. Pod maską zamontowano ekologiczny, wysokoprężny, 2-litrowy silnik TDI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka generuje moc 184 KM i maksymalny moment obrotowy 380 Nm. Średnie spalanie to - według producenta - 4,9 l/100 km.
Koncepcyjny VW T-ROC powstał na platformie MQB, znanej z nowego Golfa. To odpowiedź Volkswagena na nowego Nissana Juke?a. Szykuje się ostra walka o pozycję lidera coraz większego rynku, coraz popularniejszych, kompaktowych SUVów.
Oprócz T-ROCa, na targach w Genewie swoje światowe premiery mają także: Golf GTE z systemem hybrydowym plug-in, zmodyfikowany Scirocco oraz trzy warianty Polo: Polo BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo.

mw/ moto.wp.pl

13 / 14Nowy SUV z Wolfsburga

Obraz
© WP.PL

Na Salonie Samochodowym w Genewie, Volkswagen prezentuje studyjny model T-ROC. Auto koncepcyjne wielkości Golfa z nowoczesną, zaskakującą, ciekawą stylistyką. Tego po Niemcach nikt się nie spodziewał. Czy nadchodzi era ładnych samochodów? O tym przekonamy się już wkrótce, gdy do produkcji wejdzie nowy SUV Volkswagena, bazujący na prezentowanym dziś koncepcie. Concept Car T-ROC łączy w sobie lekkość kabrioletu oraz napędzanego na wszystkie koła SUVa, który nie podda się skalistym bezdrożom. Środkowa część dachu składa się z dwóch części, które można zdemontować kilkoma ruchami rąk i schować do bagażnika. Dach typu "Targa", podobny do tego stosowanego w Porsche 911, a także Nissanie 300 ZX i 100 NX jest niewątpliwie dużą atrakcją. Pod maską zamontowano ekologiczny, wysokoprężny, 2-litrowy silnik TDI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka generuje moc 184 KM i maksymalny moment obrotowy 380 Nm. Średnie spalanie to - według producenta - 4,9 l/100 km.
Koncepcyjny VW T-ROC powstał na platformie MQB, znanej z nowego Golfa. To odpowiedź Volkswagena na nowego Nissana Juke?a. Szykuje się ostra walka o pozycję lidera coraz większego rynku, coraz popularniejszych, kompaktowych SUVów.
Oprócz T-ROCa, na targach w Genewie swoje światowe premiery mają także: Golf GTE z systemem hybrydowym plug-in, zmodyfikowany Scirocco oraz trzy warianty Polo: Polo BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo.

mw/ moto.wp.pl

14 / 14Nowy SUV z Wolfsburga

Obraz
© WP.PL

Na Salonie Samochodowym w Genewie, Volkswagen prezentuje studyjny model T-ROC. Auto koncepcyjne wielkości Golfa z nowoczesną, zaskakującą, ciekawą stylistyką. Tego po Niemcach nikt się nie spodziewał. Czy nadchodzi era ładnych samochodów? O tym przekonamy się już wkrótce, gdy do produkcji wejdzie nowy SUV Volkswagena, bazujący na prezentowanym dziś koncepcie. Concept Car T-ROC łączy w sobie lekkość kabrioletu oraz napędzanego na wszystkie koła SUVa, który nie podda się skalistym bezdrożom. Środkowa część dachu składa się z dwóch części, które można zdemontować kilkoma ruchami rąk i schować do bagażnika. Dach typu "Targa", podobny do tego stosowanego w Porsche 911, a także Nissanie 300 ZX i 100 NX jest niewątpliwie dużą atrakcją. Pod maską zamontowano ekologiczny, wysokoprężny, 2-litrowy silnik TDI z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka generuje moc 184 KM i maksymalny moment obrotowy 380 Nm. Średnie spalanie to - według producenta - 4,9 l/100 km.
Koncepcyjny VW T-ROC powstał na platformie MQB, znanej z nowego Golfa. To odpowiedź Volkswagena na nowego Nissana Juke?a. Szykuje się ostra walka o pozycję lidera coraz większego rynku, coraz popularniejszych, kompaktowych SUVów.
Oprócz T-ROCa, na targach w Genewie swoje światowe premiery mają także: Golf GTE z systemem hybrydowym plug-in, zmodyfikowany Scirocco oraz trzy warianty Polo: Polo BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo.

mw/ moto.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka