Volkswagen Snowareg

Touareg z silnikiem V8 TDI oferuje 340 KM i 800 Nm. Jak taki moment przenieść na śnieg? Najlepiej za pomocą czterech gąsienic

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 8Touareg na zimę

Obraz
© zdjęcie producenta

Opony zimowe i napęd na cztery koła pomagają podczas zimowej jazdy po śniegu. W takich warunkach swoje zalety pokażą też SUV-y, które mogą pochwalić się wyższym zawieszeniem. W tej klasie od lat bardzo dobrze radzi sobie Volkswagen Touareg. Mimo jego zalet szwedzki oddział marki przygotował coś jeszcze lepszego - Snowarega.

Touareg z silnikiem V8 TDI oferuje 340 KM i 800 Nm. Jak taki moment przenieść na śnieg? Najlepiej za pomocą czterech gąsienic. Mimo tak znaczącej modyfikacji wnętrze pozostało bez zmian. W połączeniu z najdroższymi dodatkami otrzymujemy luksusowy i przestronny pojazd, który przejedzie przez niemal każdy śnieg. Sprzęt grający Dynaudio, panoramiczny dach i podgrzewane fotele zadbają o to, aby podróż przebiegła w jak najlepszych warunkach.

Nawet osoby, które nie są zwolennikami SUV-ów muszą przyznać, że Snowareg robi wrażenie. Z takim autem już nigdy byśmy nie narzekali na "zaspanych drogowców". Nie odśnieżają? Nawet lepiej!

/ 8Touareg na zimę

Obraz
© zdjęcie producenta

Opony zimowe i napęd na cztery koła pomagają podczas zimowej jazdy po śniegu. W takich warunkach swoje zalety pokażą też SUV-y, które mogą pochwalić się wyższym zawieszeniem. W tej klasie od lat bardzo dobrze radzi sobie Volkswagen Touareg. Mimo jego zalet szwedzki oddział marki przygotował coś jeszcze lepszego - Snowarega.

Touareg z silnikiem V8 TDI oferuje 340 KM i 800 Nm. Jak taki moment przenieść na śnieg? Najlepiej za pomocą czterech gąsienic. Mimo tak znaczącej modyfikacji wnętrze pozostało bez zmian. W połączeniu z najdroższymi dodatkami otrzymujemy luksusowy i przestronny pojazd, który przejedzie przez niemal każdy śnieg. Sprzęt grający Dynaudio, panoramiczny dach i podgrzewane fotele zadbają o to, aby podróż przebiegła w jak najlepszych warunkach.

Nawet osoby, które nie są zwolennikami SUV-ów muszą przyznać, że Snowareg robi wrażenie. Z takim autem już nigdy byśmy nie narzekali na "zaspanych drogowców". Nie odśnieżają? Nawet lepiej!

/ 8Touareg na zimę

Obraz
© zdjęcie producenta

Opony zimowe i napęd na cztery koła pomagają podczas zimowej jazdy po śniegu. W takich warunkach swoje zalety pokażą też SUV-y, które mogą pochwalić się wyższym zawieszeniem. W tej klasie od lat bardzo dobrze radzi sobie Volkswagen Touareg. Mimo jego zalet szwedzki oddział marki przygotował coś jeszcze lepszego - Snowarega.

Touareg z silnikiem V8 TDI oferuje 340 KM i 800 Nm. Jak taki moment przenieść na śnieg? Najlepiej za pomocą czterech gąsienic. Mimo tak znaczącej modyfikacji wnętrze pozostało bez zmian. W połączeniu z najdroższymi dodatkami otrzymujemy luksusowy i przestronny pojazd, który przejedzie przez niemal każdy śnieg. Sprzęt grający Dynaudio, panoramiczny dach i podgrzewane fotele zadbają o to, aby podróż przebiegła w jak najlepszych warunkach.

Nawet osoby, które nie są zwolennikami SUV-ów muszą przyznać, że Snowareg robi wrażenie. Z takim autem już nigdy byśmy nie narzekali na "zaspanych drogowców". Nie odśnieżają? Nawet lepiej!

/ 8Touareg na zimę

Obraz
© zdjęcie producenta

Opony zimowe i napęd na cztery koła pomagają podczas zimowej jazdy po śniegu. W takich warunkach swoje zalety pokażą też SUV-y, które mogą pochwalić się wyższym zawieszeniem. W tej klasie od lat bardzo dobrze radzi sobie Volkswagen Touareg. Mimo jego zalet szwedzki oddział marki przygotował coś jeszcze lepszego - Snowarega.

Touareg z silnikiem V8 TDI oferuje 340 KM i 800 Nm. Jak taki moment przenieść na śnieg? Najlepiej za pomocą czterech gąsienic. Mimo tak znaczącej modyfikacji wnętrze pozostało bez zmian. W połączeniu z najdroższymi dodatkami otrzymujemy luksusowy i przestronny pojazd, który przejedzie przez niemal każdy śnieg. Sprzęt grający Dynaudio, panoramiczny dach i podgrzewane fotele zadbają o to, aby podróż przebiegła w jak najlepszych warunkach.

Nawet osoby, które nie są zwolennikami SUV-ów muszą przyznać, że Snowareg robi wrażenie. Z takim autem już nigdy byśmy nie narzekali na "zaspanych drogowców". Nie odśnieżają? Nawet lepiej!

/ 8Touareg na zimę

Obraz
© zdjęcie producenta

Opony zimowe i napęd na cztery koła pomagają podczas zimowej jazdy po śniegu. W takich warunkach swoje zalety pokażą też SUV-y, które mogą pochwalić się wyższym zawieszeniem. W tej klasie od lat bardzo dobrze radzi sobie Volkswagen Touareg. Mimo jego zalet szwedzki oddział marki przygotował coś jeszcze lepszego - Snowarega.

Touareg z silnikiem V8 TDI oferuje 340 KM i 800 Nm. Jak taki moment przenieść na śnieg? Najlepiej za pomocą czterech gąsienic. Mimo tak znaczącej modyfikacji wnętrze pozostało bez zmian. W połączeniu z najdroższymi dodatkami otrzymujemy luksusowy i przestronny pojazd, który przejedzie przez niemal każdy śnieg. Sprzęt grający Dynaudio, panoramiczny dach i podgrzewane fotele zadbają o to, aby podróż przebiegła w jak najlepszych warunkach.

Nawet osoby, które nie są zwolennikami SUV-ów muszą przyznać, że Snowareg robi wrażenie. Z takim autem już nigdy byśmy nie narzekali na "zaspanych drogowców". Nie odśnieżają? Nawet lepiej!

/ 8Touareg na zimę

Obraz
© zdjęcie producenta

Opony zimowe i napęd na cztery koła pomagają podczas zimowej jazdy po śniegu. W takich warunkach swoje zalety pokażą też SUV-y, które mogą pochwalić się wyższym zawieszeniem. W tej klasie od lat bardzo dobrze radzi sobie Volkswagen Touareg. Mimo jego zalet szwedzki oddział marki przygotował coś jeszcze lepszego - Snowarega.

Touareg z silnikiem V8 TDI oferuje 340 KM i 800 Nm. Jak taki moment przenieść na śnieg? Najlepiej za pomocą czterech gąsienic. Mimo tak znaczącej modyfikacji wnętrze pozostało bez zmian. W połączeniu z najdroższymi dodatkami otrzymujemy luksusowy i przestronny pojazd, który przejedzie przez niemal każdy śnieg. Sprzęt grający Dynaudio, panoramiczny dach i podgrzewane fotele zadbają o to, aby podróż przebiegła w jak najlepszych warunkach.

Nawet osoby, które nie są zwolennikami SUV-ów muszą przyznać, że Snowareg robi wrażenie. Z takim autem już nigdy byśmy nie narzekali na "zaspanych drogowców". Nie odśnieżają? Nawet lepiej!

/ 8Touareg na zimę

Obraz
© zdjęcie producenta

Opony zimowe i napęd na cztery koła pomagają podczas zimowej jazdy po śniegu. W takich warunkach swoje zalety pokażą też SUV-y, które mogą pochwalić się wyższym zawieszeniem. W tej klasie od lat bardzo dobrze radzi sobie Volkswagen Touareg. Mimo jego zalet szwedzki oddział marki przygotował coś jeszcze lepszego - Snowarega.

Touareg z silnikiem V8 TDI oferuje 340 KM i 800 Nm. Jak taki moment przenieść na śnieg? Najlepiej za pomocą czterech gąsienic. Mimo tak znaczącej modyfikacji wnętrze pozostało bez zmian. W połączeniu z najdroższymi dodatkami otrzymujemy luksusowy i przestronny pojazd, który przejedzie przez niemal każdy śnieg. Sprzęt grający Dynaudio, panoramiczny dach i podgrzewane fotele zadbają o to, aby podróż przebiegła w jak najlepszych warunkach.

Nawet osoby, które nie są zwolennikami SUV-ów muszą przyznać, że Snowareg robi wrażenie. Z takim autem już nigdy byśmy nie narzekali na "zaspanych drogowców". Nie odśnieżają? Nawet lepiej!

/ 8Touareg na zimę

Obraz
© zdjęcie producenta

Opony zimowe i napęd na cztery koła pomagają podczas zimowej jazdy po śniegu. W takich warunkach swoje zalety pokażą też SUV-y, które mogą pochwalić się wyższym zawieszeniem. W tej klasie od lat bardzo dobrze radzi sobie Volkswagen Touareg. Mimo jego zalet szwedzki oddział marki przygotował coś jeszcze lepszego - Snowarega.

Touareg z silnikiem V8 TDI oferuje 340 KM i 800 Nm. Jak taki moment przenieść na śnieg? Najlepiej za pomocą czterech gąsienic. Mimo tak znaczącej modyfikacji wnętrze pozostało bez zmian. W połączeniu z najdroższymi dodatkami otrzymujemy luksusowy i przestronny pojazd, który przejedzie przez niemal każdy śnieg. Sprzęt grający Dynaudio, panoramiczny dach i podgrzewane fotele zadbają o to, aby podróż przebiegła w jak najlepszych warunkach.

Nawet osoby, które nie są zwolennikami SUV-ów muszą przyznać, że Snowareg robi wrażenie. Z takim autem już nigdy byśmy nie narzekali na "zaspanych drogowców". Nie odśnieżają? Nawet lepiej!

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy