Volkswagen Scirocco GTS

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Szymon Jasina
Szymon Jasina

/ 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

/ 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

/ 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

/ 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

/ 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

/ 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

/ 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

/ 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

/ 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

10 / 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

11 / 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

12 / 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

13 / 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

14 / 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

15 / 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

16 / 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

17 / 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

18 / 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

19 / 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

20 / 20Najstarszy dla najmłodszych

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Testowany Volkswagen Scirocco w odmianie GTS posiada 2-litrowy silnik o mocy 220 KM, co odpowiada Golfowi GTI w podstawowej odmianie (mocniejsza oferuje 230 KM). Wersja ta dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualnym lub dwusprzęgłowym automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Dzięki momentowi obrotowemu 350 Nm w przedziale 1500-4400 obr./min Scirocco GTS 100 km/h osiąga w 6,5 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 244 km/h. Są to identyczne parametry, jak w przypadku Golfa GTI. Zatem w czym tkwi różnica?

Wystarczą pierwsze metry za kierownicą, aby to zrozumieć. Scirocco jest dużo bardziej bezkompromisowym modelem. Zawieszenie zostało zestawione twardo, przez co odczujemy wszelkie nierówności. Do tego układ wydechowy jest dużo głośniejszy. Z drugiej strony niestety w przypadku Scirocco GTS Volkswagen nie zapewnił znanego z innych sportowych wersji swoich aut efektu wybuchu w wydechu.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy