Volkswagen Polo 9N 1.4l

Polo z lat 1999-2009 nie jest tak nudny jak inne niemieckie samochody z tych lat i może zaoferować szeroką gamę silników. Ma jednak również swoje wady

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 14Miejski wojownik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Klasyczny reprezentant mieszczuchów, jako jedyny odbiega od kanonu zachowanego przez niemieckich projektantów. Zarówno wcześniejsze jak i późniejsze wersje skłaniają się ku upodobnieniu do Golfa. Model produkowany w latach 1999-2009 emanuje swoistym indywidualizmem. Wnętrze Polo to prawdziwy mezalians pomiędzy funkcjonalnością a spartańskim wyposażeniem.

Do plusów niemieckiego przedstawiciela w klasie aut miejskich należy przestronność wnętrza, duża liczba funkcjonalnych schowków oraz to, co przeciętny użytkownik ceni najbardziej. Wielopłaszczyznowa regulacja wygodnych foteli, których siedziska są dobrze wyprofilowane będąc gwarantem komfortowej i bezpiecznej podróży.

Niemiecki przedstawiciel klasy niższej średniej zyskał swoją popularność dzięki szerokiej gamie silników montowanych pod jego maską. Benzynowe jednostki legitymowały się pojemnością skokową 1.2 (3 – cylindrowe), 1.4, 1.6 oraz 1.8 z turbodoładowaniem. Cztery motory zasilane paliwem wysokooktanowym oferowano w 11 wariantach mocy, od 54 do 180 koni mechanicznych. Dla amatorów oleju napędowego, producent przewidział trzy silniki wysokoprężne o pojemności 1.4 TDI, 1.9 SDI oraz 1.9 TDI, oferujące moc nominalną od 70 do 131 KM.

Prezentowane Polo cenione jest za właściwości jezdne. Zawieszenie niestety ma swoją poważną wadę. Awarii często ulegają przeguby. Często występującym problemem są wybite wahacze oraz amortyzatory szybko tracące swoją żywotność. Niestety to nie koniec największych bolączek „Polówki”. Użytkownicy skarżą się na tzw. „Dyskotekę” na desce rozdzielczej.

/ 14Miejski wojownik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Klasyczny reprezentant mieszczuchów, jako jedyny odbiega od kanonu zachowanego przez niemieckich projektantów. Zarówno wcześniejsze jak i późniejsze wersje skłaniają się ku upodobnieniu do Golfa. Model produkowany w latach 1999-2009 emanuje swoistym indywidualizmem. Wnętrze Polo to prawdziwy mezalians pomiędzy funkcjonalnością a spartańskim wyposażeniem.

Do plusów niemieckiego przedstawiciela w klasie aut miejskich należy przestronność wnętrza, duża liczba funkcjonalnych schowków oraz to, co przeciętny użytkownik ceni najbardziej. Wielopłaszczyznowa regulacja wygodnych foteli, których siedziska są dobrze wyprofilowane będąc gwarantem komfortowej i bezpiecznej podróży.

Niemiecki przedstawiciel klasy niższej średniej zyskał swoją popularność dzięki szerokiej gamie silników montowanych pod jego maską. Benzynowe jednostki legitymowały się pojemnością skokową 1.2 (3 – cylindrowe), 1.4, 1.6 oraz 1.8 z turbodoładowaniem. Cztery motory zasilane paliwem wysokooktanowym oferowano w 11 wariantach mocy, od 54 do 180 koni mechanicznych. Dla amatorów oleju napędowego, producent przewidział trzy silniki wysokoprężne o pojemności 1.4 TDI, 1.9 SDI oraz 1.9 TDI, oferujące moc nominalną od 70 do 131 KM.

Prezentowane Polo cenione jest za właściwości jezdne. Zawieszenie niestety ma swoją poważną wadę. Awarii często ulegają przeguby. Często występującym problemem są wybite wahacze oraz amortyzatory szybko tracące swoją żywotność. Niestety to nie koniec największych bolączek „Polówki”. Użytkownicy skarżą się na tzw. „Dyskotekę” na desce rozdzielczej.

/ 14Miejski wojownik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Klasyczny reprezentant mieszczuchów, jako jedyny odbiega od kanonu zachowanego przez niemieckich projektantów. Zarówno wcześniejsze jak i późniejsze wersje skłaniają się ku upodobnieniu do Golfa. Model produkowany w latach 1999-2009 emanuje swoistym indywidualizmem. Wnętrze Polo to prawdziwy mezalians pomiędzy funkcjonalnością a spartańskim wyposażeniem.

Do plusów niemieckiego przedstawiciela w klasie aut miejskich należy przestronność wnętrza, duża liczba funkcjonalnych schowków oraz to, co przeciętny użytkownik ceni najbardziej. Wielopłaszczyznowa regulacja wygodnych foteli, których siedziska są dobrze wyprofilowane będąc gwarantem komfortowej i bezpiecznej podróży.

Niemiecki przedstawiciel klasy niższej średniej zyskał swoją popularność dzięki szerokiej gamie silników montowanych pod jego maską. Benzynowe jednostki legitymowały się pojemnością skokową 1.2 (3 – cylindrowe), 1.4, 1.6 oraz 1.8 z turbodoładowaniem. Cztery motory zasilane paliwem wysokooktanowym oferowano w 11 wariantach mocy, od 54 do 180 koni mechanicznych. Dla amatorów oleju napędowego, producent przewidział trzy silniki wysokoprężne o pojemności 1.4 TDI, 1.9 SDI oraz 1.9 TDI, oferujące moc nominalną od 70 do 131 KM.

Prezentowane Polo cenione jest za właściwości jezdne. Zawieszenie niestety ma swoją poważną wadę. Awarii często ulegają przeguby. Często występującym problemem są wybite wahacze oraz amortyzatory szybko tracące swoją żywotność. Niestety to nie koniec największych bolączek „Polówki”. Użytkownicy skarżą się na tzw. „Dyskotekę” na desce rozdzielczej.

/ 14Miejski wojownik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Klasyczny reprezentant mieszczuchów, jako jedyny odbiega od kanonu zachowanego przez niemieckich projektantów. Zarówno wcześniejsze jak i późniejsze wersje skłaniają się ku upodobnieniu do Golfa. Model produkowany w latach 1999-2009 emanuje swoistym indywidualizmem. Wnętrze Polo to prawdziwy mezalians pomiędzy funkcjonalnością a spartańskim wyposażeniem.

Do plusów niemieckiego przedstawiciela w klasie aut miejskich należy przestronność wnętrza, duża liczba funkcjonalnych schowków oraz to, co przeciętny użytkownik ceni najbardziej. Wielopłaszczyznowa regulacja wygodnych foteli, których siedziska są dobrze wyprofilowane będąc gwarantem komfortowej i bezpiecznej podróży.

Niemiecki przedstawiciel klasy niższej średniej zyskał swoją popularność dzięki szerokiej gamie silników montowanych pod jego maską. Benzynowe jednostki legitymowały się pojemnością skokową 1.2 (3 – cylindrowe), 1.4, 1.6 oraz 1.8 z turbodoładowaniem. Cztery motory zasilane paliwem wysokooktanowym oferowano w 11 wariantach mocy, od 54 do 180 koni mechanicznych. Dla amatorów oleju napędowego, producent przewidział trzy silniki wysokoprężne o pojemności 1.4 TDI, 1.9 SDI oraz 1.9 TDI, oferujące moc nominalną od 70 do 131 KM.

Prezentowane Polo cenione jest za właściwości jezdne. Zawieszenie niestety ma swoją poważną wadę. Awarii często ulegają przeguby. Często występującym problemem są wybite wahacze oraz amortyzatory szybko tracące swoją żywotność. Niestety to nie koniec największych bolączek „Polówki”. Użytkownicy skarżą się na tzw. „Dyskotekę” na desce rozdzielczej.

/ 14Miejski wojownik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Klasyczny reprezentant mieszczuchów, jako jedyny odbiega od kanonu zachowanego przez niemieckich projektantów. Zarówno wcześniejsze jak i późniejsze wersje skłaniają się ku upodobnieniu do Golfa. Model produkowany w latach 1999-2009 emanuje swoistym indywidualizmem. Wnętrze Polo to prawdziwy mezalians pomiędzy funkcjonalnością a spartańskim wyposażeniem.

Do plusów niemieckiego przedstawiciela w klasie aut miejskich należy przestronność wnętrza, duża liczba funkcjonalnych schowków oraz to, co przeciętny użytkownik ceni najbardziej. Wielopłaszczyznowa regulacja wygodnych foteli, których siedziska są dobrze wyprofilowane będąc gwarantem komfortowej i bezpiecznej podróży.

Niemiecki przedstawiciel klasy niższej średniej zyskał swoją popularność dzięki szerokiej gamie silników montowanych pod jego maską. Benzynowe jednostki legitymowały się pojemnością skokową 1.2 (3 – cylindrowe), 1.4, 1.6 oraz 1.8 z turbodoładowaniem. Cztery motory zasilane paliwem wysokooktanowym oferowano w 11 wariantach mocy, od 54 do 180 koni mechanicznych. Dla amatorów oleju napędowego, producent przewidział trzy silniki wysokoprężne o pojemności 1.4 TDI, 1.9 SDI oraz 1.9 TDI, oferujące moc nominalną od 70 do 131 KM.

Prezentowane Polo cenione jest za właściwości jezdne. Zawieszenie niestety ma swoją poważną wadę. Awarii często ulegają przeguby. Często występującym problemem są wybite wahacze oraz amortyzatory szybko tracące swoją żywotność. Niestety to nie koniec największych bolączek „Polówki”. Użytkownicy skarżą się na tzw. „Dyskotekę” na desce rozdzielczej.

/ 14Miejski wojownik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Klasyczny reprezentant mieszczuchów, jako jedyny odbiega od kanonu zachowanego przez niemieckich projektantów. Zarówno wcześniejsze jak i późniejsze wersje skłaniają się ku upodobnieniu do Golfa. Model produkowany w latach 1999-2009 emanuje swoistym indywidualizmem. Wnętrze Polo to prawdziwy mezalians pomiędzy funkcjonalnością a spartańskim wyposażeniem.

Do plusów niemieckiego przedstawiciela w klasie aut miejskich należy przestronność wnętrza, duża liczba funkcjonalnych schowków oraz to, co przeciętny użytkownik ceni najbardziej. Wielopłaszczyznowa regulacja wygodnych foteli, których siedziska są dobrze wyprofilowane będąc gwarantem komfortowej i bezpiecznej podróży.

Niemiecki przedstawiciel klasy niższej średniej zyskał swoją popularność dzięki szerokiej gamie silników montowanych pod jego maską. Benzynowe jednostki legitymowały się pojemnością skokową 1.2 (3 – cylindrowe), 1.4, 1.6 oraz 1.8 z turbodoładowaniem. Cztery motory zasilane paliwem wysokooktanowym oferowano w 11 wariantach mocy, od 54 do 180 koni mechanicznych. Dla amatorów oleju napędowego, producent przewidział trzy silniki wysokoprężne o pojemności 1.4 TDI, 1.9 SDI oraz 1.9 TDI, oferujące moc nominalną od 70 do 131 KM.

Prezentowane Polo cenione jest za właściwości jezdne. Zawieszenie niestety ma swoją poważną wadę. Awarii często ulegają przeguby. Często występującym problemem są wybite wahacze oraz amortyzatory szybko tracące swoją żywotność. Niestety to nie koniec największych bolączek „Polówki”. Użytkownicy skarżą się na tzw. „Dyskotekę” na desce rozdzielczej.

/ 14Miejski wojownik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Klasyczny reprezentant mieszczuchów, jako jedyny odbiega od kanonu zachowanego przez niemieckich projektantów. Zarówno wcześniejsze jak i późniejsze wersje skłaniają się ku upodobnieniu do Golfa. Model produkowany w latach 1999-2009 emanuje swoistym indywidualizmem. Wnętrze Polo to prawdziwy mezalians pomiędzy funkcjonalnością a spartańskim wyposażeniem.

Do plusów niemieckiego przedstawiciela w klasie aut miejskich należy przestronność wnętrza, duża liczba funkcjonalnych schowków oraz to, co przeciętny użytkownik ceni najbardziej. Wielopłaszczyznowa regulacja wygodnych foteli, których siedziska są dobrze wyprofilowane będąc gwarantem komfortowej i bezpiecznej podróży.

Niemiecki przedstawiciel klasy niższej średniej zyskał swoją popularność dzięki szerokiej gamie silników montowanych pod jego maską. Benzynowe jednostki legitymowały się pojemnością skokową 1.2 (3 – cylindrowe), 1.4, 1.6 oraz 1.8 z turbodoładowaniem. Cztery motory zasilane paliwem wysokooktanowym oferowano w 11 wariantach mocy, od 54 do 180 koni mechanicznych. Dla amatorów oleju napędowego, producent przewidział trzy silniki wysokoprężne o pojemności 1.4 TDI, 1.9 SDI oraz 1.9 TDI, oferujące moc nominalną od 70 do 131 KM.

Prezentowane Polo cenione jest za właściwości jezdne. Zawieszenie niestety ma swoją poważną wadę. Awarii często ulegają przeguby. Często występującym problemem są wybite wahacze oraz amortyzatory szybko tracące swoją żywotność. Niestety to nie koniec największych bolączek „Polówki”. Użytkownicy skarżą się na tzw. „Dyskotekę” na desce rozdzielczej.

/ 14Miejski wojownik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Klasyczny reprezentant mieszczuchów, jako jedyny odbiega od kanonu zachowanego przez niemieckich projektantów. Zarówno wcześniejsze jak i późniejsze wersje skłaniają się ku upodobnieniu do Golfa. Model produkowany w latach 1999-2009 emanuje swoistym indywidualizmem. Wnętrze Polo to prawdziwy mezalians pomiędzy funkcjonalnością a spartańskim wyposażeniem.

Do plusów niemieckiego przedstawiciela w klasie aut miejskich należy przestronność wnętrza, duża liczba funkcjonalnych schowków oraz to, co przeciętny użytkownik ceni najbardziej. Wielopłaszczyznowa regulacja wygodnych foteli, których siedziska są dobrze wyprofilowane będąc gwarantem komfortowej i bezpiecznej podróży.

Niemiecki przedstawiciel klasy niższej średniej zyskał swoją popularność dzięki szerokiej gamie silników montowanych pod jego maską. Benzynowe jednostki legitymowały się pojemnością skokową 1.2 (3 – cylindrowe), 1.4, 1.6 oraz 1.8 z turbodoładowaniem. Cztery motory zasilane paliwem wysokooktanowym oferowano w 11 wariantach mocy, od 54 do 180 koni mechanicznych. Dla amatorów oleju napędowego, producent przewidział trzy silniki wysokoprężne o pojemności 1.4 TDI, 1.9 SDI oraz 1.9 TDI, oferujące moc nominalną od 70 do 131 KM.

Prezentowane Polo cenione jest za właściwości jezdne. Zawieszenie niestety ma swoją poważną wadę. Awarii często ulegają przeguby. Często występującym problemem są wybite wahacze oraz amortyzatory szybko tracące swoją żywotność. Niestety to nie koniec największych bolączek „Polówki”. Użytkownicy skarżą się na tzw. „Dyskotekę” na desce rozdzielczej.

/ 14Miejski wojownik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Klasyczny reprezentant mieszczuchów, jako jedyny odbiega od kanonu zachowanego przez niemieckich projektantów. Zarówno wcześniejsze jak i późniejsze wersje skłaniają się ku upodobnieniu do Golfa. Model produkowany w latach 1999-2009 emanuje swoistym indywidualizmem. Wnętrze Polo to prawdziwy mezalians pomiędzy funkcjonalnością a spartańskim wyposażeniem.

Do plusów niemieckiego przedstawiciela w klasie aut miejskich należy przestronność wnętrza, duża liczba funkcjonalnych schowków oraz to, co przeciętny użytkownik ceni najbardziej. Wielopłaszczyznowa regulacja wygodnych foteli, których siedziska są dobrze wyprofilowane będąc gwarantem komfortowej i bezpiecznej podróży.

Niemiecki przedstawiciel klasy niższej średniej zyskał swoją popularność dzięki szerokiej gamie silników montowanych pod jego maską. Benzynowe jednostki legitymowały się pojemnością skokową 1.2 (3 – cylindrowe), 1.4, 1.6 oraz 1.8 z turbodoładowaniem. Cztery motory zasilane paliwem wysokooktanowym oferowano w 11 wariantach mocy, od 54 do 180 koni mechanicznych. Dla amatorów oleju napędowego, producent przewidział trzy silniki wysokoprężne o pojemności 1.4 TDI, 1.9 SDI oraz 1.9 TDI, oferujące moc nominalną od 70 do 131 KM.

Prezentowane Polo cenione jest za właściwości jezdne. Zawieszenie niestety ma swoją poważną wadę. Awarii często ulegają przeguby. Często występującym problemem są wybite wahacze oraz amortyzatory szybko tracące swoją żywotność. Niestety to nie koniec największych bolączek „Polówki”. Użytkownicy skarżą się na tzw. „Dyskotekę” na desce rozdzielczej.

10 / 14Miejski wojownik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Klasyczny reprezentant mieszczuchów, jako jedyny odbiega od kanonu zachowanego przez niemieckich projektantów. Zarówno wcześniejsze jak i późniejsze wersje skłaniają się ku upodobnieniu do Golfa. Model produkowany w latach 1999-2009 emanuje swoistym indywidualizmem. Wnętrze Polo to prawdziwy mezalians pomiędzy funkcjonalnością a spartańskim wyposażeniem.

Do plusów niemieckiego przedstawiciela w klasie aut miejskich należy przestronność wnętrza, duża liczba funkcjonalnych schowków oraz to, co przeciętny użytkownik ceni najbardziej. Wielopłaszczyznowa regulacja wygodnych foteli, których siedziska są dobrze wyprofilowane będąc gwarantem komfortowej i bezpiecznej podróży.

Niemiecki przedstawiciel klasy niższej średniej zyskał swoją popularność dzięki szerokiej gamie silników montowanych pod jego maską. Benzynowe jednostki legitymowały się pojemnością skokową 1.2 (3 – cylindrowe), 1.4, 1.6 oraz 1.8 z turbodoładowaniem. Cztery motory zasilane paliwem wysokooktanowym oferowano w 11 wariantach mocy, od 54 do 180 koni mechanicznych. Dla amatorów oleju napędowego, producent przewidział trzy silniki wysokoprężne o pojemności 1.4 TDI, 1.9 SDI oraz 1.9 TDI, oferujące moc nominalną od 70 do 131 KM.

Prezentowane Polo cenione jest za właściwości jezdne. Zawieszenie niestety ma swoją poważną wadę. Awarii często ulegają przeguby. Często występującym problemem są wybite wahacze oraz amortyzatory szybko tracące swoją żywotność. Niestety to nie koniec największych bolączek „Polówki”. Użytkownicy skarżą się na tzw. „Dyskotekę” na desce rozdzielczej.

11 / 14Miejski wojownik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Klasyczny reprezentant mieszczuchów, jako jedyny odbiega od kanonu zachowanego przez niemieckich projektantów. Zarówno wcześniejsze jak i późniejsze wersje skłaniają się ku upodobnieniu do Golfa. Model produkowany w latach 1999-2009 emanuje swoistym indywidualizmem. Wnętrze Polo to prawdziwy mezalians pomiędzy funkcjonalnością a spartańskim wyposażeniem.

Do plusów niemieckiego przedstawiciela w klasie aut miejskich należy przestronność wnętrza, duża liczba funkcjonalnych schowków oraz to, co przeciętny użytkownik ceni najbardziej. Wielopłaszczyznowa regulacja wygodnych foteli, których siedziska są dobrze wyprofilowane będąc gwarantem komfortowej i bezpiecznej podróży.

Niemiecki przedstawiciel klasy niższej średniej zyskał swoją popularność dzięki szerokiej gamie silników montowanych pod jego maską. Benzynowe jednostki legitymowały się pojemnością skokową 1.2 (3 – cylindrowe), 1.4, 1.6 oraz 1.8 z turbodoładowaniem. Cztery motory zasilane paliwem wysokooktanowym oferowano w 11 wariantach mocy, od 54 do 180 koni mechanicznych. Dla amatorów oleju napędowego, producent przewidział trzy silniki wysokoprężne o pojemności 1.4 TDI, 1.9 SDI oraz 1.9 TDI, oferujące moc nominalną od 70 do 131 KM.

Prezentowane Polo cenione jest za właściwości jezdne. Zawieszenie niestety ma swoją poważną wadę. Awarii często ulegają przeguby. Często występującym problemem są wybite wahacze oraz amortyzatory szybko tracące swoją żywotność. Niestety to nie koniec największych bolączek „Polówki”. Użytkownicy skarżą się na tzw. „Dyskotekę” na desce rozdzielczej.

12 / 14Miejski wojownik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Klasyczny reprezentant mieszczuchów, jako jedyny odbiega od kanonu zachowanego przez niemieckich projektantów. Zarówno wcześniejsze jak i późniejsze wersje skłaniają się ku upodobnieniu do Golfa. Model produkowany w latach 1999-2009 emanuje swoistym indywidualizmem. Wnętrze Polo to prawdziwy mezalians pomiędzy funkcjonalnością a spartańskim wyposażeniem.

Do plusów niemieckiego przedstawiciela w klasie aut miejskich należy przestronność wnętrza, duża liczba funkcjonalnych schowków oraz to, co przeciętny użytkownik ceni najbardziej. Wielopłaszczyznowa regulacja wygodnych foteli, których siedziska są dobrze wyprofilowane będąc gwarantem komfortowej i bezpiecznej podróży.

Niemiecki przedstawiciel klasy niższej średniej zyskał swoją popularność dzięki szerokiej gamie silników montowanych pod jego maską. Benzynowe jednostki legitymowały się pojemnością skokową 1.2 (3 – cylindrowe), 1.4, 1.6 oraz 1.8 z turbodoładowaniem. Cztery motory zasilane paliwem wysokooktanowym oferowano w 11 wariantach mocy, od 54 do 180 koni mechanicznych. Dla amatorów oleju napędowego, producent przewidział trzy silniki wysokoprężne o pojemności 1.4 TDI, 1.9 SDI oraz 1.9 TDI, oferujące moc nominalną od 70 do 131 KM.

Prezentowane Polo cenione jest za właściwości jezdne. Zawieszenie niestety ma swoją poważną wadę. Awarii często ulegają przeguby. Często występującym problemem są wybite wahacze oraz amortyzatory szybko tracące swoją żywotność. Niestety to nie koniec największych bolączek „Polówki”. Użytkownicy skarżą się na tzw. „Dyskotekę” na desce rozdzielczej.

13 / 14Miejski wojownik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Klasyczny reprezentant mieszczuchów, jako jedyny odbiega od kanonu zachowanego przez niemieckich projektantów. Zarówno wcześniejsze jak i późniejsze wersje skłaniają się ku upodobnieniu do Golfa. Model produkowany w latach 1999-2009 emanuje swoistym indywidualizmem. Wnętrze Polo to prawdziwy mezalians pomiędzy funkcjonalnością a spartańskim wyposażeniem.

Do plusów niemieckiego przedstawiciela w klasie aut miejskich należy przestronność wnętrza, duża liczba funkcjonalnych schowków oraz to, co przeciętny użytkownik ceni najbardziej. Wielopłaszczyznowa regulacja wygodnych foteli, których siedziska są dobrze wyprofilowane będąc gwarantem komfortowej i bezpiecznej podróży.

Niemiecki przedstawiciel klasy niższej średniej zyskał swoją popularność dzięki szerokiej gamie silników montowanych pod jego maską. Benzynowe jednostki legitymowały się pojemnością skokową 1.2 (3 – cylindrowe), 1.4, 1.6 oraz 1.8 z turbodoładowaniem. Cztery motory zasilane paliwem wysokooktanowym oferowano w 11 wariantach mocy, od 54 do 180 koni mechanicznych. Dla amatorów oleju napędowego, producent przewidział trzy silniki wysokoprężne o pojemności 1.4 TDI, 1.9 SDI oraz 1.9 TDI, oferujące moc nominalną od 70 do 131 KM.

Prezentowane Polo cenione jest za właściwości jezdne. Zawieszenie niestety ma swoją poważną wadę. Awarii często ulegają przeguby. Często występującym problemem są wybite wahacze oraz amortyzatory szybko tracące swoją żywotność. Niestety to nie koniec największych bolączek „Polówki”. Użytkownicy skarżą się na tzw. „Dyskotekę” na desce rozdzielczej.

14 / 14Miejski wojownik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Klasyczny reprezentant mieszczuchów, jako jedyny odbiega od kanonu zachowanego przez niemieckich projektantów. Zarówno wcześniejsze jak i późniejsze wersje skłaniają się ku upodobnieniu do Golfa. Model produkowany w latach 1999-2009 emanuje swoistym indywidualizmem. Wnętrze Polo to prawdziwy mezalians pomiędzy funkcjonalnością a spartańskim wyposażeniem.

Do plusów niemieckiego przedstawiciela w klasie aut miejskich należy przestronność wnętrza, duża liczba funkcjonalnych schowków oraz to, co przeciętny użytkownik ceni najbardziej. Wielopłaszczyznowa regulacja wygodnych foteli, których siedziska są dobrze wyprofilowane będąc gwarantem komfortowej i bezpiecznej podróży.

Niemiecki przedstawiciel klasy niższej średniej zyskał swoją popularność dzięki szerokiej gamie silników montowanych pod jego maską. Benzynowe jednostki legitymowały się pojemnością skokową 1.2 (3 – cylindrowe), 1.4, 1.6 oraz 1.8 z turbodoładowaniem. Cztery motory zasilane paliwem wysokooktanowym oferowano w 11 wariantach mocy, od 54 do 180 koni mechanicznych. Dla amatorów oleju napędowego, producent przewidział trzy silniki wysokoprężne o pojemności 1.4 TDI, 1.9 SDI oraz 1.9 TDI, oferujące moc nominalną od 70 do 131 KM.

Prezentowane Polo cenione jest za właściwości jezdne. Zawieszenie niestety ma swoją poważną wadę. Awarii często ulegają przeguby. Często występującym problemem są wybite wahacze oraz amortyzatory szybko tracące swoją żywotność. Niestety to nie koniec największych bolączek „Polówki”. Użytkownicy skarżą się na tzw. „Dyskotekę” na desce rozdzielczej.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy