Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.
Kalkulacja na sukces
Szósta generacja Volkswagena Polo ma podstawy do tego, by kontynuować sukces swoich poprzedników. Niemieckiemu samochodowi niewiele można zarzucić.
Szósta generacja modelu Polo została zbudowana z wykorzystaniem platformy MQB. W porównaniu z poprzednią generacją Polo zyskało aż 81 mm długości i mierzy obecnie 4053 mm. To niemal tyle, ile Golf trzeciej generacji. W porównaniu ze swoim starszym kuzynem współczesny mieszczuch ma nawet dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2548 mm. Projektanci zrobili też wiele po to, by nowe Polo wizualnie kojarzyło się z większym samochodem.
Samochód wizualnie wydaje się niższy od poprzednika, choć liczby wyraźnie temu przeczą. Zastosowanie technologii LED-owej w przednich światłach umożliwiło zwężenie ich kloszy. Z tyłu zastosowanie świateł szerszych u góry sprawiło, że samochód oceniamy jako większy niż jest w rzeczywistości. Na boku samochodu pojawiło się podwójne, nieco lepiej widoczne przetłoczenie. Pod względem prezencji szósta generacja Polo jest ewolucją względem poprzedniego modelu, co nie może być zaskoczeniem. W przypadku Volkswagena rewolucje nie zdarzają się tak często jak w przypadku producentów francuskich czy japońskich.