Volkswagen Polo

Stylistycznie najnowsze Polo wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, w tym nowymi światłami przeciwmgielnymi

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Nowy wygląd, silniki i technologie

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie najnowsze Polo wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, w tym nowymi światłami przeciwmgielnymi. Zmieniono też wygląd osłony chłodnicy i reflektorów. Ta ostatnia modyfikacja wynika z zastosowania nowych technologii. Najbardziej zaawansowany wariant reflektorów Polo jest w pełni diodowy, co stanowi nowość w tej serii i w całej klasie.

Volkswagen przygotował nową ofertę silników benzynowych i wysokoprężnych, które są bardziej oszczędne. Na przykład wariant z silnikiem wysokoprężnym 90 KM z DSG zużywa o 21 procent mniej paliwa. Wszystkie oferowane w Europie silniki benzynowe są nowymi jednostkami trzy- i czterocylindrowymi.

/ 14Nowy wygląd, silniki i technologie

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie najnowsze Polo wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, w tym nowymi światłami przeciwmgielnymi. Zmieniono też wygląd osłony chłodnicy i reflektorów. Ta ostatnia modyfikacja wynika z zastosowania nowych technologii. Najbardziej zaawansowany wariant reflektorów Polo jest w pełni diodowy, co stanowi nowość w tej serii i w całej klasie.

Volkswagen przygotował nową ofertę silników benzynowych i wysokoprężnych, które są bardziej oszczędne. Na przykład wariant z silnikiem wysokoprężnym 90 KM z DSG zużywa o 21 procent mniej paliwa. Wszystkie oferowane w Europie silniki benzynowe są nowymi jednostkami trzy- i czterocylindrowymi.

/ 14Nowy wygląd, silniki i technologie

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie najnowsze Polo wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, w tym nowymi światłami przeciwmgielnymi. Zmieniono też wygląd osłony chłodnicy i reflektorów. Ta ostatnia modyfikacja wynika z zastosowania nowych technologii. Najbardziej zaawansowany wariant reflektorów Polo jest w pełni diodowy, co stanowi nowość w tej serii i w całej klasie.

Volkswagen przygotował nową ofertę silników benzynowych i wysokoprężnych, które są bardziej oszczędne. Na przykład wariant z silnikiem wysokoprężnym 90 KM z DSG zużywa o 21 procent mniej paliwa. Wszystkie oferowane w Europie silniki benzynowe są nowymi jednostkami trzy- i czterocylindrowymi.

/ 14Nowy wygląd, silniki i technologie

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie najnowsze Polo wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, w tym nowymi światłami przeciwmgielnymi. Zmieniono też wygląd osłony chłodnicy i reflektorów. Ta ostatnia modyfikacja wynika z zastosowania nowych technologii. Najbardziej zaawansowany wariant reflektorów Polo jest w pełni diodowy, co stanowi nowość w tej serii i w całej klasie.

Volkswagen przygotował nową ofertę silników benzynowych i wysokoprężnych, które są bardziej oszczędne. Na przykład wariant z silnikiem wysokoprężnym 90 KM z DSG zużywa o 21 procent mniej paliwa. Wszystkie oferowane w Europie silniki benzynowe są nowymi jednostkami trzy- i czterocylindrowymi.

/ 14Nowy wygląd, silniki i technologie

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie najnowsze Polo wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, w tym nowymi światłami przeciwmgielnymi. Zmieniono też wygląd osłony chłodnicy i reflektorów. Ta ostatnia modyfikacja wynika z zastosowania nowych technologii. Najbardziej zaawansowany wariant reflektorów Polo jest w pełni diodowy, co stanowi nowość w tej serii i w całej klasie.

Volkswagen przygotował nową ofertę silników benzynowych i wysokoprężnych, które są bardziej oszczędne. Na przykład wariant z silnikiem wysokoprężnym 90 KM z DSG zużywa o 21 procent mniej paliwa. Wszystkie oferowane w Europie silniki benzynowe są nowymi jednostkami trzy- i czterocylindrowymi.

/ 14Nowy wygląd, silniki i technologie

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie najnowsze Polo wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, w tym nowymi światłami przeciwmgielnymi. Zmieniono też wygląd osłony chłodnicy i reflektorów. Ta ostatnia modyfikacja wynika z zastosowania nowych technologii. Najbardziej zaawansowany wariant reflektorów Polo jest w pełni diodowy, co stanowi nowość w tej serii i w całej klasie.

Volkswagen przygotował nową ofertę silników benzynowych i wysokoprężnych, które są bardziej oszczędne. Na przykład wariant z silnikiem wysokoprężnym 90 KM z DSG zużywa o 21 procent mniej paliwa. Wszystkie oferowane w Europie silniki benzynowe są nowymi jednostkami trzy- i czterocylindrowymi.

/ 14Nowy wygląd, silniki i technologie

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie najnowsze Polo wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, w tym nowymi światłami przeciwmgielnymi. Zmieniono też wygląd osłony chłodnicy i reflektorów. Ta ostatnia modyfikacja wynika z zastosowania nowych technologii. Najbardziej zaawansowany wariant reflektorów Polo jest w pełni diodowy, co stanowi nowość w tej serii i w całej klasie.

Volkswagen przygotował nową ofertę silników benzynowych i wysokoprężnych, które są bardziej oszczędne. Na przykład wariant z silnikiem wysokoprężnym 90 KM z DSG zużywa o 21 procent mniej paliwa. Wszystkie oferowane w Europie silniki benzynowe są nowymi jednostkami trzy- i czterocylindrowymi.

/ 14Nowy wygląd, silniki i technologie

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie najnowsze Polo wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, w tym nowymi światłami przeciwmgielnymi. Zmieniono też wygląd osłony chłodnicy i reflektorów. Ta ostatnia modyfikacja wynika z zastosowania nowych technologii. Najbardziej zaawansowany wariant reflektorów Polo jest w pełni diodowy, co stanowi nowość w tej serii i w całej klasie.

Volkswagen przygotował nową ofertę silników benzynowych i wysokoprężnych, które są bardziej oszczędne. Na przykład wariant z silnikiem wysokoprężnym 90 KM z DSG zużywa o 21 procent mniej paliwa. Wszystkie oferowane w Europie silniki benzynowe są nowymi jednostkami trzy- i czterocylindrowymi.

/ 14Nowy wygląd, silniki i technologie

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie najnowsze Polo wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, w tym nowymi światłami przeciwmgielnymi. Zmieniono też wygląd osłony chłodnicy i reflektorów. Ta ostatnia modyfikacja wynika z zastosowania nowych technologii. Najbardziej zaawansowany wariant reflektorów Polo jest w pełni diodowy, co stanowi nowość w tej serii i w całej klasie.

Volkswagen przygotował nową ofertę silników benzynowych i wysokoprężnych, które są bardziej oszczędne. Na przykład wariant z silnikiem wysokoprężnym 90 KM z DSG zużywa o 21 procent mniej paliwa. Wszystkie oferowane w Europie silniki benzynowe są nowymi jednostkami trzy- i czterocylindrowymi.

10 / 14Nowy wygląd, silniki i technologie

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie najnowsze Polo wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, w tym nowymi światłami przeciwmgielnymi. Zmieniono też wygląd osłony chłodnicy i reflektorów. Ta ostatnia modyfikacja wynika z zastosowania nowych technologii. Najbardziej zaawansowany wariant reflektorów Polo jest w pełni diodowy, co stanowi nowość w tej serii i w całej klasie.

Volkswagen przygotował nową ofertę silników benzynowych i wysokoprężnych, które są bardziej oszczędne. Na przykład wariant z silnikiem wysokoprężnym 90 KM z DSG zużywa o 21 procent mniej paliwa. Wszystkie oferowane w Europie silniki benzynowe są nowymi jednostkami trzy- i czterocylindrowymi.

11 / 14Nowy wygląd, silniki i technologie

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie najnowsze Polo wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, w tym nowymi światłami przeciwmgielnymi. Zmieniono też wygląd osłony chłodnicy i reflektorów. Ta ostatnia modyfikacja wynika z zastosowania nowych technologii. Najbardziej zaawansowany wariant reflektorów Polo jest w pełni diodowy, co stanowi nowość w tej serii i w całej klasie.

Volkswagen przygotował nową ofertę silników benzynowych i wysokoprężnych, które są bardziej oszczędne. Na przykład wariant z silnikiem wysokoprężnym 90 KM z DSG zużywa o 21 procent mniej paliwa. Wszystkie oferowane w Europie silniki benzynowe są nowymi jednostkami trzy- i czterocylindrowymi.

12 / 14Nowy wygląd, silniki i technologie

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie najnowsze Polo wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, w tym nowymi światłami przeciwmgielnymi. Zmieniono też wygląd osłony chłodnicy i reflektorów. Ta ostatnia modyfikacja wynika z zastosowania nowych technologii. Najbardziej zaawansowany wariant reflektorów Polo jest w pełni diodowy, co stanowi nowość w tej serii i w całej klasie.

Volkswagen przygotował nową ofertę silników benzynowych i wysokoprężnych, które są bardziej oszczędne. Na przykład wariant z silnikiem wysokoprężnym 90 KM z DSG zużywa o 21 procent mniej paliwa. Wszystkie oferowane w Europie silniki benzynowe są nowymi jednostkami trzy- i czterocylindrowymi.

13 / 14Nowy wygląd, silniki i technologie

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie najnowsze Polo wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, w tym nowymi światłami przeciwmgielnymi. Zmieniono też wygląd osłony chłodnicy i reflektorów. Ta ostatnia modyfikacja wynika z zastosowania nowych technologii. Najbardziej zaawansowany wariant reflektorów Polo jest w pełni diodowy, co stanowi nowość w tej serii i w całej klasie.

Volkswagen przygotował nową ofertę silników benzynowych i wysokoprężnych, które są bardziej oszczędne. Na przykład wariant z silnikiem wysokoprężnym 90 KM z DSG zużywa o 21 procent mniej paliwa. Wszystkie oferowane w Europie silniki benzynowe są nowymi jednostkami trzy- i czterocylindrowymi.

14 / 14Nowy wygląd, silniki i technologie

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie najnowsze Polo wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, w tym nowymi światłami przeciwmgielnymi. Zmieniono też wygląd osłony chłodnicy i reflektorów. Ta ostatnia modyfikacja wynika z zastosowania nowych technologii. Najbardziej zaawansowany wariant reflektorów Polo jest w pełni diodowy, co stanowi nowość w tej serii i w całej klasie.

Volkswagen przygotował nową ofertę silników benzynowych i wysokoprężnych, które są bardziej oszczędne. Na przykład wariant z silnikiem wysokoprężnym 90 KM z DSG zużywa o 21 procent mniej paliwa. Wszystkie oferowane w Europie silniki benzynowe są nowymi jednostkami trzy- i czterocylindrowymi.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka