Volkswagen Polo 1,9 SDI

Czy trwałość blisko 15-letniego auta klasy B z dieslem pod maską może być godna zaufania? Sprawdzamy to na przykładzie Volkswagena Polo 1.9 SDI kombi

Obraz
Źródło zdjęć: © Auto Świat/autoswiat.pl

/ 8Oszczędny tani i solidny

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Czy trwałość blisko 15-letniego auta klasy B z dieslem pod maską może być godna zaufania? Sprawdzamy to na przykładzie Volkswagena Polo 1.9 SDI kombi, które może służyć jako niskobudżetowe auto rodzinne i... minidostawczak.

4-5 tys. zł to kwota, która wystarczy na zakup Volkswagena Polo 1.9 SDI w wersji kombi. Nie liczcie jednak na to, że auto za takie pieniądze będzie w dobrym stanie technicznym. Zadbane i warte uwagi egzemplarze kosztują 7-8 tys. zł, a z klimatyzacją i przebiegiem w granicach zdrowego rozsądku - nawet 10-12 tys. zł.

To dużo jak za kilkunastoletnie auto segmentu B, ale w tym przypadku będą to rozsądnie wydane pieniądze.

/ 8Oszczędny tani i solidny

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Czy trwałość blisko 15-letniego auta klasy B z dieslem pod maską może być godna zaufania? Sprawdzamy to na przykładzie Volkswagena Polo 1.9 SDI kombi, które może służyć jako niskobudżetowe auto rodzinne i... minidostawczak.

4-5 tys. zł to kwota, która wystarczy na zakup Volkswagena Polo 1.9 SDI w wersji kombi. Nie liczcie jednak na to, że auto za takie pieniądze będzie w dobrym stanie technicznym. Zadbane i warte uwagi egzemplarze kosztują 7-8 tys. zł, a z klimatyzacją i przebiegiem w granicach zdrowego rozsądku - nawet 10-12 tys. zł.

To dużo jak za kilkunastoletnie auto segmentu B, ale w tym przypadku będą to rozsądnie wydane pieniądze.

/ 8Oszczędny tani i solidny

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Czy trwałość blisko 15-letniego auta klasy B z dieslem pod maską może być godna zaufania? Sprawdzamy to na przykładzie Volkswagena Polo 1.9 SDI kombi, które może służyć jako niskobudżetowe auto rodzinne i... minidostawczak.

4-5 tys. zł to kwota, która wystarczy na zakup Volkswagena Polo 1.9 SDI w wersji kombi. Nie liczcie jednak na to, że auto za takie pieniądze będzie w dobrym stanie technicznym. Zadbane i warte uwagi egzemplarze kosztują 7-8 tys. zł, a z klimatyzacją i przebiegiem w granicach zdrowego rozsądku - nawet 10-12 tys. zł.

To dużo jak za kilkunastoletnie auto segmentu B, ale w tym przypadku będą to rozsądnie wydane pieniądze.

/ 8Oszczędny tani i solidny

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Czy trwałość blisko 15-letniego auta klasy B z dieslem pod maską może być godna zaufania? Sprawdzamy to na przykładzie Volkswagena Polo 1.9 SDI kombi, które może służyć jako niskobudżetowe auto rodzinne i... minidostawczak.

4-5 tys. zł to kwota, która wystarczy na zakup Volkswagena Polo 1.9 SDI w wersji kombi. Nie liczcie jednak na to, że auto za takie pieniądze będzie w dobrym stanie technicznym. Zadbane i warte uwagi egzemplarze kosztują 7-8 tys. zł, a z klimatyzacją i przebiegiem w granicach zdrowego rozsądku - nawet 10-12 tys. zł.

To dużo jak za kilkunastoletnie auto segmentu B, ale w tym przypadku będą to rozsądnie wydane pieniądze.

/ 8Oszczędny tani i solidny

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Czy trwałość blisko 15-letniego auta klasy B z dieslem pod maską może być godna zaufania? Sprawdzamy to na przykładzie Volkswagena Polo 1.9 SDI kombi, które może służyć jako niskobudżetowe auto rodzinne i... minidostawczak.

4-5 tys. zł to kwota, która wystarczy na zakup Volkswagena Polo 1.9 SDI w wersji kombi. Nie liczcie jednak na to, że auto za takie pieniądze będzie w dobrym stanie technicznym. Zadbane i warte uwagi egzemplarze kosztują 7-8 tys. zł, a z klimatyzacją i przebiegiem w granicach zdrowego rozsądku - nawet 10-12 tys. zł.

To dużo jak za kilkunastoletnie auto segmentu B, ale w tym przypadku będą to rozsądnie wydane pieniądze.

/ 8Oszczędny tani i solidny

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Czy trwałość blisko 15-letniego auta klasy B z dieslem pod maską może być godna zaufania? Sprawdzamy to na przykładzie Volkswagena Polo 1.9 SDI kombi, które może służyć jako niskobudżetowe auto rodzinne i... minidostawczak.

4-5 tys. zł to kwota, która wystarczy na zakup Volkswagena Polo 1.9 SDI w wersji kombi. Nie liczcie jednak na to, że auto za takie pieniądze będzie w dobrym stanie technicznym. Zadbane i warte uwagi egzemplarze kosztują 7-8 tys. zł, a z klimatyzacją i przebiegiem w granicach zdrowego rozsądku - nawet 10-12 tys. zł.

To dużo jak za kilkunastoletnie auto segmentu B, ale w tym przypadku będą to rozsądnie wydane pieniądze.

/ 8Oszczędny tani i solidny

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Czy trwałość blisko 15-letniego auta klasy B z dieslem pod maską może być godna zaufania? Sprawdzamy to na przykładzie Volkswagena Polo 1.9 SDI kombi, które może służyć jako niskobudżetowe auto rodzinne i... minidostawczak.

4-5 tys. zł to kwota, która wystarczy na zakup Volkswagena Polo 1.9 SDI w wersji kombi. Nie liczcie jednak na to, że auto za takie pieniądze będzie w dobrym stanie technicznym. Zadbane i warte uwagi egzemplarze kosztują 7-8 tys. zł, a z klimatyzacją i przebiegiem w granicach zdrowego rozsądku - nawet 10-12 tys. zł.

To dużo jak za kilkunastoletnie auto segmentu B, ale w tym przypadku będą to rozsądnie wydane pieniądze.

/ 8Oszczędny tani i solidny

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Czy trwałość blisko 15-letniego auta klasy B z dieslem pod maską może być godna zaufania? Sprawdzamy to na przykładzie Volkswagena Polo 1.9 SDI kombi, które może służyć jako niskobudżetowe auto rodzinne i... minidostawczak.

4-5 tys. zł to kwota, która wystarczy na zakup Volkswagena Polo 1.9 SDI w wersji kombi. Nie liczcie jednak na to, że auto za takie pieniądze będzie w dobrym stanie technicznym. Zadbane i warte uwagi egzemplarze kosztują 7-8 tys. zł, a z klimatyzacją i przebiegiem w granicach zdrowego rozsądku - nawet 10-12 tys. zł.

To dużo jak za kilkunastoletnie auto segmentu B, ale w tym przypadku będą to rozsądnie wydane pieniądze.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy