Volkswagen Passat

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

/ 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

/ 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

/ 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

/ 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

/ 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

/ 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

/ 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

/ 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

10 / 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

11 / 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

12 / 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

13 / 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

14 / 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

15 / 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

16 / 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

17 / 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

18 / 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

19 / 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

20 / 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

21 / 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

22 / 22Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© WP.PL

Nowy Passat powstał na bazie modułowej platformy podłogowej MQB, a jego stylistykę idealnie określa podsumowanie przedstawione przez Volkswagena - "nie podąża za modą, lecz jest ponadczasowa". Podobnie jak dotychczas Passat nie wyróżnia się z tłumu, nie jest samochodem ekstrawaganckim, ale już wiadomo, że nawet za 15 lat taka stylistyka nie wyjdzie z mody.

Najnowsza generacja niemieckiego bestsellera ma bardziej sportowe proporcje - o ile określenie "sportowe" pasuje do klasycznego sedana. Samochód mierzy 4767 mm długości (2 mm mniej niż stary model), jest też o 14 mm niższy, ale przy tym 12 mm szerszy (mierzy 1832 mm szerokości). Więcej miejsca wewnątrz zapewni też aż o 80 mm większy rozstaw osi (2791 mm). Urósł też bagażnik, który w wersji sedan pomieści 586 l, natomiast w kombi 650 l. Inżynierom udało się tez mocno odchudzić Passata, który w zależności od wersji jest lżejszy o nawet 85 kg.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka