Volkswagen Golf Sportsvan

Sportsvan jest nie tylko wyższy i dłuższy, ale też szerszy od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

10 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

11 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

12 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

13 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

14 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

15 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

16 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

17 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

18 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

19 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

20 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

21 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

22 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

23 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

24 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy