Volkswagen Golf Sportsvan

Sportsvan jest nie tylko wyższy i dłuższy, ale też szerszy od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

/ 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

10 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

11 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

12 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

13 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

14 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

15 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

16 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

17 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

18 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

19 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

20 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

21 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

22 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

23 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

24 / 24Rodzinny kompakt

Obraz
© WP.PL

Już na pierwszy rzut oka widać, że szefowie niemieckiej marki dokładnie przyjrzeli się problemom, które czyniły z Plusa auto niszowe i postanowili je wyeliminować. Sportsvan jest nie tylko wyższy (1578 mm) i dłuższy (4338 mm), ale też szerszy (1807 mm)od standardowego Golfa. Dzięki zachowaniu odpowiednich proporcji wygląda dużo lepiej od swojego poprzednika.

We wnętrzu znajdziemy typowy dla najnowszych Volkswagenów styl i wysoką jakość materiałów. Wszystkie pokrętła i przełączniki umieszczono ergonomicznie, a 8-calowy ekran pozwala wygodnie sterować nawigacją i multimediami. Jak przystało na auto tego segmentu - Sportsvan otrzymał kilka praktycznych rozwiązań. Z tyłu oparć przednich foteli zamontowano stoliki z otworami na napoje, dzielona (1/3 i 2/3) tylna kanapa jest przesuwana, a przedni fotel można łatwo złożyć, aby przewieść długie przedmioty.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro