Volkswagen Cross Polo

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo

Obraz
Źródło zdjęć: © Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

/ 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

/ 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

/ 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

/ 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

/ 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

/ 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

/ 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

/ 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

/ 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

10 / 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

11 / 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

12 / 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

13 / 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

14 / 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

15 / 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

16 / 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

17 / 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

18 / 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

19 / 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

20 / 20Prawie jak SUV

Obraz
© Krzysztof Słomski/autoswiat.pl

Po fabrycznym tuningu popularny model segmentu B prezentuje się naprawdę bojowo. Uterenowiony hatchback został wyposażony w plastikowe osłony ochronne na zderzakach, nadkolach, progach i dolnych częściach drzwi. Przedni i tylny zderzak zakończone są srebrnymi wstawkami, tak wykończone są także boczne lusterka.

Cross Polo oferowane jest z trzema silnikami: benzynowymi 1.4/85 KM, 1.2 TSI/105 KM i wysokoprężnym 1.6 TDI w dwóch wariantach mocy: 90 lub 105 KM. Do napędu testowanego egzemplarza posłużył mocniejszy benzyniak z turbodoładowaniem. 105-konny motor dobrze sprawdza się pod maską Polo. Osiągi może nie wyglądają zbyt imponująco na papierze (9,9 s od 0 do 100 km/h), ale wrażenia zza kierownicy są pozytywne.

* TUTAJ DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ O VOLKSWAGENIE CROSS POLO * Polo w wydaniu Cross kosztuje od niecałych 60 tys. zł. Niemało, ale w zamian jest nieźle wyposażone: system ESP i asystent podjazdu, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (podgrzewane), komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, kierownica, dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne i 17 calowe obręcze aluminiowe.

Wybrane dla Ciebie
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji