Volkswagen Crafter

Nowy dostawczy Volkswagen zmieni się nie tylko z zewnątrz, ale też pod spodem.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 6Sporo nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy dostawczy Volkswagen zmieni się nie tylko z zewnątrz, ale też pod spodem. Nadwozie zostało zaprojektowane tak, aby zmaksymalizować przestrzeń ładunkową. Przy jak największej ilości miejsca w środku zadbano też, aby Crafter nie miał zbyt dużych wymiarów zewnętrznych, dzięki czemu łatwiej będzie nim manewrować.

Nowy silnik „EA 288Nutz” – 2,0-litrowy TDI – został opracowany specjalnie na potrzeby nowego Craftera i jest dostępny w czterech wariantach mocy. Klienci mogą wybierać między jednostką o mocy 102 KM, 122 KM, 140 KM oraz najmocniejszym wariantem tego silnika – TDI biturbo – oferującym 177 KM. Zestaw jednostek napędowych zależy od rodzaju układu przeniesienia napędu. Klienci będą mogli zamówić nowego Craftera z napędem na oś przednią lub tylną, a także wersję, gdzie moc przenoszona jest na cztery koła. Oferowana będzie manualna lub automatyczna skrzynia biegów.

/ 6Sporo nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy dostawczy Volkswagen zmieni się nie tylko z zewnątrz, ale też pod spodem. Nadwozie zostało zaprojektowane tak, aby zmaksymalizować przestrzeń ładunkową. Przy jak największej ilości miejsca w środku zadbano też, aby Crafter nie miał zbyt dużych wymiarów zewnętrznych, dzięki czemu łatwiej będzie nim manewrować.

Nowy silnik „EA 288Nutz” – 2,0-litrowy TDI – został opracowany specjalnie na potrzeby nowego Craftera i jest dostępny w czterech wariantach mocy. Klienci mogą wybierać między jednostką o mocy 102 KM, 122 KM, 140 KM oraz najmocniejszym wariantem tego silnika – TDI biturbo – oferującym 177 KM. Zestaw jednostek napędowych zależy od rodzaju układu przeniesienia napędu. Klienci będą mogli zamówić nowego Craftera z napędem na oś przednią lub tylną, a także wersję, gdzie moc przenoszona jest na cztery koła. Oferowana będzie manualna lub automatyczna skrzynia biegów.

/ 6Sporo nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy dostawczy Volkswagen zmieni się nie tylko z zewnątrz, ale też pod spodem. Nadwozie zostało zaprojektowane tak, aby zmaksymalizować przestrzeń ładunkową. Przy jak największej ilości miejsca w środku zadbano też, aby Crafter nie miał zbyt dużych wymiarów zewnętrznych, dzięki czemu łatwiej będzie nim manewrować.

Nowy silnik „EA 288Nutz” – 2,0-litrowy TDI – został opracowany specjalnie na potrzeby nowego Craftera i jest dostępny w czterech wariantach mocy. Klienci mogą wybierać między jednostką o mocy 102 KM, 122 KM, 140 KM oraz najmocniejszym wariantem tego silnika – TDI biturbo – oferującym 177 KM. Zestaw jednostek napędowych zależy od rodzaju układu przeniesienia napędu. Klienci będą mogli zamówić nowego Craftera z napędem na oś przednią lub tylną, a także wersję, gdzie moc przenoszona jest na cztery koła. Oferowana będzie manualna lub automatyczna skrzynia biegów.

/ 6Sporo nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy dostawczy Volkswagen zmieni się nie tylko z zewnątrz, ale też pod spodem. Nadwozie zostało zaprojektowane tak, aby zmaksymalizować przestrzeń ładunkową. Przy jak największej ilości miejsca w środku zadbano też, aby Crafter nie miał zbyt dużych wymiarów zewnętrznych, dzięki czemu łatwiej będzie nim manewrować.

Nowy silnik „EA 288Nutz” – 2,0-litrowy TDI – został opracowany specjalnie na potrzeby nowego Craftera i jest dostępny w czterech wariantach mocy. Klienci mogą wybierać między jednostką o mocy 102 KM, 122 KM, 140 KM oraz najmocniejszym wariantem tego silnika – TDI biturbo – oferującym 177 KM. Zestaw jednostek napędowych zależy od rodzaju układu przeniesienia napędu. Klienci będą mogli zamówić nowego Craftera z napędem na oś przednią lub tylną, a także wersję, gdzie moc przenoszona jest na cztery koła. Oferowana będzie manualna lub automatyczna skrzynia biegów.

/ 6Sporo nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy dostawczy Volkswagen zmieni się nie tylko z zewnątrz, ale też pod spodem. Nadwozie zostało zaprojektowane tak, aby zmaksymalizować przestrzeń ładunkową. Przy jak największej ilości miejsca w środku zadbano też, aby Crafter nie miał zbyt dużych wymiarów zewnętrznych, dzięki czemu łatwiej będzie nim manewrować.

Nowy silnik „EA 288Nutz” – 2,0-litrowy TDI – został opracowany specjalnie na potrzeby nowego Craftera i jest dostępny w czterech wariantach mocy. Klienci mogą wybierać między jednostką o mocy 102 KM, 122 KM, 140 KM oraz najmocniejszym wariantem tego silnika – TDI biturbo – oferującym 177 KM. Zestaw jednostek napędowych zależy od rodzaju układu przeniesienia napędu. Klienci będą mogli zamówić nowego Craftera z napędem na oś przednią lub tylną, a także wersję, gdzie moc przenoszona jest na cztery koła. Oferowana będzie manualna lub automatyczna skrzynia biegów.

/ 6Sporo nowości

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy dostawczy Volkswagen zmieni się nie tylko z zewnątrz, ale też pod spodem. Nadwozie zostało zaprojektowane tak, aby zmaksymalizować przestrzeń ładunkową. Przy jak największej ilości miejsca w środku zadbano też, aby Crafter nie miał zbyt dużych wymiarów zewnętrznych, dzięki czemu łatwiej będzie nim manewrować.

Nowy silnik „EA 288Nutz” – 2,0-litrowy TDI – został opracowany specjalnie na potrzeby nowego Craftera i jest dostępny w czterech wariantach mocy. Klienci mogą wybierać między jednostką o mocy 102 KM, 122 KM, 140 KM oraz najmocniejszym wariantem tego silnika – TDI biturbo – oferującym 177 KM. Zestaw jednostek napędowych zależy od rodzaju układu przeniesienia napędu. Klienci będą mogli zamówić nowego Craftera z napędem na oś przednią lub tylną, a także wersję, gdzie moc przenoszona jest na cztery koła. Oferowana będzie manualna lub automatyczna skrzynia biegów.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025