Volkswagen CC 

Czterodrzwiowe coupe pozostaje jednym z najciekawszym modeli w ofercie niemieckiego producenta

Obraz
Źródło zdjęć: © United Pictures

/ 12Sport i wygoda

Obraz
© United Pictures

Sprawdzonego przepisu się nie zmienia, dlatego nowa odsłona modelu CC (teraz już nie Passata) bardzo przypomina dotychczasowy model. Wygląd nowej generacji został dostosowany do stylistyki pozostałych samochodów marki. Mimo to CC nadal wyraźnie się wyróżnia z całej gamy dobrych, ale dość nudnych modeli.

Wszystkie silniki wysokoprężne wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i tryb rekuperacji (odzysk energii hamowania). Wszystkie jednostki benzynowe także posiadają funkcję rekuperacji. Silniki TDI rozwijają moc 140 KM i 170 KM. Moc silników benzynowych wynosi 160 KM, 210 KM i 300 KM.

Czterodrzwiowe coupe będzie dostępne najpierw w Niemczech – w lutym 2012 roku, następnie będzie pojawiać się sukcesywnie w całej Europie.

/ 12Sport i wygoda

Obraz
© United Pictures

Sprawdzonego przepisu się nie zmienia, dlatego nowa odsłona modelu CC (teraz już nie Passata) bardzo przypomina dotychczasowy model. Wygląd nowej generacji został dostosowany do stylistyki pozostałych samochodów marki. Mimo to CC nadal wyraźnie się wyróżnia z całej gamy dobrych, ale dość nudnych modeli.

Wszystkie silniki wysokoprężne wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i tryb rekuperacji (odzysk energii hamowania). Wszystkie jednostki benzynowe także posiadają funkcję rekuperacji. Silniki TDI rozwijają moc 140 KM i 170 KM. Moc silników benzynowych wynosi 160 KM, 210 KM i 300 KM.

Czterodrzwiowe coupe będzie dostępne najpierw w Niemczech – w lutym 2012 roku, następnie będzie pojawiać się sukcesywnie w całej Europie.

/ 12Sport i wygoda

Obraz
© United Pictures

Sprawdzonego przepisu się nie zmienia, dlatego nowa odsłona modelu CC (teraz już nie Passata) bardzo przypomina dotychczasowy model. Wygląd nowej generacji został dostosowany do stylistyki pozostałych samochodów marki. Mimo to CC nadal wyraźnie się wyróżnia z całej gamy dobrych, ale dość nudnych modeli.

Wszystkie silniki wysokoprężne wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i tryb rekuperacji (odzysk energii hamowania). Wszystkie jednostki benzynowe także posiadają funkcję rekuperacji. Silniki TDI rozwijają moc 140 KM i 170 KM. Moc silników benzynowych wynosi 160 KM, 210 KM i 300 KM.

Czterodrzwiowe coupe będzie dostępne najpierw w Niemczech – w lutym 2012 roku, następnie będzie pojawiać się sukcesywnie w całej Europie.

/ 12Sport i wygoda

Obraz
© United Pictures

Sprawdzonego przepisu się nie zmienia, dlatego nowa odsłona modelu CC (teraz już nie Passata) bardzo przypomina dotychczasowy model. Wygląd nowej generacji został dostosowany do stylistyki pozostałych samochodów marki. Mimo to CC nadal wyraźnie się wyróżnia z całej gamy dobrych, ale dość nudnych modeli.

Wszystkie silniki wysokoprężne wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i tryb rekuperacji (odzysk energii hamowania). Wszystkie jednostki benzynowe także posiadają funkcję rekuperacji. Silniki TDI rozwijają moc 140 KM i 170 KM. Moc silników benzynowych wynosi 160 KM, 210 KM i 300 KM.

Czterodrzwiowe coupe będzie dostępne najpierw w Niemczech – w lutym 2012 roku, następnie będzie pojawiać się sukcesywnie w całej Europie.

/ 12Sport i wygoda

Obraz
© United Pictures

Sprawdzonego przepisu się nie zmienia, dlatego nowa odsłona modelu CC (teraz już nie Passata) bardzo przypomina dotychczasowy model. Wygląd nowej generacji został dostosowany do stylistyki pozostałych samochodów marki. Mimo to CC nadal wyraźnie się wyróżnia z całej gamy dobrych, ale dość nudnych modeli.

Wszystkie silniki wysokoprężne wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i tryb rekuperacji (odzysk energii hamowania). Wszystkie jednostki benzynowe także posiadają funkcję rekuperacji. Silniki TDI rozwijają moc 140 KM i 170 KM. Moc silników benzynowych wynosi 160 KM, 210 KM i 300 KM.

Czterodrzwiowe coupe będzie dostępne najpierw w Niemczech – w lutym 2012 roku, następnie będzie pojawiać się sukcesywnie w całej Europie.

/ 12Sport i wygoda

Obraz
© United Pictures

Sprawdzonego przepisu się nie zmienia, dlatego nowa odsłona modelu CC (teraz już nie Passata) bardzo przypomina dotychczasowy model. Wygląd nowej generacji został dostosowany do stylistyki pozostałych samochodów marki. Mimo to CC nadal wyraźnie się wyróżnia z całej gamy dobrych, ale dość nudnych modeli.

Wszystkie silniki wysokoprężne wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i tryb rekuperacji (odzysk energii hamowania). Wszystkie jednostki benzynowe także posiadają funkcję rekuperacji. Silniki TDI rozwijają moc 140 KM i 170 KM. Moc silników benzynowych wynosi 160 KM, 210 KM i 300 KM.

Czterodrzwiowe coupe będzie dostępne najpierw w Niemczech – w lutym 2012 roku, następnie będzie pojawiać się sukcesywnie w całej Europie.

/ 12Sport i wygoda

Obraz
© United Pictures

Sprawdzonego przepisu się nie zmienia, dlatego nowa odsłona modelu CC (teraz już nie Passata) bardzo przypomina dotychczasowy model. Wygląd nowej generacji został dostosowany do stylistyki pozostałych samochodów marki. Mimo to CC nadal wyraźnie się wyróżnia z całej gamy dobrych, ale dość nudnych modeli.

Wszystkie silniki wysokoprężne wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i tryb rekuperacji (odzysk energii hamowania). Wszystkie jednostki benzynowe także posiadają funkcję rekuperacji. Silniki TDI rozwijają moc 140 KM i 170 KM. Moc silników benzynowych wynosi 160 KM, 210 KM i 300 KM.

Czterodrzwiowe coupe będzie dostępne najpierw w Niemczech – w lutym 2012 roku, następnie będzie pojawiać się sukcesywnie w całej Europie.

/ 12Sport i wygoda

Obraz
© United Pictures

Sprawdzonego przepisu się nie zmienia, dlatego nowa odsłona modelu CC (teraz już nie Passata) bardzo przypomina dotychczasowy model. Wygląd nowej generacji został dostosowany do stylistyki pozostałych samochodów marki. Mimo to CC nadal wyraźnie się wyróżnia z całej gamy dobrych, ale dość nudnych modeli.

Wszystkie silniki wysokoprężne wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i tryb rekuperacji (odzysk energii hamowania). Wszystkie jednostki benzynowe także posiadają funkcję rekuperacji. Silniki TDI rozwijają moc 140 KM i 170 KM. Moc silników benzynowych wynosi 160 KM, 210 KM i 300 KM.

Czterodrzwiowe coupe będzie dostępne najpierw w Niemczech – w lutym 2012 roku, następnie będzie pojawiać się sukcesywnie w całej Europie.

/ 12Sport i wygoda

Obraz
© United Pictures

Sprawdzonego przepisu się nie zmienia, dlatego nowa odsłona modelu CC (teraz już nie Passata) bardzo przypomina dotychczasowy model. Wygląd nowej generacji został dostosowany do stylistyki pozostałych samochodów marki. Mimo to CC nadal wyraźnie się wyróżnia z całej gamy dobrych, ale dość nudnych modeli.

Wszystkie silniki wysokoprężne wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i tryb rekuperacji (odzysk energii hamowania). Wszystkie jednostki benzynowe także posiadają funkcję rekuperacji. Silniki TDI rozwijają moc 140 KM i 170 KM. Moc silników benzynowych wynosi 160 KM, 210 KM i 300 KM.

Czterodrzwiowe coupe będzie dostępne najpierw w Niemczech – w lutym 2012 roku, następnie będzie pojawiać się sukcesywnie w całej Europie.

10 / 12Sport i wygoda

Obraz
© United Pictures

Sprawdzonego przepisu się nie zmienia, dlatego nowa odsłona modelu CC (teraz już nie Passata) bardzo przypomina dotychczasowy model. Wygląd nowej generacji został dostosowany do stylistyki pozostałych samochodów marki. Mimo to CC nadal wyraźnie się wyróżnia z całej gamy dobrych, ale dość nudnych modeli.

Wszystkie silniki wysokoprężne wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i tryb rekuperacji (odzysk energii hamowania). Wszystkie jednostki benzynowe także posiadają funkcję rekuperacji. Silniki TDI rozwijają moc 140 KM i 170 KM. Moc silników benzynowych wynosi 160 KM, 210 KM i 300 KM.

Czterodrzwiowe coupe będzie dostępne najpierw w Niemczech – w lutym 2012 roku, następnie będzie pojawiać się sukcesywnie w całej Europie.

11 / 12Sport i wygoda

Obraz
© United Pictures

Sprawdzonego przepisu się nie zmienia, dlatego nowa odsłona modelu CC (teraz już nie Passata) bardzo przypomina dotychczasowy model. Wygląd nowej generacji został dostosowany do stylistyki pozostałych samochodów marki. Mimo to CC nadal wyraźnie się wyróżnia z całej gamy dobrych, ale dość nudnych modeli.

Wszystkie silniki wysokoprężne wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i tryb rekuperacji (odzysk energii hamowania). Wszystkie jednostki benzynowe także posiadają funkcję rekuperacji. Silniki TDI rozwijają moc 140 KM i 170 KM. Moc silników benzynowych wynosi 160 KM, 210 KM i 300 KM.

Czterodrzwiowe coupe będzie dostępne najpierw w Niemczech – w lutym 2012 roku, następnie będzie pojawiać się sukcesywnie w całej Europie.

12 / 12Sport i wygoda

Obraz
© United Pictures

Sprawdzonego przepisu się nie zmienia, dlatego nowa odsłona modelu CC (teraz już nie Passata) bardzo przypomina dotychczasowy model. Wygląd nowej generacji został dostosowany do stylistyki pozostałych samochodów marki. Mimo to CC nadal wyraźnie się wyróżnia z całej gamy dobrych, ale dość nudnych modeli.

Wszystkie silniki wysokoprężne wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i tryb rekuperacji (odzysk energii hamowania). Wszystkie jednostki benzynowe także posiadają funkcję rekuperacji. Silniki TDI rozwijają moc 140 KM i 170 KM. Moc silników benzynowych wynosi 160 KM, 210 KM i 300 KM.

Czterodrzwiowe coupe będzie dostępne najpierw w Niemczech – w lutym 2012 roku, następnie będzie pojawiać się sukcesywnie w całej Europie.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka