Nowa jakoĆÄ Passata
Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastkÄ prestiĆŒu. W przednich lampach zadomowiĆo siÄ LED-owe oĆwietlenie, zaĆ bi-ksenonowe reflektory dostÄpne sÄ teraz w standardzie. Diody pojawiĆy siÄ teĆŒ w tylnych kloszach, gdzie majÄ dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania ĆwiatĆa w elementach ĆwiatĆowodowych.
MiÄkkie w dotyku plastiki znajdujÄ siÄ w kaĆŒdym zakÄ tku przedziaĆu pasaĆŒerskiego. ZrĂłĆŒnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturÄ i oĆŒywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknÄĆy rozmieszczenia i ksztaĆtu przyciskĂłw sterujÄ cych automatycznÄ klimatyzacjÄ .
Pod maskÄ CC moĆŒe pracowaÄ jedna z szeĆciu jednostek napÄdowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwĂłch wariantach mocy. SĆabszy rozwija 140 KM, zaĆ mocniejszy 170. Dla zwolennikĂłw bezoĆowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.
SamochĂłd wyrĂłĆŒnia siÄ dobrymi wĆaĆciwoĆciami jezdnymi. Pokryte Ćniegiem i lodem drogi stanowiĆy niemaĆe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu Ćliskich odcinkĂłw pomagaĆ napÄd na cztery koĆa.