Volkswagen CC 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

/ 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

/ 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

/ 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

/ 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

/ 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

/ 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

/ 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

/ 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

10 / 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

11 / 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

12 / 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

13 / 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

14 / 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

15 / 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

16 / 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

17 / 17Nowa jakość Passata

Obraz
© zdjęcie producenta

Konserwatywni Niemcy na bazie Passata CC stworzyli szykowne nadwozie okraszone namiastką prestiżu. W przednich lampach zadomowiło się LED-owe oświetlenie, zaś bi-ksenonowe reflektory dostępne są teraz w standardzie. Diody pojawiły się też w tylnych kloszach, gdzie mają dodatkowe zadanie w postaci rozpraszania światła w elementach światłowodowych.

Miękkie w dotyku plastiki znajdują się w każdym zakątku przedziału pasażerskiego. Zróżnicowana kolorystyka skutecznie podnosi temperaturę i ożywia stonowany projekt deski rozdzielczej. Niewielkie modernizacje dotknęły rozmieszczenia i kształtu przycisków sterujących automatyczną klimatyzacją.

Pod maską CC może pracować jedna z sześciu jednostek napędowych. W ofercie znajdziemy dwulitrowego diesla w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 140 KM, zaś mocniejszy 170. Dla zwolenników bezołowiowego paliwa, przygotowano trzy agregaty o mocy 160, 210 i 300 koni.

Samochód wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi. Pokryte śniegiem i lodem drogi stanowiły niemałe wyzwanie dla niemieckiej konstrukcji. W bezpiecznym pokonywaniu śliskich odcinków pomagał napęd na cztery koła.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro