Ukraińska marka KrAZ

Ukraina w teorii ma zaskakująco silny przemysł samochodowy jak na warunki ekonomiczne tego kraju

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 13Ostatni bastion przemysłu motoryzacyjnego Ukrainy

Obraz
© zdjęcie producenta

Istnieje jednak jeden chlubny wyjątek: jest to producent specjalistycznych ciężarówek o nazwie KrAZ, który choć powstał w zamierzchłych czasach sowieckich, do dzisiaj funkcjonuje jako pełnoprawny i samodzielny ukraiński producent.

KrAZ sprzedaje, a biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną Ukrainy, sprzedawał swoje produkty głównie w krajach byłego ZSRR, ale swoje przedstawicielstwa ma w odległych punktach świata: na Filipinach, Kubie, w Singapurze, Indonezji, a nawet... w USA.

Zlokalizowany w 200-tysięcznym mieście Krzemieńczuk w centralnej Ukrainie producent jest obecnie spółką publiczną, której większościowy pakiet akcji należy do kontrolowanego przez miliardera Kostiantyna Żewaho konglomeratu Finances and Credit.

KrAZ specjalizuje się w produkcji potężnych ciężarówek o nadzwyczajnych zdolnościach terenowych, a jednym z głównych odbiorców jest wojsko. KrAZ produkuje też ciężarówki budowlane i specjalistyczne, np. do transportu drewna w najbardziej niedostępnych obszarach.

Jacek Bereźnicki
Biztok.pl

/ 13Ostatni bastion przemysłu motoryzacyjnego Ukrainy

Obraz
© zdjęcie producenta

Istnieje jednak jeden chlubny wyjątek: jest to producent specjalistycznych ciężarówek o nazwie KrAZ, który choć powstał w zamierzchłych czasach sowieckich, do dzisiaj funkcjonuje jako pełnoprawny i samodzielny ukraiński producent.

KrAZ sprzedaje, a biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną Ukrainy, sprzedawał swoje produkty głównie w krajach byłego ZSRR, ale swoje przedstawicielstwa ma w odległych punktach świata: na Filipinach, Kubie, w Singapurze, Indonezji, a nawet... w USA.

Zlokalizowany w 200-tysięcznym mieście Krzemieńczuk w centralnej Ukrainie producent jest obecnie spółką publiczną, której większościowy pakiet akcji należy do kontrolowanego przez miliardera Kostiantyna Żewaho konglomeratu Finances and Credit.

KrAZ specjalizuje się w produkcji potężnych ciężarówek o nadzwyczajnych zdolnościach terenowych, a jednym z głównych odbiorców jest wojsko. KrAZ produkuje też ciężarówki budowlane i specjalistyczne, np. do transportu drewna w najbardziej niedostępnych obszarach.

Jacek Bereźnicki
Biztok.pl

/ 13Ostatni bastion przemysłu motoryzacyjnego Ukrainy

Obraz
© zdjęcie producenta

Istnieje jednak jeden chlubny wyjątek: jest to producent specjalistycznych ciężarówek o nazwie KrAZ, który choć powstał w zamierzchłych czasach sowieckich, do dzisiaj funkcjonuje jako pełnoprawny i samodzielny ukraiński producent.

KrAZ sprzedaje, a biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną Ukrainy, sprzedawał swoje produkty głównie w krajach byłego ZSRR, ale swoje przedstawicielstwa ma w odległych punktach świata: na Filipinach, Kubie, w Singapurze, Indonezji, a nawet... w USA.

Zlokalizowany w 200-tysięcznym mieście Krzemieńczuk w centralnej Ukrainie producent jest obecnie spółką publiczną, której większościowy pakiet akcji należy do kontrolowanego przez miliardera Kostiantyna Żewaho konglomeratu Finances and Credit.

KrAZ specjalizuje się w produkcji potężnych ciężarówek o nadzwyczajnych zdolnościach terenowych, a jednym z głównych odbiorców jest wojsko. KrAZ produkuje też ciężarówki budowlane i specjalistyczne, np. do transportu drewna w najbardziej niedostępnych obszarach.

Jacek Bereźnicki
Biztok.pl

/ 13Ostatni bastion przemysłu motoryzacyjnego Ukrainy

Obraz
© zdjęcie producenta

Istnieje jednak jeden chlubny wyjątek: jest to producent specjalistycznych ciężarówek o nazwie KrAZ, który choć powstał w zamierzchłych czasach sowieckich, do dzisiaj funkcjonuje jako pełnoprawny i samodzielny ukraiński producent.

KrAZ sprzedaje, a biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną Ukrainy, sprzedawał swoje produkty głównie w krajach byłego ZSRR, ale swoje przedstawicielstwa ma w odległych punktach świata: na Filipinach, Kubie, w Singapurze, Indonezji, a nawet... w USA.

Zlokalizowany w 200-tysięcznym mieście Krzemieńczuk w centralnej Ukrainie producent jest obecnie spółką publiczną, której większościowy pakiet akcji należy do kontrolowanego przez miliardera Kostiantyna Żewaho konglomeratu Finances and Credit.

KrAZ specjalizuje się w produkcji potężnych ciężarówek o nadzwyczajnych zdolnościach terenowych, a jednym z głównych odbiorców jest wojsko. KrAZ produkuje też ciężarówki budowlane i specjalistyczne, np. do transportu drewna w najbardziej niedostępnych obszarach.

Jacek Bereźnicki
Biztok.pl

/ 13Ostatni bastion przemysłu motoryzacyjnego Ukrainy

Obraz
© zdjęcie producenta

Istnieje jednak jeden chlubny wyjątek: jest to producent specjalistycznych ciężarówek o nazwie KrAZ, który choć powstał w zamierzchłych czasach sowieckich, do dzisiaj funkcjonuje jako pełnoprawny i samodzielny ukraiński producent.

KrAZ sprzedaje, a biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną Ukrainy, sprzedawał swoje produkty głównie w krajach byłego ZSRR, ale swoje przedstawicielstwa ma w odległych punktach świata: na Filipinach, Kubie, w Singapurze, Indonezji, a nawet... w USA.

Zlokalizowany w 200-tysięcznym mieście Krzemieńczuk w centralnej Ukrainie producent jest obecnie spółką publiczną, której większościowy pakiet akcji należy do kontrolowanego przez miliardera Kostiantyna Żewaho konglomeratu Finances and Credit.

KrAZ specjalizuje się w produkcji potężnych ciężarówek o nadzwyczajnych zdolnościach terenowych, a jednym z głównych odbiorców jest wojsko. KrAZ produkuje też ciężarówki budowlane i specjalistyczne, np. do transportu drewna w najbardziej niedostępnych obszarach.

Jacek Bereźnicki
Biztok.pl

/ 13Ostatni bastion przemysłu motoryzacyjnego Ukrainy

Obraz
© zdjęcie producenta

Istnieje jednak jeden chlubny wyjątek: jest to producent specjalistycznych ciężarówek o nazwie KrAZ, który choć powstał w zamierzchłych czasach sowieckich, do dzisiaj funkcjonuje jako pełnoprawny i samodzielny ukraiński producent.

KrAZ sprzedaje, a biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną Ukrainy, sprzedawał swoje produkty głównie w krajach byłego ZSRR, ale swoje przedstawicielstwa ma w odległych punktach świata: na Filipinach, Kubie, w Singapurze, Indonezji, a nawet... w USA.

Zlokalizowany w 200-tysięcznym mieście Krzemieńczuk w centralnej Ukrainie producent jest obecnie spółką publiczną, której większościowy pakiet akcji należy do kontrolowanego przez miliardera Kostiantyna Żewaho konglomeratu Finances and Credit.

KrAZ specjalizuje się w produkcji potężnych ciężarówek o nadzwyczajnych zdolnościach terenowych, a jednym z głównych odbiorców jest wojsko. KrAZ produkuje też ciężarówki budowlane i specjalistyczne, np. do transportu drewna w najbardziej niedostępnych obszarach.

Jacek Bereźnicki
Biztok.pl

/ 13Ostatni bastion przemysłu motoryzacyjnego Ukrainy

Obraz
© zdjęcie producenta

Istnieje jednak jeden chlubny wyjątek: jest to producent specjalistycznych ciężarówek o nazwie KrAZ, który choć powstał w zamierzchłych czasach sowieckich, do dzisiaj funkcjonuje jako pełnoprawny i samodzielny ukraiński producent.

KrAZ sprzedaje, a biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną Ukrainy, sprzedawał swoje produkty głównie w krajach byłego ZSRR, ale swoje przedstawicielstwa ma w odległych punktach świata: na Filipinach, Kubie, w Singapurze, Indonezji, a nawet... w USA.

Zlokalizowany w 200-tysięcznym mieście Krzemieńczuk w centralnej Ukrainie producent jest obecnie spółką publiczną, której większościowy pakiet akcji należy do kontrolowanego przez miliardera Kostiantyna Żewaho konglomeratu Finances and Credit.

KrAZ specjalizuje się w produkcji potężnych ciężarówek o nadzwyczajnych zdolnościach terenowych, a jednym z głównych odbiorców jest wojsko. KrAZ produkuje też ciężarówki budowlane i specjalistyczne, np. do transportu drewna w najbardziej niedostępnych obszarach.

Jacek Bereźnicki
Biztok.pl

/ 13Ostatni bastion przemysłu motoryzacyjnego Ukrainy

Obraz
© zdjęcie producenta

Istnieje jednak jeden chlubny wyjątek: jest to producent specjalistycznych ciężarówek o nazwie KrAZ, który choć powstał w zamierzchłych czasach sowieckich, do dzisiaj funkcjonuje jako pełnoprawny i samodzielny ukraiński producent.

KrAZ sprzedaje, a biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną Ukrainy, sprzedawał swoje produkty głównie w krajach byłego ZSRR, ale swoje przedstawicielstwa ma w odległych punktach świata: na Filipinach, Kubie, w Singapurze, Indonezji, a nawet... w USA.

Zlokalizowany w 200-tysięcznym mieście Krzemieńczuk w centralnej Ukrainie producent jest obecnie spółką publiczną, której większościowy pakiet akcji należy do kontrolowanego przez miliardera Kostiantyna Żewaho konglomeratu Finances and Credit.

KrAZ specjalizuje się w produkcji potężnych ciężarówek o nadzwyczajnych zdolnościach terenowych, a jednym z głównych odbiorców jest wojsko. KrAZ produkuje też ciężarówki budowlane i specjalistyczne, np. do transportu drewna w najbardziej niedostępnych obszarach.

Jacek Bereźnicki
Biztok.pl

/ 13Ostatni bastion przemysłu motoryzacyjnego Ukrainy

Obraz
© zdjęcie producenta

Istnieje jednak jeden chlubny wyjątek: jest to producent specjalistycznych ciężarówek o nazwie KrAZ, który choć powstał w zamierzchłych czasach sowieckich, do dzisiaj funkcjonuje jako pełnoprawny i samodzielny ukraiński producent.

KrAZ sprzedaje, a biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną Ukrainy, sprzedawał swoje produkty głównie w krajach byłego ZSRR, ale swoje przedstawicielstwa ma w odległych punktach świata: na Filipinach, Kubie, w Singapurze, Indonezji, a nawet... w USA.

Zlokalizowany w 200-tysięcznym mieście Krzemieńczuk w centralnej Ukrainie producent jest obecnie spółką publiczną, której większościowy pakiet akcji należy do kontrolowanego przez miliardera Kostiantyna Żewaho konglomeratu Finances and Credit.

KrAZ specjalizuje się w produkcji potężnych ciężarówek o nadzwyczajnych zdolnościach terenowych, a jednym z głównych odbiorców jest wojsko. KrAZ produkuje też ciężarówki budowlane i specjalistyczne, np. do transportu drewna w najbardziej niedostępnych obszarach.

Jacek Bereźnicki
Biztok.pl

10 / 13Ostatni bastion przemysłu motoryzacyjnego Ukrainy

Obraz
© zdjęcie producenta

Istnieje jednak jeden chlubny wyjątek: jest to producent specjalistycznych ciężarówek o nazwie KrAZ, który choć powstał w zamierzchłych czasach sowieckich, do dzisiaj funkcjonuje jako pełnoprawny i samodzielny ukraiński producent.

KrAZ sprzedaje, a biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną Ukrainy, sprzedawał swoje produkty głównie w krajach byłego ZSRR, ale swoje przedstawicielstwa ma w odległych punktach świata: na Filipinach, Kubie, w Singapurze, Indonezji, a nawet... w USA.

Zlokalizowany w 200-tysięcznym mieście Krzemieńczuk w centralnej Ukrainie producent jest obecnie spółką publiczną, której większościowy pakiet akcji należy do kontrolowanego przez miliardera Kostiantyna Żewaho konglomeratu Finances and Credit.

KrAZ specjalizuje się w produkcji potężnych ciężarówek o nadzwyczajnych zdolnościach terenowych, a jednym z głównych odbiorców jest wojsko. KrAZ produkuje też ciężarówki budowlane i specjalistyczne, np. do transportu drewna w najbardziej niedostępnych obszarach.

Jacek Bereźnicki
Biztok.pl

11 / 13Ostatni bastion przemysłu motoryzacyjnego Ukrainy

Obraz
© zdjęcie producenta

Istnieje jednak jeden chlubny wyjątek: jest to producent specjalistycznych ciężarówek o nazwie KrAZ, który choć powstał w zamierzchłych czasach sowieckich, do dzisiaj funkcjonuje jako pełnoprawny i samodzielny ukraiński producent.

KrAZ sprzedaje, a biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną Ukrainy, sprzedawał swoje produkty głównie w krajach byłego ZSRR, ale swoje przedstawicielstwa ma w odległych punktach świata: na Filipinach, Kubie, w Singapurze, Indonezji, a nawet... w USA.

Zlokalizowany w 200-tysięcznym mieście Krzemieńczuk w centralnej Ukrainie producent jest obecnie spółką publiczną, której większościowy pakiet akcji należy do kontrolowanego przez miliardera Kostiantyna Żewaho konglomeratu Finances and Credit.

KrAZ specjalizuje się w produkcji potężnych ciężarówek o nadzwyczajnych zdolnościach terenowych, a jednym z głównych odbiorców jest wojsko. KrAZ produkuje też ciężarówki budowlane i specjalistyczne, np. do transportu drewna w najbardziej niedostępnych obszarach.

Jacek Bereźnicki
Biztok.pl

12 / 13Ostatni bastion przemysłu motoryzacyjnego Ukrainy

Obraz
© zdjęcie producenta

Istnieje jednak jeden chlubny wyjątek: jest to producent specjalistycznych ciężarówek o nazwie KrAZ, który choć powstał w zamierzchłych czasach sowieckich, do dzisiaj funkcjonuje jako pełnoprawny i samodzielny ukraiński producent.

KrAZ sprzedaje, a biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną Ukrainy, sprzedawał swoje produkty głównie w krajach byłego ZSRR, ale swoje przedstawicielstwa ma w odległych punktach świata: na Filipinach, Kubie, w Singapurze, Indonezji, a nawet... w USA.

Zlokalizowany w 200-tysięcznym mieście Krzemieńczuk w centralnej Ukrainie producent jest obecnie spółką publiczną, której większościowy pakiet akcji należy do kontrolowanego przez miliardera Kostiantyna Żewaho konglomeratu Finances and Credit.

KrAZ specjalizuje się w produkcji potężnych ciężarówek o nadzwyczajnych zdolnościach terenowych, a jednym z głównych odbiorców jest wojsko. KrAZ produkuje też ciężarówki budowlane i specjalistyczne, np. do transportu drewna w najbardziej niedostępnych obszarach.

Jacek Bereźnicki
Biztok.pl

13 / 13Ostatni bastion przemysłu motoryzacyjnego Ukrainy

Obraz
© zdjęcie producenta

Istnieje jednak jeden chlubny wyjątek: jest to producent specjalistycznych ciężarówek o nazwie KrAZ, który choć powstał w zamierzchłych czasach sowieckich, do dzisiaj funkcjonuje jako pełnoprawny i samodzielny ukraiński producent.

KrAZ sprzedaje, a biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną Ukrainy, sprzedawał swoje produkty głównie w krajach byłego ZSRR, ale swoje przedstawicielstwa ma w odległych punktach świata: na Filipinach, Kubie, w Singapurze, Indonezji, a nawet... w USA.

Zlokalizowany w 200-tysięcznym mieście Krzemieńczuk w centralnej Ukrainie producent jest obecnie spółką publiczną, której większościowy pakiet akcji należy do kontrolowanego przez miliardera Kostiantyna Żewaho konglomeratu Finances and Credit.

KrAZ specjalizuje się w produkcji potężnych ciężarówek o nadzwyczajnych zdolnościach terenowych, a jednym z głównych odbiorców jest wojsko. KrAZ produkuje też ciężarówki budowlane i specjalistyczne, np. do transportu drewna w najbardziej niedostępnych obszarach.

Jacek Bereźnicki
Biztok.pl

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka