Trwa ładowanie...
03-07-2014 16:33

Udane pierwsze półrocze Opla w Polsce

Udane pierwsze półrocze Opla w PolsceŹródło: zdjęcie producenta
dc2bl2n
dc2bl2n

W czerwcu sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła 2479 samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 t. Był to jednocześnie najlepszy czerwiec od 2008 roku i najlepszy miesiąc w 2014 roku. Łącznie w pierwszym półroczu do klientów trafiły 13 942 samochody, czyli o ponad 42 proc. więcej niż w pierwszym półroczu ubiegłego roku, które zakończyło się wynikiem na poziomie 9808 sztuk. Liderem sprzedaży marki w okresie od stycznia do czerwca jest model Opel Astra – 4175 sztuk, tuż za nią uplasowała się Corsa z wynikiem 4065 egzemplarzy, trzecie miejsce zajęła Insignia – 2183 sztuki.

Przedstawiciele Opla cieszą się z wyników osiągniętych w pierwszym półroczu. Dobrze została przyjęta przez polskich klientów nowa Meriva, debiutująca na początku tego roku. Potwierdzeniem tego jest prawie 400-procentowy wzrost sprzedaży tego rodzinnego minivana w stosunku do zeszłego roku i najlepszy wynik miesięczny w historii sprzedaży. Z kolei poprawa dostępności Mokki, miejskiego SUVa Opla, przełożyła się prawie natychmiast na wzrost sprzedaży. W pierwszym półroczu wzrosła ona o ponad 100 proc.

W pierwszej połowie roku sprzedaż Opla Meriva wyniosła 705 sztuk, natomiast w analogicznym okresie 2013 roku były to 142 sztuki. Czerwiec był kolejnym z rzędu, dobrym miesiącem dla modelu Mokka, do klientów trafiło 188 aut. Sprzedaż Mokki w pierwszym półroczu wyniosła 944 sztuki w 2014 w porównaniu do 466 samochodów w 2013 roku.

Opel rozwija także sprzedaż samochodów dostawczych. W pierwszym półroczu wyniosła ona 1139 sztuk, co oznacza wzrost o 56 proc, w porównaniu do zeszłego roku. Najpopularniejszymi modelami w gamie były Vivaro – 65 proc. wzrostu i 631 sprzedanych egzemplarzy oraz Movano – 43 proc. wzrostu i 138 sprzedanych egzemplarzy.

dc2bl2n
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dc2bl2n
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj