Trwa ładowanie...

Turecka konstrukcja wygrała konkurs Honda Custom

Scramblerowe modele Hondy, czyli CL500 i CL250, aż się proszą, aby je modyfikować - w końcu jest to w DNA motocykli tego typu. Japońska marka zorganizowała więc w Europie konkurs na customy zbudowane na bazie tych maszyn. W głosowaniu wygrał model nazwany Bunker Imprint, ale cała pierwsza piątka jest godna uwagi.

Honda CL250 Bunker ImprintHonda CL250 Bunker ImprintŹródło: Honda
d1u3hex
d1u3hex

Turecki zespół Bunker wykorzystał model CL250 i dodał wzmocnioną włóknem szklanym, drukowaną w technologii FDM 3D, półowiewkę nylonową, nowe panele boczne, rzeźbioną osłonę podwozia z zamkniętym wydechem, zmienione siedzenie i elementy tyłu. W efekcie scrambler zmienił się w café racera, ale w wyraźnie retro-nowoczesnym stylu. Tak powstał Bunker Imprint.

Honda CL500 Ocean’s Tracker Honda
Honda CL500 Ocean’s TrackerŹródło: Honda

Na drugim miejscu w internetowym głosowaniu uplasował się francuski Ocean’s Tracker. Zgodnie z nazwą inspiracją tu były maszyny do amerykańskiego flat tracku, ale też motocykle kaskaderskie. Projekt na bazie modelu CL500 wyróżnia się rzucającym się w oczy, sportowym malowaniem.

Honda CL500 CL Surfer Honda
Honda CL500 CL SurferŹródło: Honda

Podium zamknął pochodzący z Niemiec CL Surfer. Zainspirowany jest on plażami i luźną atmosferą surfingu w Biarritz - miejscu festiwalu Wheels and Waves. Motocykl ten ma metaliczny, srebrny zbiornik paliwa oraz błotniki (z charakterystycznym niebieskim paskiem), a także kierownicę typu clip-on, nowy wydech i brązową skórzaną kanapę wraz z osłonami baku.

Honda CL500 Alpina 500 Honda
Honda CL500 Alpina 500Źródło: Honda

Szwajcarska Alpina 500 to chyba najbardziej oldschoolowo wyglądający i najprostszy stylistycznie motocykl w tym zestawieniu. Świętuje on 50-lecie Hondy w tym kraju, więc nawiązania do historii nie powinny dziwić. Mamy więc przede wszystkim zbiornik paliwa w stylu starych modeli CB, minimalistyczną kanapę i jeszcze bardziej zredukowaną ramę pomocniczą.

Honda CL500 Enduro 500 Honda
Honda CL500 Enduro 500Źródło: Honda

Nazwa hiszpańskiego projektu Enduro 500, który zajął piąte miejsce, mówi chyba wszystko. W końcu scramblery to oryginalnie maszyny offroadowe, więc taki kierunek modyfikacji pasuje tu bardzo dobrze. Mamy więc wysoko umieszczony przedni błotnik, siatkę na reflektorze i krzykliwe malowanie, a także kilka inny detali jak wydech Arrow.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1u3hex
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1u3hex
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj