Trening Małysza przed Dakarem

Pod koniec września odbył się pierwszy trening Adama Małysza i Rafała Martona przed startem w Rajdzie Dakar 2014. Załoga po raz pierwszy wykorzystała nowy samochód treningowy, Toyotę Hilux V8

Obraz
Źródło zdjęć: © materiały prasowe

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

10 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

11 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

12 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

13 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

14 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

15 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

16 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

17 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

18 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

19 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

20 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

21 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

22 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

23 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

24 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

25 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

26 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

27 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

28 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

29 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka