Trening Małysza przed Dakarem

Pod koniec września odbył się pierwszy trening Adama Małysza i Rafała Martona przed startem w Rajdzie Dakar 2014. Załoga po raz pierwszy wykorzystała nowy samochód treningowy, Toyotę Hilux V8

Obraz
Źródło zdjęć: © materiały prasowe

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

/ 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

10 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

11 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

12 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

13 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

14 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

15 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

16 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

17 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

18 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

19 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

20 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

21 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

22 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

23 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

24 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

25 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

26 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

27 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

28 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

29 / 29Nowa Toyota Hilux

Obraz
© materiały prasowe

Pojazd został przygotowany specjalnie do tego celu przez Toyota Motor Poland. Podobnie jak w poprzedniej edycji rajdu, w Dakarze 2014 Małysz wystartuje Toyotą Hilux Overdrive. Zdobywcy 15 miejsca w poprzedniej rozgrywce najsłynniejszej imprezy terenowej świata wielokrotnie podkreślali trwałość Hiluxa i szybkie tempo, które dzięki niemu mogli utrzymywać przez cały rajd. Z tego powodu wystartuj w Dakarze wyczynową Toyotą Hilux, przygotowaną w belgijskim Overdrive Racing.

Aby zapewnić byłemu skoczkowi jak najbardziej komfortowe warunki przygotowań, polski oddział Toyoty stworzył treningową wersję Hiluxa, pod maską której pracuje mocny silnik V8. Do tej pory Małysz korzystał w trakcie przygotowań głównie z odmiany seryjnej. Konstrukcja, z którą załoga po raz pierwszy zapoznała się w trakcie treningu w kopalni piasku posiada wiele elementów fabrycznych Toyoty i dodatkowych podzespołów wyczynowych.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła