Toyota Yaris WRC

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 8Powrót do FIA WRC

Obraz
© Materiały prasowe

W 2017 r. Toyota wróci na trasy serii FIA World Rally Championship. Jej bronią ma być Yaris WRC, zaprojektowany i zbudowany od podstaw w centrum technicznym w Kolonii.

Pojazd napędza 1,6-litrowy, turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, który rozwija 300 KM mocy. Przez najbliższe dwa lata będą przeprowadzane testy tego modelu, które w pełni przygotują markę do serii WRC. Auto poddano podstawowym sprawdzianom na europejskich nawierzchniach asfaltowych i szutrowych.

/ 8Powrót do FIA WRC

Obraz
© Materiały prasowe

W 2017 r. Toyota wróci na trasy serii FIA World Rally Championship. Jej bronią ma być Yaris WRC, zaprojektowany i zbudowany od podstaw w centrum technicznym w Kolonii.

Pojazd napędza 1,6-litrowy, turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, który rozwija 300 KM mocy. Przez najbliższe dwa lata będą przeprowadzane testy tego modelu, które w pełni przygotują markę do serii WRC. Auto poddano podstawowym sprawdzianom na europejskich nawierzchniach asfaltowych i szutrowych.

/ 8Powrót do FIA WRC

Obraz
© Materiały prasowe

W 2017 r. Toyota wróci na trasy serii FIA World Rally Championship. Jej bronią ma być Yaris WRC, zaprojektowany i zbudowany od podstaw w centrum technicznym w Kolonii.

Pojazd napędza 1,6-litrowy, turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, który rozwija 300 KM mocy. Przez najbliższe dwa lata będą przeprowadzane testy tego modelu, które w pełni przygotują markę do serii WRC. Auto poddano podstawowym sprawdzianom na europejskich nawierzchniach asfaltowych i szutrowych.

/ 8Powrót do FIA WRC

Obraz
© Materiały prasowe

W 2017 r. Toyota wróci na trasy serii FIA World Rally Championship. Jej bronią ma być Yaris WRC, zaprojektowany i zbudowany od podstaw w centrum technicznym w Kolonii.

Pojazd napędza 1,6-litrowy, turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, który rozwija 300 KM mocy. Przez najbliższe dwa lata będą przeprowadzane testy tego modelu, które w pełni przygotują markę do serii WRC. Auto poddano podstawowym sprawdzianom na europejskich nawierzchniach asfaltowych i szutrowych.

/ 8Powrót do FIA WRC

Obraz
© Materiały prasowe

W 2017 r. Toyota wróci na trasy serii FIA World Rally Championship. Jej bronią ma być Yaris WRC, zaprojektowany i zbudowany od podstaw w centrum technicznym w Kolonii.

Pojazd napędza 1,6-litrowy, turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, który rozwija 300 KM mocy. Przez najbliższe dwa lata będą przeprowadzane testy tego modelu, które w pełni przygotują markę do serii WRC. Auto poddano podstawowym sprawdzianom na europejskich nawierzchniach asfaltowych i szutrowych.

/ 8Powrót do FIA WRC

Obraz
© Materiały prasowe

W 2017 r. Toyota wróci na trasy serii FIA World Rally Championship. Jej bronią ma być Yaris WRC, zaprojektowany i zbudowany od podstaw w centrum technicznym w Kolonii.

Pojazd napędza 1,6-litrowy, turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, który rozwija 300 KM mocy. Przez najbliższe dwa lata będą przeprowadzane testy tego modelu, które w pełni przygotują markę do serii WRC. Auto poddano podstawowym sprawdzianom na europejskich nawierzchniach asfaltowych i szutrowych.

/ 8Powrót do FIA WRC

Obraz
© Materiały prasowe

W 2017 r. Toyota wróci na trasy serii FIA World Rally Championship. Jej bronią ma być Yaris WRC, zaprojektowany i zbudowany od podstaw w centrum technicznym w Kolonii.

Pojazd napędza 1,6-litrowy, turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, który rozwija 300 KM mocy. Przez najbliższe dwa lata będą przeprowadzane testy tego modelu, które w pełni przygotują markę do serii WRC. Auto poddano podstawowym sprawdzianom na europejskich nawierzchniach asfaltowych i szutrowych.

/ 8Powrót do FIA WRC

Obraz
© Materiały prasowe

W 2017 r. Toyota wróci na trasy serii FIA World Rally Championship. Jej bronią ma być Yaris WRC, zaprojektowany i zbudowany od podstaw w centrum technicznym w Kolonii.

Pojazd napędza 1,6-litrowy, turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, który rozwija 300 KM mocy. Przez najbliższe dwa lata będą przeprowadzane testy tego modelu, które w pełni przygotują markę do serii WRC. Auto poddano podstawowym sprawdzianom na europejskich nawierzchniach asfaltowych i szutrowych.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka