Toyota Yaris III generacji

Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

/ 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

/ 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

/ 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

/ 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

/ 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

/ 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

/ 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

/ 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

/ 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

10 / 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

11 / 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

12 / 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

13 / 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

14 / 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

15 / 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

16 / 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

17 / 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

18 / 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

19 / 19Kontynuacja hitu

Obraz
© Piotr Mokwiński, moto.wp.pl

Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.

Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.

Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro