Toyota Yaris III generacji
Kontynuacja hitu
Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.
Żaden z miejskich samochodów nie zadomowił się w Polsce tak dobrze, jak Toyota Yaris. Obecna w salonach od 1999 znalazła ponad 130 tysięcy nabywców. Dobrze sprzedaje się nie tylko wśród flotowców, lecz również często trafia do prywatnych odbiorców. Trzecia generacja zadebiutowała w 2011, a już po trzech latach doczekała się gruntownej modernizacji. Na tyle poważnej, że wykraczającej poza znamiona powszechnie przyjętego liftingu.
Blisko 4-metrowe auto zyskało LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej, mocno przeprojektowany przód i zmieniony tył. Zwarta, dwubryłowa sylwetka osadzona na aluminiowych obręczach może się podobać i kontynuuje politykę nurtu designerskiego zapoczątkowano przez niedawno prezentowane Aygo.
Yaris jako jedyny samochód miejski ma w ofercie trzy rodzaje napędów. Najbardziej popularny i zrozumiały przy przebiegach rzędu 10-15 tysięcy kilometrów rocznie jest silnik benzynowy. Podstawowy wariant stanowi litrowa jednostka o mocy 69 KM i 95 Nm.