Toyota Verso IV generacji

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Czy stanie się hitem?

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

/ 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

/ 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

/ 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

/ 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

/ 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

/ 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

/ 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

/ 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

10 / 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

11 / 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

12 / 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

13 / 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

14 / 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

15 / 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

16 / 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

17 / 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

18 / 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

19 / 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

20 / 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

21 / 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

22 / 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

23 / 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

24 / 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

25 / 25Europejski "Japończyk"

Obraz
© Tomasz Budzik

Odświeżona wersja modelu Verso powstała w dwóch ośrodkach na Starym Kontynencie. Do tej pory sprzedanych zostało około 700 tys. tych aut; konkurencja jednak nie śpi. Japończycy stwierdzili, że już najwyższy czas na lifting. Odświeżona Toyota została zmieniona w 470 szczegółach. Mniej więcej 40 proc. spośród tych nowości dotyczy kwestii mechanicznych i została opracowana w Belgii, reszta to zmiany stylistyczne.

Wystarczy jeden rzut oka na bryłę japońskiego minivana, by skojarzyć go z nowym Aurisem. Uwydatnione logo, wąskie i długie reflektory, które należy uznać za ładniejsze niż w poprzedniku oraz trapezowy kształt osłony chłodnicy są jakby przejęte z niedawno zaprezentowanej, nowej wersji japońskiego kompaktu. Tak naprawdę jednak w przypadku wyglądu odświeżonego Verso nikt nie spodziewał się rewolucji. Zresztą od lat wartość aut japońskiej marki tkwi nie w awangardowej stylistyce czy pięknym i wykonanym z pietyzmem wnętrzu, ale w mechanicznym dopracowaniu i bezawaryjności.

Podczas prezentacji do dyspozycji mieliśmy samochody z silnikami Diesla i manualnymi skrzyniami biegów oraz auta z benzynową jednostką 1.8 l i przekładnią bezstopniową. Należy spodziewać się, że ten drugi, ale sparowany z tradycyjną skrzynią biegów, będzie najbardziej popularny ze względu na dobrą relację ceny do mocy i spalania.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka