Toyota Verso

Toyota Verso 1,6 D-4D zdaje się łączyć przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki wysokoprężne - zwłaszcza z jednostką zaczerpniętą z magazynów BMW

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

/ 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

/ 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

/ 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

/ 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

/ 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

/ 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

/ 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

/ 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

10 / 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

11 / 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

12 / 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

13 / 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

14 / 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

15 / 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

16 / 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

17 / 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

18 / 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

19 / 19Przestronność i oszczędność w cenie

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Konkurencja wśród minivanów rośnie z każdym rokiem. Niedawno poznaliśmy odświeżony model Verso, wkrótce na rynku pojawi się Volkswagen Touran i Ford S-Max. O tym, jak ważny jest to segment, nikogo nie trzeba przekonywać. Ojcowie cenią sobie w tej klasie przestronność, funkcjonalność i oszczędne silniki diesla. Kompaktowa Toyota zdaje się łączyć wszystkie te cechy, zwłaszcza z wysokoprężnym silnikiem zaczerpniętym z magazynów BMW.

Podstawowy wariant z benzynowym 1,6 (132 KM) kosztuje 75 990 złotych. Za 1,6 D-4D zapłacimy przynajmniej 11 tysięcy więcej, a dobrze wyposażony egzemplarz pochłonie około 95 tysięcy. Volkswagena Tourana wyceniono podobnie i to właśnie w tym modelu należy upatrywać głównego konkurenta. Oba auta są dość konserwatywne i brak im finezji technologicznej znanej z Citroena C4 Picasso.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka