Bezpośredni kontakt z doradcami i natychmiastowe odpowiedzi na pytania dotyczące Toyoty to najważniejsze zalety usługi LiveChat. Japońska marka jako pierwsza firma motoryzacyjna w Polsce udostępniła takie rozwiązanie.
Dzięki LiveChat można w kilka minut uzyskać profesjonalną pomoc przy wyborze modelu, poznać oferty finansowania, umówić się na jazdę próbną czy zamówić indywidualną kalkulację od dealera.
Projekt wystartował w połowie września br. i spotkał się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. W ciągu dwóch miesięcy konsultanci odbyli ponad 2 000 rozmów online. Wśród najczęstszych tematów najczęściej pojawiały się kwestie finansowania zakupu oraz wyboru odpowiedniego modelu.
< br> Liczba czatów i pozytywnych opinii stale rośnie. W tej chwili 93 proc. użytkowników wysoko ocenia jakość rozmów, a wielu z nich wprost przyznaje, że z pomocą konsultantów LiveChat udało im się znaleźć najlepsze oferty na modele Toyoty.
Od 1 grudnia usługa będzie dostępna od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 20:00.
Źródło: Toyota
ll/moto.wp.pl