Toyota RAV4

Nowa generacja japońskiego SUV-a się zmieniła. 457 centymetrów długości sugeruje podobieństwo do Avensisa

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

/ 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

/ 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

/ 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

/ 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

/ 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

/ 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

/ 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

/ 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

10 / 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

11 / 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

12 / 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

13 / 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

14 / 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

15 / 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

16 / 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

17 / 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

18 / 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

19 / 19Nowe wcielenie bestsellera

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota RAV4 bije wszelkie rekordy popularności na całym świecie. Pierwsze trzy generacje znalazły aż 4,5 miliona nabywców, w tym 1,2 w Europie. Nic więc dziwnego, że wraz z czwartym wcieleniem wszyscy spodziewają się kolejnego spektakularnego sukcesu na arenie międzykontynentalnej.

Wielkość nadwozia wprost proporcjonalnie odbija się na przestronności przedziału pasażerskiego. Miejsca w dwóch rzędach jest pod dostatkiem. Na przednich, przyzwoicie wyprofilowanych fotelach łatwo przyjąć dogodną pozycję. Można też odnieść wrażenie, że sama pozycja jest nieco niższa niż w poprzedniku.

W ofercie znalazł się jeden silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów i mocy 150 koni mechanicznych i dwa diesle (150 KM i 124 KM).

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka