Toyota Prius Prime

Model plug-in nazwano Prime (przynajmniej taką nazwę będzie nosić w Ameryce) i pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy jest mocno zmieniona stylistyka.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Napęd z gniazdka

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku Toyota zaprezentowała nową generację Priusa w wersji plug-in, czyli umożliwiającej ładowanie z gniazdka. W odróżnieniu od poprzednika, wersja ta dostała wyróżniającą ją stylistykę i już na pierwszy rzut oka można ją odróżnić od zwykłej odmiany hybrydowej.

Napęd został mocno rozwinięty w porównaniu do poprzedniej generacji. Przede wszystkim zastosowano dużo pojemniejsze akumulatory (teraz 8,8 kWh), co pozwala na uzyskanie większego zasięgu przy zasilaniu prądem. Jedynie na energii elektrycznej Prius Prime może pokonać do 35 km. Również prędkość maksymalna uzyskiwana bez włączenia się silnika spalinowego jest wyższa niż poprzednio i wynosi 135 km/h. Uwzględniając ładowanie z gniazdka średnie zużycie paliwa wg producenta ma wynosić 1,4 l/100 km. Wszystko jednak będzie zależeć od tego, jak często kierowca będzie wykorzystywał silnik spalinowy.

/ 12Napęd z gniazdka

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku Toyota zaprezentowała nową generację Priusa w wersji plug-in, czyli umożliwiającej ładowanie z gniazdka. W odróżnieniu od poprzednika, wersja ta dostała wyróżniającą ją stylistykę i już na pierwszy rzut oka można ją odróżnić od zwykłej odmiany hybrydowej.

Napęd został mocno rozwinięty w porównaniu do poprzedniej generacji. Przede wszystkim zastosowano dużo pojemniejsze akumulatory (teraz 8,8 kWh), co pozwala na uzyskanie większego zasięgu przy zasilaniu prądem. Jedynie na energii elektrycznej Prius Prime może pokonać do 35 km. Również prędkość maksymalna uzyskiwana bez włączenia się silnika spalinowego jest wyższa niż poprzednio i wynosi 135 km/h. Uwzględniając ładowanie z gniazdka średnie zużycie paliwa wg producenta ma wynosić 1,4 l/100 km. Wszystko jednak będzie zależeć od tego, jak często kierowca będzie wykorzystywał silnik spalinowy.

/ 12Napęd z gniazdka

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku Toyota zaprezentowała nową generację Priusa w wersji plug-in, czyli umożliwiającej ładowanie z gniazdka. W odróżnieniu od poprzednika, wersja ta dostała wyróżniającą ją stylistykę i już na pierwszy rzut oka można ją odróżnić od zwykłej odmiany hybrydowej.

Napęd został mocno rozwinięty w porównaniu do poprzedniej generacji. Przede wszystkim zastosowano dużo pojemniejsze akumulatory (teraz 8,8 kWh), co pozwala na uzyskanie większego zasięgu przy zasilaniu prądem. Jedynie na energii elektrycznej Prius Prime może pokonać do 35 km. Również prędkość maksymalna uzyskiwana bez włączenia się silnika spalinowego jest wyższa niż poprzednio i wynosi 135 km/h. Uwzględniając ładowanie z gniazdka średnie zużycie paliwa wg producenta ma wynosić 1,4 l/100 km. Wszystko jednak będzie zależeć od tego, jak często kierowca będzie wykorzystywał silnik spalinowy.

/ 12Napęd z gniazdka

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku Toyota zaprezentowała nową generację Priusa w wersji plug-in, czyli umożliwiającej ładowanie z gniazdka. W odróżnieniu od poprzednika, wersja ta dostała wyróżniającą ją stylistykę i już na pierwszy rzut oka można ją odróżnić od zwykłej odmiany hybrydowej.

Napęd został mocno rozwinięty w porównaniu do poprzedniej generacji. Przede wszystkim zastosowano dużo pojemniejsze akumulatory (teraz 8,8 kWh), co pozwala na uzyskanie większego zasięgu przy zasilaniu prądem. Jedynie na energii elektrycznej Prius Prime może pokonać do 35 km. Również prędkość maksymalna uzyskiwana bez włączenia się silnika spalinowego jest wyższa niż poprzednio i wynosi 135 km/h. Uwzględniając ładowanie z gniazdka średnie zużycie paliwa wg producenta ma wynosić 1,4 l/100 km. Wszystko jednak będzie zależeć od tego, jak często kierowca będzie wykorzystywał silnik spalinowy.

/ 12Napęd z gniazdka

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku Toyota zaprezentowała nową generację Priusa w wersji plug-in, czyli umożliwiającej ładowanie z gniazdka. W odróżnieniu od poprzednika, wersja ta dostała wyróżniającą ją stylistykę i już na pierwszy rzut oka można ją odróżnić od zwykłej odmiany hybrydowej.

Napęd został mocno rozwinięty w porównaniu do poprzedniej generacji. Przede wszystkim zastosowano dużo pojemniejsze akumulatory (teraz 8,8 kWh), co pozwala na uzyskanie większego zasięgu przy zasilaniu prądem. Jedynie na energii elektrycznej Prius Prime może pokonać do 35 km. Również prędkość maksymalna uzyskiwana bez włączenia się silnika spalinowego jest wyższa niż poprzednio i wynosi 135 km/h. Uwzględniając ładowanie z gniazdka średnie zużycie paliwa wg producenta ma wynosić 1,4 l/100 km. Wszystko jednak będzie zależeć od tego, jak często kierowca będzie wykorzystywał silnik spalinowy.

/ 12Napęd z gniazdka

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku Toyota zaprezentowała nową generację Priusa w wersji plug-in, czyli umożliwiającej ładowanie z gniazdka. W odróżnieniu od poprzednika, wersja ta dostała wyróżniającą ją stylistykę i już na pierwszy rzut oka można ją odróżnić od zwykłej odmiany hybrydowej.

Napęd został mocno rozwinięty w porównaniu do poprzedniej generacji. Przede wszystkim zastosowano dużo pojemniejsze akumulatory (teraz 8,8 kWh), co pozwala na uzyskanie większego zasięgu przy zasilaniu prądem. Jedynie na energii elektrycznej Prius Prime może pokonać do 35 km. Również prędkość maksymalna uzyskiwana bez włączenia się silnika spalinowego jest wyższa niż poprzednio i wynosi 135 km/h. Uwzględniając ładowanie z gniazdka średnie zużycie paliwa wg producenta ma wynosić 1,4 l/100 km. Wszystko jednak będzie zależeć od tego, jak często kierowca będzie wykorzystywał silnik spalinowy.

/ 12Napęd z gniazdka

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku Toyota zaprezentowała nową generację Priusa w wersji plug-in, czyli umożliwiającej ładowanie z gniazdka. W odróżnieniu od poprzednika, wersja ta dostała wyróżniającą ją stylistykę i już na pierwszy rzut oka można ją odróżnić od zwykłej odmiany hybrydowej.

Napęd został mocno rozwinięty w porównaniu do poprzedniej generacji. Przede wszystkim zastosowano dużo pojemniejsze akumulatory (teraz 8,8 kWh), co pozwala na uzyskanie większego zasięgu przy zasilaniu prądem. Jedynie na energii elektrycznej Prius Prime może pokonać do 35 km. Również prędkość maksymalna uzyskiwana bez włączenia się silnika spalinowego jest wyższa niż poprzednio i wynosi 135 km/h. Uwzględniając ładowanie z gniazdka średnie zużycie paliwa wg producenta ma wynosić 1,4 l/100 km. Wszystko jednak będzie zależeć od tego, jak często kierowca będzie wykorzystywał silnik spalinowy.

/ 12Napęd z gniazdka

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku Toyota zaprezentowała nową generację Priusa w wersji plug-in, czyli umożliwiającej ładowanie z gniazdka. W odróżnieniu od poprzednika, wersja ta dostała wyróżniającą ją stylistykę i już na pierwszy rzut oka można ją odróżnić od zwykłej odmiany hybrydowej.

Napęd został mocno rozwinięty w porównaniu do poprzedniej generacji. Przede wszystkim zastosowano dużo pojemniejsze akumulatory (teraz 8,8 kWh), co pozwala na uzyskanie większego zasięgu przy zasilaniu prądem. Jedynie na energii elektrycznej Prius Prime może pokonać do 35 km. Również prędkość maksymalna uzyskiwana bez włączenia się silnika spalinowego jest wyższa niż poprzednio i wynosi 135 km/h. Uwzględniając ładowanie z gniazdka średnie zużycie paliwa wg producenta ma wynosić 1,4 l/100 km. Wszystko jednak będzie zależeć od tego, jak często kierowca będzie wykorzystywał silnik spalinowy.

/ 12Napęd z gniazdka

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku Toyota zaprezentowała nową generację Priusa w wersji plug-in, czyli umożliwiającej ładowanie z gniazdka. W odróżnieniu od poprzednika, wersja ta dostała wyróżniającą ją stylistykę i już na pierwszy rzut oka można ją odróżnić od zwykłej odmiany hybrydowej.

Napęd został mocno rozwinięty w porównaniu do poprzedniej generacji. Przede wszystkim zastosowano dużo pojemniejsze akumulatory (teraz 8,8 kWh), co pozwala na uzyskanie większego zasięgu przy zasilaniu prądem. Jedynie na energii elektrycznej Prius Prime może pokonać do 35 km. Również prędkość maksymalna uzyskiwana bez włączenia się silnika spalinowego jest wyższa niż poprzednio i wynosi 135 km/h. Uwzględniając ładowanie z gniazdka średnie zużycie paliwa wg producenta ma wynosić 1,4 l/100 km. Wszystko jednak będzie zależeć od tego, jak często kierowca będzie wykorzystywał silnik spalinowy.

10 / 12Napęd z gniazdka

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku Toyota zaprezentowała nową generację Priusa w wersji plug-in, czyli umożliwiającej ładowanie z gniazdka. W odróżnieniu od poprzednika, wersja ta dostała wyróżniającą ją stylistykę i już na pierwszy rzut oka można ją odróżnić od zwykłej odmiany hybrydowej.

Napęd został mocno rozwinięty w porównaniu do poprzedniej generacji. Przede wszystkim zastosowano dużo pojemniejsze akumulatory (teraz 8,8 kWh), co pozwala na uzyskanie większego zasięgu przy zasilaniu prądem. Jedynie na energii elektrycznej Prius Prime może pokonać do 35 km. Również prędkość maksymalna uzyskiwana bez włączenia się silnika spalinowego jest wyższa niż poprzednio i wynosi 135 km/h. Uwzględniając ładowanie z gniazdka średnie zużycie paliwa wg producenta ma wynosić 1,4 l/100 km. Wszystko jednak będzie zależeć od tego, jak często kierowca będzie wykorzystywał silnik spalinowy.

11 / 12Napęd z gniazdka

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku Toyota zaprezentowała nową generację Priusa w wersji plug-in, czyli umożliwiającej ładowanie z gniazdka. W odróżnieniu od poprzednika, wersja ta dostała wyróżniającą ją stylistykę i już na pierwszy rzut oka można ją odróżnić od zwykłej odmiany hybrydowej.

Napęd został mocno rozwinięty w porównaniu do poprzedniej generacji. Przede wszystkim zastosowano dużo pojemniejsze akumulatory (teraz 8,8 kWh), co pozwala na uzyskanie większego zasięgu przy zasilaniu prądem. Jedynie na energii elektrycznej Prius Prime może pokonać do 35 km. Również prędkość maksymalna uzyskiwana bez włączenia się silnika spalinowego jest wyższa niż poprzednio i wynosi 135 km/h. Uwzględniając ładowanie z gniazdka średnie zużycie paliwa wg producenta ma wynosić 1,4 l/100 km. Wszystko jednak będzie zależeć od tego, jak często kierowca będzie wykorzystywał silnik spalinowy.

12 / 12Napęd z gniazdka

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku Toyota zaprezentowała nową generację Priusa w wersji plug-in, czyli umożliwiającej ładowanie z gniazdka. W odróżnieniu od poprzednika, wersja ta dostała wyróżniającą ją stylistykę i już na pierwszy rzut oka można ją odróżnić od zwykłej odmiany hybrydowej.

Napęd został mocno rozwinięty w porównaniu do poprzedniej generacji. Przede wszystkim zastosowano dużo pojemniejsze akumulatory (teraz 8,8 kWh), co pozwala na uzyskanie większego zasięgu przy zasilaniu prądem. Jedynie na energii elektrycznej Prius Prime może pokonać do 35 km. Również prędkość maksymalna uzyskiwana bez włączenia się silnika spalinowego jest wyższa niż poprzednio i wynosi 135 km/h. Uwzględniając ładowanie z gniazdka średnie zużycie paliwa wg producenta ma wynosić 1,4 l/100 km. Wszystko jednak będzie zależeć od tego, jak często kierowca będzie wykorzystywał silnik spalinowy.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025