Toyota Land Cruiser

Takich samochodów jest już niestety coraz mniej. Niszowy gatunek aut terenowych, niegdyś bardzo silny, dziś występujący w przyrodzie coraz rzadziej. Toyota Land Cruiser jak i Mitsubishi Pajero idą z duchem czasu i oferują swoim klientom znacznie więcej, niż jeszcze dekadę temu

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

/ 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

/ 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

/ 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

/ 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

/ 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

/ 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

/ 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

/ 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

10 / 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

11 / 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

12 / 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

13 / 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

14 / 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

15 / 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

16 / 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

17 / 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

18 / 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

19 / 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

20 / 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

21 / 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

22 / 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

23 / 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

24 / 24Toyota Land Cruiser

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Toyota ma blisko 4,8 metra długości i aż 1,9 wysokości. Wygląda znacznie nowocześniej od Pajero i zgodnie z duchem czasu, została zaopatrzona w LED-owe oświetlenie. Dwubryłowa karoseria przedstawia się masywnością i licznymi krzywiznami, mającymi podkreślić jej muskulaturę. Oznajmia wszem i wobec, że bez trudu poradzi sobie w terenie, jak i na asfalcie.

Toyota będąc młodszą konstrukcją, oferuje zdecydowanie więcej luksusu. Trochę lepsza pozycja za kierownicą sprzyja dalekim podróżom, a na podobnie względem Pajero regulowanej w dwóch płaszczyznach kanapie zmieszczą się nawet koszykarze. 6 i 7 miejsce też należy traktować jako okazjonalne. Nieco lepsze wrażenie robią materiały wykończeniowe, choć też nie brakuje twardych plastików, zwłaszcza w dolnej części kokpitu. W zbliżony sposób zaprojektowano lewarek zmiany biegów, który swoją wielkością dorównuje drążkom stosowanym w autobusach. Uwagę zwraca też rozbudowany kokpit centralny z nawiewami wysuniętymi ponad linię szczytową deski rozdzielczej. Poniżej umieszczono opcjonalny wyświetlacz ciekłokrystaliczny współpracujący z dość dokładną nawigacją i radioodtwarzaczem. Dziwi natomiast lokalizacja wielu przycisków funkcyjnych wokół koła kierownicy. Dostęp do nich nie należy do najłatwiejszych, ale też wykorzystywać je będziemy równie okazjonalnie. Ergonomia środkowego kokpitu nie pozostawia wiele do życzenia.
Sporych rozmiarów pokrętło zlokalizowane pod panelem automatycznej klimatyzacji służy do dopasowania charakterystyki napędu do aktualnie pokonywanej drogi.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro