WAŻNE
TERAZ

Incydent przed biurem PO. 44-latek z zarzutami

Toyota Hilux Tonka

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Szymon Jasina

/ 12Zabawka dla dorosłych

Obraz
© Materiały prasowe

Pod czarno-żółtą okleiną kryje się Hilux Double Cab w topowej wersji SR5, z 4-cylindrowym turbo dieslem o pojemności 2,8 litra, który rozwija 174 KM i maksymalny moment obrotowy 420 Nm. Auto otrzymało większy o 150 mm prześwit, mocne terenowe zawieszenie i 35-calowe opony, off-roadowe światła LED, a nawet warstwę z włókna węglowego na masce i tylnej klapie.

Miskę olejową i inne ważne części chroni osłona podwozia z 6-milimetrowej blachy z lekkich stopów, a nadwozie zabezpiecza boczne orurowanie. Australijczycy będą mieli wiele okazji, żeby zobaczyć z bliska Hiluxa Tonka podczas serii wystaw i pokazów terenowych w całym kraju.

/ 12Zabawka dla dorosłych

Obraz
© Materiały prasowe

Pod czarno-żółtą okleiną kryje się Hilux Double Cab w topowej wersji SR5, z 4-cylindrowym turbo dieslem o pojemności 2,8 litra, który rozwija 174 KM i maksymalny moment obrotowy 420 Nm. Auto otrzymało większy o 150 mm prześwit, mocne terenowe zawieszenie i 35-calowe opony, off-roadowe światła LED, a nawet warstwę z włókna węglowego na masce i tylnej klapie.

Miskę olejową i inne ważne części chroni osłona podwozia z 6-milimetrowej blachy z lekkich stopów, a nadwozie zabezpiecza boczne orurowanie. Australijczycy będą mieli wiele okazji, żeby zobaczyć z bliska Hiluxa Tonka podczas serii wystaw i pokazów terenowych w całym kraju.

/ 12Zabawka dla dorosłych

Obraz
© Materiały prasowe

Pod czarno-żółtą okleiną kryje się Hilux Double Cab w topowej wersji SR5, z 4-cylindrowym turbo dieslem o pojemności 2,8 litra, który rozwija 174 KM i maksymalny moment obrotowy 420 Nm. Auto otrzymało większy o 150 mm prześwit, mocne terenowe zawieszenie i 35-calowe opony, off-roadowe światła LED, a nawet warstwę z włókna węglowego na masce i tylnej klapie.

Miskę olejową i inne ważne części chroni osłona podwozia z 6-milimetrowej blachy z lekkich stopów, a nadwozie zabezpiecza boczne orurowanie. Australijczycy będą mieli wiele okazji, żeby zobaczyć z bliska Hiluxa Tonka podczas serii wystaw i pokazów terenowych w całym kraju.

/ 12Zabawka dla dorosłych

Obraz
© Materiały prasowe

Pod czarno-żółtą okleiną kryje się Hilux Double Cab w topowej wersji SR5, z 4-cylindrowym turbo dieslem o pojemności 2,8 litra, który rozwija 174 KM i maksymalny moment obrotowy 420 Nm. Auto otrzymało większy o 150 mm prześwit, mocne terenowe zawieszenie i 35-calowe opony, off-roadowe światła LED, a nawet warstwę z włókna węglowego na masce i tylnej klapie.

Miskę olejową i inne ważne części chroni osłona podwozia z 6-milimetrowej blachy z lekkich stopów, a nadwozie zabezpiecza boczne orurowanie. Australijczycy będą mieli wiele okazji, żeby zobaczyć z bliska Hiluxa Tonka podczas serii wystaw i pokazów terenowych w całym kraju.

/ 12Zabawka dla dorosłych

Obraz
© Materiały prasowe

Pod czarno-żółtą okleiną kryje się Hilux Double Cab w topowej wersji SR5, z 4-cylindrowym turbo dieslem o pojemności 2,8 litra, który rozwija 174 KM i maksymalny moment obrotowy 420 Nm. Auto otrzymało większy o 150 mm prześwit, mocne terenowe zawieszenie i 35-calowe opony, off-roadowe światła LED, a nawet warstwę z włókna węglowego na masce i tylnej klapie.

Miskę olejową i inne ważne części chroni osłona podwozia z 6-milimetrowej blachy z lekkich stopów, a nadwozie zabezpiecza boczne orurowanie. Australijczycy będą mieli wiele okazji, żeby zobaczyć z bliska Hiluxa Tonka podczas serii wystaw i pokazów terenowych w całym kraju.

/ 12Zabawka dla dorosłych

Obraz
© Materiały prasowe

Pod czarno-żółtą okleiną kryje się Hilux Double Cab w topowej wersji SR5, z 4-cylindrowym turbo dieslem o pojemności 2,8 litra, który rozwija 174 KM i maksymalny moment obrotowy 420 Nm. Auto otrzymało większy o 150 mm prześwit, mocne terenowe zawieszenie i 35-calowe opony, off-roadowe światła LED, a nawet warstwę z włókna węglowego na masce i tylnej klapie.

Miskę olejową i inne ważne części chroni osłona podwozia z 6-milimetrowej blachy z lekkich stopów, a nadwozie zabezpiecza boczne orurowanie. Australijczycy będą mieli wiele okazji, żeby zobaczyć z bliska Hiluxa Tonka podczas serii wystaw i pokazów terenowych w całym kraju.

/ 12Zabawka dla dorosłych

Obraz
© Materiały prasowe

Pod czarno-żółtą okleiną kryje się Hilux Double Cab w topowej wersji SR5, z 4-cylindrowym turbo dieslem o pojemności 2,8 litra, który rozwija 174 KM i maksymalny moment obrotowy 420 Nm. Auto otrzymało większy o 150 mm prześwit, mocne terenowe zawieszenie i 35-calowe opony, off-roadowe światła LED, a nawet warstwę z włókna węglowego na masce i tylnej klapie.

Miskę olejową i inne ważne części chroni osłona podwozia z 6-milimetrowej blachy z lekkich stopów, a nadwozie zabezpiecza boczne orurowanie. Australijczycy będą mieli wiele okazji, żeby zobaczyć z bliska Hiluxa Tonka podczas serii wystaw i pokazów terenowych w całym kraju.

/ 12Zabawka dla dorosłych

Obraz
© Materiały prasowe

Pod czarno-żółtą okleiną kryje się Hilux Double Cab w topowej wersji SR5, z 4-cylindrowym turbo dieslem o pojemności 2,8 litra, który rozwija 174 KM i maksymalny moment obrotowy 420 Nm. Auto otrzymało większy o 150 mm prześwit, mocne terenowe zawieszenie i 35-calowe opony, off-roadowe światła LED, a nawet warstwę z włókna węglowego na masce i tylnej klapie.

Miskę olejową i inne ważne części chroni osłona podwozia z 6-milimetrowej blachy z lekkich stopów, a nadwozie zabezpiecza boczne orurowanie. Australijczycy będą mieli wiele okazji, żeby zobaczyć z bliska Hiluxa Tonka podczas serii wystaw i pokazów terenowych w całym kraju.

/ 12Zabawka dla dorosłych

Obraz
© Materiały prasowe

Pod czarno-żółtą okleiną kryje się Hilux Double Cab w topowej wersji SR5, z 4-cylindrowym turbo dieslem o pojemności 2,8 litra, który rozwija 174 KM i maksymalny moment obrotowy 420 Nm. Auto otrzymało większy o 150 mm prześwit, mocne terenowe zawieszenie i 35-calowe opony, off-roadowe światła LED, a nawet warstwę z włókna węglowego na masce i tylnej klapie.

Miskę olejową i inne ważne części chroni osłona podwozia z 6-milimetrowej blachy z lekkich stopów, a nadwozie zabezpiecza boczne orurowanie. Australijczycy będą mieli wiele okazji, żeby zobaczyć z bliska Hiluxa Tonka podczas serii wystaw i pokazów terenowych w całym kraju.

10 / 12Zabawka dla dorosłych

Obraz
© Materiały prasowe

Pod czarno-żółtą okleiną kryje się Hilux Double Cab w topowej wersji SR5, z 4-cylindrowym turbo dieslem o pojemności 2,8 litra, który rozwija 174 KM i maksymalny moment obrotowy 420 Nm. Auto otrzymało większy o 150 mm prześwit, mocne terenowe zawieszenie i 35-calowe opony, off-roadowe światła LED, a nawet warstwę z włókna węglowego na masce i tylnej klapie.

Miskę olejową i inne ważne części chroni osłona podwozia z 6-milimetrowej blachy z lekkich stopów, a nadwozie zabezpiecza boczne orurowanie. Australijczycy będą mieli wiele okazji, żeby zobaczyć z bliska Hiluxa Tonka podczas serii wystaw i pokazów terenowych w całym kraju.

11 / 12Zabawka dla dorosłych

Obraz
© Materiały prasowe

Pod czarno-żółtą okleiną kryje się Hilux Double Cab w topowej wersji SR5, z 4-cylindrowym turbo dieslem o pojemności 2,8 litra, który rozwija 174 KM i maksymalny moment obrotowy 420 Nm. Auto otrzymało większy o 150 mm prześwit, mocne terenowe zawieszenie i 35-calowe opony, off-roadowe światła LED, a nawet warstwę z włókna węglowego na masce i tylnej klapie.

Miskę olejową i inne ważne części chroni osłona podwozia z 6-milimetrowej blachy z lekkich stopów, a nadwozie zabezpiecza boczne orurowanie. Australijczycy będą mieli wiele okazji, żeby zobaczyć z bliska Hiluxa Tonka podczas serii wystaw i pokazów terenowych w całym kraju.

12 / 12Zabawka dla dorosłych

Obraz
© Materiały prasowe

Pod czarno-żółtą okleiną kryje się Hilux Double Cab w topowej wersji SR5, z 4-cylindrowym turbo dieslem o pojemności 2,8 litra, który rozwija 174 KM i maksymalny moment obrotowy 420 Nm. Auto otrzymało większy o 150 mm prześwit, mocne terenowe zawieszenie i 35-calowe opony, off-roadowe światła LED, a nawet warstwę z włókna węglowego na masce i tylnej klapie.

Miskę olejową i inne ważne części chroni osłona podwozia z 6-milimetrowej blachy z lekkich stopów, a nadwozie zabezpiecza boczne orurowanie. Australijczycy będą mieli wiele okazji, żeby zobaczyć z bliska Hiluxa Tonka podczas serii wystaw i pokazów terenowych w całym kraju.

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie