WAŻNE
TERAZ

Szef KOWR z PSL spotykał się z założycielem Dawtony tuż przed wybuchem afery CPK

Toyota GT86

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

10 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

11 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

12 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

13 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

14 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

15 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

16 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

17 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

18 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

19 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

20 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

21 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

22 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

23 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

24 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

25 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

26 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy