Toyota GT86

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

/ 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

10 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

11 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

12 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

13 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

14 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

15 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

16 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

17 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

18 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

19 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

20 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

21 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

22 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

23 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

24 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

25 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

26 / 26Zabawa przede wszystkim

Obraz
© Szymon Jasina

Japońskie coupe powstało we współpracy dwóch marek i sprzedawane jest zarówno jako Toyota GT86, jak i Subaru BRZ. Trzeba wiedzieć, że nie do końca jest to samochód jak przed laty. Model ten został od podstaw stworzony jako auto sportowe, które ma bawić, ale też imponować osiągami. Zdecydowane i mało fantazyjne podejście do produkcji samochodów, z którego znani są Japończycy, daje nam całą masę praktycznych, ale nudnych modeli. Na szczęście to bezkompromisowe dążenie do celu może też stworzyć takie auto jak GT86.

Gdy tylko spojrzymy na sportową Toyotę widać z jakim samochodem mamy do czynienia. Niska bryła, proporcje klasycznego coupe i niewielkie rozmiary definiują charakter tego auta. GT86 nie jest pięknością i zapewne dało by się ją zaprojektować lepiej, ale mimo to zwraca na siebie uwagę i pokazuje wyraźnie do czego została stworzona. Kształt nadwozia został uformowany przede wszystkim przez inżynierów, a nie stylistów.

Pod maską znajduje się 2-litrowy, 4-cylindrowy bokser. Jest to konstrukcja Subaru z układem wtrysku D-4S od Toyoty. Rodzaj silnika nie jest przypadkowy. Zastosowanie boksera pozwoliło na umieszczenie jednostki wyjątkowo nisko, a tym samym znacząco obniżyło środek ciężkości samochodu.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka