Toyota FCV Plus

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Toyota zaprezentowała niecodzienny model koncepcyjny - FCV Plus. Napędzane wodorowymi ogniwami paliwowymi auto ma możliwość produkowania energii na potrzeby domu czy biura

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 8elektrownia na kołach

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Toyota zaprezentowała niecodzienny model koncepcyjny - FCV Plus. Napędzane wodorowymi ogniwami paliwowymi auto ma możliwość produkowania energii na potrzeby domu czy biura.

W tym przypadku wytwarzanie prądu elektrycznego odbywa się z wodoru zmagazynowanego na zewnątrz pojazdu. Istnieje również możliwość podładowania innego samochodu poprzez panele osłaniające tylne koła oraz wymontowania zespołu ogniw paliwowych i zastosowania ich jako przenośne urządzenie do produkcji energii.

Konstruktorzy Toyoty zdecydowali się stworzyć samochód maksymalnie energooszczędny. Zespół ogniw paliwowych zamontowano pomiędzy przednimi kołami, elementy układu napędowego w czterech rogach pojazdu a zbiornik wodoru za tylnymi siedzeniami. We wszystkich czterech kołach znajdują się niezależne silniki elektryczne.

/ 8elektrownia na kołach

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Toyota zaprezentowała niecodzienny model koncepcyjny - FCV Plus. Napędzane wodorowymi ogniwami paliwowymi auto ma możliwość produkowania energii na potrzeby domu czy biura.

W tym przypadku wytwarzanie prądu elektrycznego odbywa się z wodoru zmagazynowanego na zewnątrz pojazdu. Istnieje również możliwość podładowania innego samochodu poprzez panele osłaniające tylne koła oraz wymontowania zespołu ogniw paliwowych i zastosowania ich jako przenośne urządzenie do produkcji energii.

Konstruktorzy Toyoty zdecydowali się stworzyć samochód maksymalnie energooszczędny. Zespół ogniw paliwowych zamontowano pomiędzy przednimi kołami, elementy układu napędowego w czterech rogach pojazdu a zbiornik wodoru za tylnymi siedzeniami. We wszystkich czterech kołach znajdują się niezależne silniki elektryczne.

/ 8elektrownia na kołach

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Toyota zaprezentowała niecodzienny model koncepcyjny - FCV Plus. Napędzane wodorowymi ogniwami paliwowymi auto ma możliwość produkowania energii na potrzeby domu czy biura.

W tym przypadku wytwarzanie prądu elektrycznego odbywa się z wodoru zmagazynowanego na zewnątrz pojazdu. Istnieje również możliwość podładowania innego samochodu poprzez panele osłaniające tylne koła oraz wymontowania zespołu ogniw paliwowych i zastosowania ich jako przenośne urządzenie do produkcji energii.

Konstruktorzy Toyoty zdecydowali się stworzyć samochód maksymalnie energooszczędny. Zespół ogniw paliwowych zamontowano pomiędzy przednimi kołami, elementy układu napędowego w czterech rogach pojazdu a zbiornik wodoru za tylnymi siedzeniami. We wszystkich czterech kołach znajdują się niezależne silniki elektryczne.

/ 8elektrownia na kołach

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Toyota zaprezentowała niecodzienny model koncepcyjny - FCV Plus. Napędzane wodorowymi ogniwami paliwowymi auto ma możliwość produkowania energii na potrzeby domu czy biura.

W tym przypadku wytwarzanie prądu elektrycznego odbywa się z wodoru zmagazynowanego na zewnątrz pojazdu. Istnieje również możliwość podładowania innego samochodu poprzez panele osłaniające tylne koła oraz wymontowania zespołu ogniw paliwowych i zastosowania ich jako przenośne urządzenie do produkcji energii.

Konstruktorzy Toyoty zdecydowali się stworzyć samochód maksymalnie energooszczędny. Zespół ogniw paliwowych zamontowano pomiędzy przednimi kołami, elementy układu napędowego w czterech rogach pojazdu a zbiornik wodoru za tylnymi siedzeniami. We wszystkich czterech kołach znajdują się niezależne silniki elektryczne.

/ 8elektrownia na kołach

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Toyota zaprezentowała niecodzienny model koncepcyjny - FCV Plus. Napędzane wodorowymi ogniwami paliwowymi auto ma możliwość produkowania energii na potrzeby domu czy biura.

W tym przypadku wytwarzanie prądu elektrycznego odbywa się z wodoru zmagazynowanego na zewnątrz pojazdu. Istnieje również możliwość podładowania innego samochodu poprzez panele osłaniające tylne koła oraz wymontowania zespołu ogniw paliwowych i zastosowania ich jako przenośne urządzenie do produkcji energii.

Konstruktorzy Toyoty zdecydowali się stworzyć samochód maksymalnie energooszczędny. Zespół ogniw paliwowych zamontowano pomiędzy przednimi kołami, elementy układu napędowego w czterech rogach pojazdu a zbiornik wodoru za tylnymi siedzeniami. We wszystkich czterech kołach znajdują się niezależne silniki elektryczne.

/ 8elektrownia na kołach

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Toyota zaprezentowała niecodzienny model koncepcyjny - FCV Plus. Napędzane wodorowymi ogniwami paliwowymi auto ma możliwość produkowania energii na potrzeby domu czy biura.

W tym przypadku wytwarzanie prądu elektrycznego odbywa się z wodoru zmagazynowanego na zewnątrz pojazdu. Istnieje również możliwość podładowania innego samochodu poprzez panele osłaniające tylne koła oraz wymontowania zespołu ogniw paliwowych i zastosowania ich jako przenośne urządzenie do produkcji energii.

Konstruktorzy Toyoty zdecydowali się stworzyć samochód maksymalnie energooszczędny. Zespół ogniw paliwowych zamontowano pomiędzy przednimi kołami, elementy układu napędowego w czterech rogach pojazdu a zbiornik wodoru za tylnymi siedzeniami. We wszystkich czterech kołach znajdują się niezależne silniki elektryczne.

/ 8elektrownia na kołach

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Toyota zaprezentowała niecodzienny model koncepcyjny - FCV Plus. Napędzane wodorowymi ogniwami paliwowymi auto ma możliwość produkowania energii na potrzeby domu czy biura.

W tym przypadku wytwarzanie prądu elektrycznego odbywa się z wodoru zmagazynowanego na zewnątrz pojazdu. Istnieje również możliwość podładowania innego samochodu poprzez panele osłaniające tylne koła oraz wymontowania zespołu ogniw paliwowych i zastosowania ich jako przenośne urządzenie do produkcji energii.

Konstruktorzy Toyoty zdecydowali się stworzyć samochód maksymalnie energooszczędny. Zespół ogniw paliwowych zamontowano pomiędzy przednimi kołami, elementy układu napędowego w czterech rogach pojazdu a zbiornik wodoru za tylnymi siedzeniami. We wszystkich czterech kołach znajdują się niezależne silniki elektryczne.

/ 8elektrownia na kołach

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Toyota zaprezentowała niecodzienny model koncepcyjny - FCV Plus. Napędzane wodorowymi ogniwami paliwowymi auto ma możliwość produkowania energii na potrzeby domu czy biura.

W tym przypadku wytwarzanie prądu elektrycznego odbywa się z wodoru zmagazynowanego na zewnątrz pojazdu. Istnieje również możliwość podładowania innego samochodu poprzez panele osłaniające tylne koła oraz wymontowania zespołu ogniw paliwowych i zastosowania ich jako przenośne urządzenie do produkcji energii.

Konstruktorzy Toyoty zdecydowali się stworzyć samochód maksymalnie energooszczędny. Zespół ogniw paliwowych zamontowano pomiędzy przednimi kołami, elementy układu napędowego w czterech rogach pojazdu a zbiornik wodoru za tylnymi siedzeniami. We wszystkich czterech kołach znajdują się niezależne silniki elektryczne.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro